נגישות
נגישות

פיאטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פיאטו

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חמישה כוכבים, אפס יומרות
4.8
03/01/16

ישבנו על הבר בשישי בצהרים, שני תל אביבים שחיפשו לחגוג יום הולדת קצת אחרת. הישיבה על הבר הומלצה לנו בחום, ומהר מאוד הבנו למה. סיגל הברמנית נתנה יחס אישי מאוד, בכנות ובחינניות שלא חשבתי... שאמצא בשום מקום. נראה כי חשוב היה לה באופן אישי שנצא מרוצים, וכך היה. האוכל מצוין- הטעמים עשירים, בעיקר במנות המכילות בשר שניכר שבושל זמן רב, ונותנים תחושה של בית. עם זאת, האסתטיקה של ההגשה (בלי צלחות מיותר) מעידה על מקצועיות רבה. יש הלימה בין מחיר המנות לגודלן- הראשונות לא יקרות, העיקריות גדולות ומשביעות- וגם כאן נשמר המחיר המתון. אופציית היין ללא תחתית מומלצת מאוד, ומחירה פחות מ-2 כוסות יין בודדות (טובות ולא יקרות). קיצורו של דבר, סעו לרחובות. כן, גם במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.8
08/11/15

הייתי שם פעמיים, בשתיהן אוכל מדהים ומיוחד (הרביולי תירס-סוף!) שירות מוקפד ומחירים ממש הוגנים. בגזרת האלכוהול- קוקטיילים מעולים ב30 שקל, ותמורת 48 שקלים קיבלנו יין מכל הסוגים ללא הגבלה!... מדהים, לגמרי נחזור לשם, מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 5 ביקורות
נחזור בכייף
4.3
23/10/15

אכלנו פה פעם חמישית. כל המנות שטעמנו היו טובות מאוד, בירה איטלקית מצויינת במחיר סביר (קנקן), קינוחים מפנקים. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagi - תמונה
Sagi 6 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.8
31/08/15

האוכל טעים, מגוון, מחירים סבירים ביחס למסעדות דומות. השירות היה מצוין ורק מנה אחת שיצאה קצת מאוחר פגמה באפשרות לאכול בצוותא. בכל מקרה, המסעדה חדשה ולכן הם ישתפרו, הצוות טוב והמקום מושקע... ויפה. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer 5 ביקורות
שיפור משמעותי
4.5
19/07/15

אכלתי בפיאטו כשבוע לאחר הפתיחה ולמרות שהאוכל היה טעים השירות היה גרוע. לאחרונה אכלתי שם והמקום השתפר פלאים האוכל נשאר ברמה גבוהה והשירות השתדרג מאוד, ולמרות שאכלנו שם בשעות הלחץ לא... הרגשנו שום ירידה בשירות. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
פשוט מעולה!
4.8
28/05/15

ישבנו אני וחברה במסעדה והקסם התחיל! הנראות של המקום, העיצוב של התפריט פשוט מדהים, אווירה שלוה ונעימה. הסגנון של האוכל הוא איטלקי והאוכל פשוט מדהים! הפסטה שמנת פטריות מושלמת מאוד נהננו... לשבת שם ובטוח נחזור! רמה אחרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 7 ביקורות
ממליצים בחום!
5.0
14/05/15

אתמול חיפשנו מקום חדש ללכת אליו וזכרתי באיזו כתבה שפורסמה לא מזמן על מקום חדש שנפתח. אמנם ביקורות הגולשים היו לכאן ולכאן אך בגלל התפריט המעניין והמחירים הנוחים החלטנו ללכת והיה פשוט... מצוין! את רוב המנות ניתן לקחת כמנה קטנה או גדולה, מה שמאפשר לקחת כל מיני מנות קטנות שכולן היו מצוינות, לעיקרית הזמנו נתח קצבים שעולה 23 ש"ח לכל 100 גרם (אתם תחליטו כמה) שגם היה מצוין, ורביולי שהיה ממש מעדן אך זו המנה היחידה שהיתה מאוד קטנה גם בשביל "המנה הגדולה". בכל אופן, אני ממליצה בחום! שבת שלום (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה