נגישות
נגישות

דניה קפה בכיכר - Denya cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על דניה קפה בכיכר

Chani - תמונה
Chani 5 ביקורות
מסעדה מומלצת במחיר מומלץ
4.8
05/12/17

מסעדה מאד נעימה, עם אוירה טובה, כיף להפגש קבוצה של חברים ולשבת שם, טיפונת רועש אבל כשנפגשים חברים זה כיף שאפשר להרעיש.... שירות מאד טוב, מוגש מהר. המחירים טובים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elisheva - תמונה
Elisheva מבקר מתחיל
Great place - a bit pricey but worth it
4.5
05/12/17

This restaurant has a pleasant and upbeat atmosphere and the staff are really nice. The salad portions are huge and the appetizers are yummy but pricey. I do not recommend the polenta -... it is tiny. But the tuna tataki is delicious! The dessert portions are also great. All in all - great place, bit pricey but worth it. Sometime they give out small free drinks!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 5 ביקורות
ממליצה בחום!
3.8
30/11/17

האוירה מאוד נחמדה לימי הולדת או אפילו לראיון עבודה. המחיר לא גבוהה בהתאם לתמורה שמקבלים. האוכל מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
ממליצה על המקום
4.5
24/09/17

בעבר הייתי כמה פעמים ולא הייתי מרוצה, אך לאחרונה נכנסתי שוב למסעדה זו ואפשר להגיד שהאוכל השתפר מאד. זכרתי אוכל לא טעים, אך הפעם האוכל היה טעים ושירות ממש טוב!!! במיוחד אהבתי שביקשתי... מהמלצרית שינוי במנה והיא עשתה את זה בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
אני ואישתי ממליצים בחום ונשמח לבקר שם שוב
5.0
06/09/17

חגגנו במסעדה בת מצוה לבת שלי, היינו כ 30 איש בהתחלה חששנו כי זאת פעם ראשונה שאנחנו מתארחים שם ובאנו על "עיוור" והאמת הופתענו מאוד מאוד לטובה. כשהגענו המנות מיד הוגשו,היו מאוד טעימות,... הסלטים היו טריים. המלצריות כל הזמן דאגו למלא את השולחנות והתענינו אם חסר משהו. האורחים מאוד נהנו ( גם אלו שלא אוהבים ללכת למסעדות חלביות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 8 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
29/01/17

ערכנו מסיבת יום הולדת במסעדה. השירות היה מצוין. כל בקשה מיוחדת שלנו נענתה ברצון ובלי עיכובים. האווירה נחמדה מאוד אם כי צפוף שם למדי (זה מעיד שלא רק אני חושב שזו מסעדה מצוינת...). ברור... לי שאחזור לשם עוד. עוד דבר, יש מסעדות בירושלים הקפואה שסוגרים חצר בצורה חובבנית, והישיבה שם היא פשוט סבל. כאן המקום חמים ונעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 12 ביקורות
מסעדה נחמדה, שקטה וטעימה !
4.5
14/12/16

אני מגיע לשם שאני רוצה לאכול בנוח ובשקט, זהו מסעדה ממש חמודה, עם תפרוט נחמד ומחירים הוגנים, אני מאוד נהנתה מהאווירה ורוגע שיש שם, עם אוכל טעים וטרי, והשירות ממש מעולה !! חיכיתי להזמנה... שלי קצת זמן, וקיבלנו שני קינוחים חינם בגלל שלטענת המלצרית חיכינו יותר מדי זמן !! ממליצה בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
טעים אבל הסלטים קטנים
4.3
08/11/16

לקחתי סלט קינואה, היה טעים אבל כמות קטנה, לאחרונה הם הקטינו את מנות הסלטים, זוהי לא פעם ראשונה וחבל כי הסלטים טעימים , מנות הסלטים קטנו בחצי מהכמות שהייתה פעם, חוץ מזה אין לי תלונות... אחרות ממה שניסיתי רק סלטים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Sagi
Sagi
13/11/2016
היי טל, כחלק מהמוטו של דניה כל המנות במסעדה מוגשות ברוחב לב ובהקפדה על איכות וחומרי הגלם מהמובחרים בשוק. המוטו הזה נשמר מהיום הראשון להיווסדנו ואנו יכולים להבטיח כי לא הוקטן / תוקטן מנה כלשהי באשר היא, מעבר לכך יש מינון מדויק לכל מרכיב בסלט שניתן ע"י הנחיית השף. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
Rafi - תמונה
Rafi 3 ביקורות
מעולה, עמידה במילה ושירות נעים!
5.0
12/07/16

הזמנתי שם אירוע לעובדים. השירות היה מעולה. כל דבר שביקשנו הגיע בזמן ובחיוך! קיבלנו בדיוק מה שהזמנו מראש ובשפע. המנות ייחודיות ואסתטיות. המחיר סביר למסעדה חלבית - בית קפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תהילה
תהילה
05/12/2017
אחד המסעדות הטובות שתמיד כיף להגיע שירות מעולה ואוכל ממש טוב!!