נגישות
נגישות

פיאטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פיאטו

yuval - תמונה
yuval מבקר מתחיל
שלילי מ א-ת
1.3
01/08/16

הגענו 3 אחים להעביר ערב בכיף הזמנתי לפי המלצת המלצרית ואחראית המשמרת לזניה , מראש שאלתי כי לזניה קשה להרוס המנה הייתה תפלה ללא מעוף. להמלצת הצוות הזמנו ראנציני שעד היום אני עדיין... מחכה למנה. שיא החוצפה שבחלוף 45 דקות שלא הגיע ושני אחיי כבר סיימו מזמן לאכול וויתרנו על התענוג של להמשיך לשבת הזמנו חשבון שכלל גם את הזלניה וגם את הראנציני. אף אחד אפילו לא טרח להתנצל. ברור לשלושתנו שאף אחד לא מתכוון לחזר לשם ובהחלט לא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
08/07/16

המסעדה האיטלקית הטובה באזור, מנות מוקפדות, שירות מהיר, אנו פוקדים את המסעדה על בסיס קבוע, השירות טוב, המחיר הוגן, מנת הפסטה פרות ים, לזניה ורביולי גבינות מעולות. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami 5 ביקורות
נחזור שוב בשביל הניוקי שייטל המעולה :)
4.3
17/06/16

נתחיל מזה שמחירי הבירה הם מחירי תל אביב. הזמנו כדורי ריזוטו (מנה טעימה אך קטנה), ניוקי שייטל-מנה מעולה, גדולה וטעימה. ריזוטו שחור- גם מנה מאוד טעימה סטייק אנריקוט- לא הצטיין במיוחד,... מידת עשייה הייתה בדיוק כמו שבקשנו(מדיום), הנתח היה טעים אבל לא התעלה לרמה גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 10 ביקורות
אכזבה-נשארנו רעבים
2.5
07/06/16

לפיאטו הגענו מספר פעמים בעבר(לפני מספר חודשים),היום אכלנו שם צהריים עיסקית. הזמנתי שניצל עגל עם פירה ואשתי הזמינה חזה עוף עם אנטיפסטי,המנות הראשונות הנלוות לעיסקית היו סבירות המנות... העיקריות היו ברמה לא אכילה ,שניצל העגל היה שרוף ובלתי לעיס גם כשהחליפו אותו במנה חדשה צבעו היה חום כהה-בלתי לעיס כמו מסטיק. המנה של אשתי היתה-קצת אחרת-העוף נטף שמן,הפלנצה לא באה לביטוי,בכלל נראה שהטיגון הוא התהליך הרגיל במטבח של המסעדה,ידו של השף הצעיר כנראה נעדרה מהמקום. תופעה תמוהה נצפתה בצהריים במסעדה-המלצריות נראו עצובות. המחיר סביר-לא מומלץ לביקור. לא נחזור אליה שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מקום מתוק שירות רע
2.8
29/05/16

הגענו בחמישי ערב והמקום היה די מפוצף. מצאו לנו מקום בחוץ והיה אחלה מזג אוויר. הזמנו לראשונה כדורי ריזוטו ועיקרית ניוקי ערמונים ושייט וכוס יין כדורי הריזוטו הגיעו על מצע של עגבניות טריות... מרוסקות עם נגיעות פסטו. מאוד טעים אבל קטן נכון שעלה 28 שח ולא מחיר מופקע אבל בהחלט ניתן להוסיף שני כדורים שכן זו מנה קטנה. לעיקרית הניוקי הייתה מנה גדולה וטעימה 67 שח. הבשר נעשה כראוי והרוטב החמיא למנה חבל שהאספרגוס לא היה מקולף כראוי. הכל היה סבבה פרט לשירות שהיה איטי ומעצבן. ביקשנו שתי כוסות מים לאורך כל הערב לפחות חמש פעמים וקיבלנו אותם לקראת סיום המנה העיקרית מה שכן האחמש או הבעלים לא ממש ידוע לי נתן לנו קנקן תה על חשבון הבית כששם לב שאני קצת רועדת מקור והתה היה ממש מוצלח אני אישית מאוד אוהבת את המקום רק חבל שהשירות רחוק מאיכות האוכל והאווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 7 ביקורות
תל אביב ברחובות
4.5
26/05/16

פעם ראדונה שלנו במסעדה. בדרך כלל נוסעים לתל אביב בדביל מסעדות איטלקיות טובות. אתמול גילינו מסעדה טובה כזאת ברחובות. לא יקרה. טעימה. מנות נדיבות כמו שכולנו אוהבים. חוויה. אשתי הזמינה את... הרביולי 4 גבינות שהיה מאוד טעים. אני הסמנתי ניוקי שייטל.טעים טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 3 ביקורות
איטליה ברחובות
4.5
17/05/16

בפיאטו אוירה חמה ונעימה. הצוות מאוד מקצועי, רגוע וזריז. כמו כן לא משנה אם תשבו בפנים או במרפסת תרגישו מיד בבית. יש תפריט יינות ללא הגבלה ב 49 שקלים וקאווה בפחות. אי אפשר שלא להנות עם... הצעה כזאת... המנות לא קטנות ומאוד טעימות. סלט העגבניות והמוצרלה המסורתי היה פשוט וטעים. הפיצה החריפה היתה מאוד חריפה, והלזניה מעולה. בהחלט אחת המסעדות הראשונות שאני חושב עליהם שרוצים לאכול בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ehud - תמונה
Ehud 4 ביקורות
אכזבה
2.5
29/04/16

הזמנו שולחן לתשעה וביקשנו לשבת בפנים. כשהגענו השולחן שהוזמן עבורנו היה בחוץ. ביקשנו שמנות ילדים יוגשו כבר עם המנות הראשונות. הן הגיעו באחור עם המנות העקריות. המנות העקריות הגיעו בשלבים.... תחילה קיבלו חלק מהסועדים בעוד האחרים חיכו עוד כ 10 דקות עד להגשת המנה העקרית להם. מנה אחת הגיע בטעות. מנת נתח הקצבים הייתה קשה לאכילה. בקיצור אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
שירות מאכזב
3.3
06/04/16

זו הפעם השניה שאנחנו יושבים במקום הזה. בפעם הראשונה היה נחמד, אך בפעם השניה ירדו למקום הזה מספר נקודות. הכל היה בסדר גמור – השירות, המנות יצאו בזמן מקובל והיו לשביעות רצונם של כלל... הסועדים בשולחן – עד שנתקלנו בבעיה: נייר במשקה (אפרול אנד דה סיטי). הנייר התגלה לקראת סוף המשקה והודענו על כך מיד למלצר. ראינו כי המלצר מיד ניגש להסביר זאת למישהו, אך שם זה נגמר: אף אחד לא ניגש, לא ניסה לברר, לא התנצל, שלא לדבר על לפצות או לא לחייב עבור המשקה. כיוון שישבנו עם מספר זוגות של חברים, לא רצינו לעשות רעש. אך חבל מאד שצריך "לעשות רעש" כדי לקבל התייחסות לבעיה שהוצגה ואין מדיניות מסודרת של פעולה לשביעות רצונו של הלקוח. באופן כללי, מקום מגיש מנות קטנות יחסית למקובל במסעדות ומחירן נמוך יותר בהתאם. האוירה נעימה, יין הבית ללא תחתית ב 49 ₪. לולא המקרה הלא נעים, המקום היה מקבל ציון הרבה יותר גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
LiorS - תמונה
LiorS 3 ביקורות
אין צורך לנסוע לתל אביב בכדי להנות מארוחה איטלקית טובה
4.8
14/02/16

הפתעה! מסעדה איטלקית בעיר רחובות הטובה באזור ולא נופלת מרוב המסעדות האיטלקיות בתל אביב. המחירים הוגנים ביותר, האוכל טעים ברובו ומוקפד, אלכוהול מצוין ושירות אדיב ולבבי. מקום מקסים שראוי... לפרגן לו!

עוד פרטים
הוספת תגובה