נגישות
נגישות

מסעדת דיינינגס - Dinings ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על מסעדת דיינינגס

ilayavni - תמונה
ilayavni 26 ביקורות
אווירה יוקרתית לארוחה מיוחדת
3.8
13/03/15

אכלנו בנורמן לכבוד יום ההולדת, מקום מאוד מיוחד ואיכותי. אווירה של חו"ל והאוכל היה טעים ואיכותי גם אם כי לא תמיד מצדיק את התמורה. בסה"כ לארוחה מיוחדת שעולה 250₪ לאדם זו מסעדה טובה יחסית,... מעט מתחת לציפיות. השירות היה מוקפד ונהדר, ובסה"כ חוויה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irit - תמונה
irit מבקר מתחיל
אכזבה גדולה גדולה גדולה גדולה !!!!
1.0
28/01/15

לפני שבוע הזמנו מקום להיום לארוחת בוקר לחגוג לחברה יומולדת עגול (60),בשמחה ובששון הגענו הבוקר למסעדת המלון, ניגש המלצר להציג את התפריט שרובו מורכב מביצים, כאשר שאלתי את המלצר מה אוכל... להזמין ללא ביצים, הגיב בתנועה מוזרה, ואז אמר שאת הטוסט פטריות, הסכמתי, הזמנו 3 ארוחות בוקר ישראליות ועבורי את הטוסט פיטריות, לאחר זמן מה הגיעו ארוחות הבוקר העלובות ביותר (במחיר מרקיע שחקים), כאשר ביקשנו עוד לחם, הביאו שוב בצימצום רב, ואת הטוסט המיוחל בכלל שכחו להזמין במטבח, לאחר שהבנות סיימו לגמריי את הארוחה שלהן, ניגש המלצר ואומר: "זה מה שנקרא עיכוב", ולאחר עוד 15 דק' הגיע הטוסט, ביקשתי את האחראי,וראיתי שהמלצר ניגש אליו לבקשתינו, לתדהמתי שמעתי את און (האחראי), אומר למלצר "טוב מה הסיפור שלה", הסיפור שלי?????????? בנוסף כל הקפה הגיע קר, ושוב קר בפעם השניה, למרות כל האמור, עם הגעת החשבון, החלטנו להשאיר טיפ, אבל אחרי שבכל זאת קראנו לאון, והוא חייך בחיוך מתנשא, הבנו שאין שום סיבה להשאיר טיפ, התאכזבו מאוד, רצינו לפרגן למקום חדש, אבל לצערינו לא נגיע כמובן למקום זה, האוכל לא טעים, השירות היה רע, ובזה מבחינתינו סוף פסוק. תודה ולא להתראות

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
בניין מדהים, אוכל מאכזב, שרות מעצבן
1.0
11/01/15

ממש כדאי לבוא לראות את נבניין המדהים ועיצוב מושקע בבר של המלון. אבל לאכול שם - בשום פנים ואופן לא. אוכל סביר ולא יותר מזה במחיר אסטרונומי. השרות היה מעצבן בטרוף - כל 5 דקות שואלים "מה... שלומינו", אבל להביא תפריט יין כשהתיישבתי הברמן לא חשב. או להמליץ איזה קוקוטייל מהשניים עדיף או לפנות צלחת מיותרת. האווירה במסעדה לחוצה, מה שלא גורם להנאה מביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ח - תמונה
ח 3 ביקורות
אכזבה
2.3
15/12/14

סעדנו שם בערב שישי. על הארוחה העיב שירות מזעזע, איטי ולא מיומן. האוכל בסדר, נחמד, אך לא ייחודי או מעולה בשום צורה. המקום יפהפה אך האקוסטיקה איומה. ובשורה התחתונה א כ ז ב ה אחת גדולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה