נגישות
נגישות

קינג ג'ורג' ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קינג ג'ורג'

Nava - תמונה
Nava מבקר מתחיל
נהניתי והיה טעים וזול
4.5
29/07/17

הגענו לחגיגת יום הולדת וסתם עם המשפחה . אוכל טעים ומנות גדולות עם מחיר זול יחסית שירות נפלא. נהניתי ואחזור שוב נאוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor מבקר מתחיל
שירות גרוע ביותר, אוכל בינוני. לא אשוב לשם.
2.0
30/06/17

מקום גרוע ביותר. הגענו לשם אתמול, אני ומספר חברים, כ-40 דק' לפני שעת הסגירה. במקום באותו זמן היו עוד 2 שולחנות ו-5 מלצרים, בנוסף למי שנראה כבעל העסק, ואע"פ חיכינו כ-5 דק' לקבלת... תפריט. כמה דקות אחרי שקיבלנו תפריט ניגש אלינו מלצר, שבאופן מאוד בוטה זירז אותנו לבחור מנות וניכר כי הדבר היחיד שהוא רוצה לעשות זה לעוף הביתה אע"פ ששעת הסגירה לא הגיעה עדיין. הזמנו עיקרית לכל אחד, ואני הזמנתי בנוסף לזה מנה ראשונה של חומוס. החומוס הגיע ראשון. הזלזול בהכנתו ניכר: ראשית, המנה הייתה קטנה מאוד, וכמות החומוס שהושקעה בה הייתה מינימלית עד כי היה לי מה לנגב במרכז הצלחת כלל. נוסף על כך, בתפריט צוין כי המנה מגיעה עם גרגרי חומוס, מה שלא הגיע איתה. לאחר כ-20 דק' נוספות הגיעו סוף סוף המנות העיקריות. משך הזמן הארוך שנמשך להכנתן לא ברור, שכן בשלב הזה נותרנו השולחן היחיד במסעדה. המנות הגיעו ולאור השירות הגרוע עד עכשיו חיכינו לראות מה בעניין סכו"ם, שעד לנקודה זו לא קיבלנו. אחרי מספר דקות נוספות תזכרנו אותם כי אין לנו סכו"ם כלל (וזמן ישיבתנו במסעדה כרגע עומד על כ-35 דקות). לגבי טיב הארוחות שהזמנו: החומוס לא מיוחד וייתכן כי מקופסא, הריזוטו היה טעים מאוד, פאד טאי ממוצע לחלוטין, כריך עוף שמצדיק את המחיר, אורז לבן לא מבושל די וטעמו עמילני ותפל, ואורז אסיאתי (עם עוף במקום בקר), לא טעים ולא ניתן היה לסיים את המנה. לאור כל מה שעברנו שם, לא רצינו להשאר ובגלל זהלא ביקשנו להחליף את המנה. סיימנו את המנות, וכמו שציינתי אנחנו השולחן היחיד במסעדה, וכמו כן כעת נותרו 3 מלצרים במסעדה. ביקשנו חשבון וחיכינו לזה 5 דק'. מהרגע שביקשנו לשלם את החשבון ועד שניגש אלינו מלצר חלפו 20 דק', משום שהמלצרים סגרו ולא התעניינו בלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shellyya - תמונה
shellyya 2 ביקורות
לא נחזור
1.8
21/01/17

ישבנו במסעדה 10 אנשים. חיכינו למנות כ40 דק לפחות, לא כל המנות יצאו בזמן ואחד מהסועדים קיבל את האוכל שלו באיחור רב שיתר הסועדים כבר היו באמצע הארוחה. האוכל היה ירוד, פסטה שוחה ברוטב,... המבורגר צמיגי, לחם של המבורגר מתפרק, פסטה ברוטב עגבניות זיתים עם טעם לוואי ועוד. מבחינת ניקיון של המקום והכלים על השולחן, הקטשופ היה כל כך מלוכלך שלא היה נעים לפתוח עם היד, נאלצנו בעצמנו לנקות אותו עם מגבון. אותנו הם הפסידו בתור לקוחות, בוודאות לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron - תמונה
Doron 2 ביקורות
אוכל בינוני ושרות על הפנים של מנהל המסעדה
1.0
20/01/17

הגעתי עם בני בשעה 17 [ כשעה אחרי שהסתיימה הארוחות העיסקיות במסעדה] בתאריך 15.1.17 לאכול במסעדה,,המסעדה היתה ריקה , וחלק ממנות הפתיחה ללא תשלום המוגשות לשולחן עד שמגיע האוכל היו חסרות.... כשאלתי את המלצר האם יש אפשרות לקבל תחליף - הלך לשאול את בעל המסעדה וחזר בתשובה שלילית, שאלתי בקשה נוספת האם ניתן לקבל את הארוחה העיסקית [ שהיא כוללת מנה ראשונה ושתיה ] למרות שעבר רק שעה והמסעדה שלו ריקה, הלך לבעל המסעדה וחזר עם תשובה שלילית. ביקשתי לקרוא לבעל המסעדה ושאלתי אותו מדוע השיב בשלילה על 2 הבקשות שלי כמחווה לשירות וטעם טוב ללקוח..בעל המסעדה - בחור כבן 28 - לא ידע מה להשיב... ולגבי האוכל הזמנתי כבד עם מג'דרה היה נחמד ואילו מנת החזה עוף בטריאקי של הילד היתה בינונית והציפס היה ספוג בשמן.... השרותים לא היו נקיים ולא ראויים למסעדה , אני כנראה כבר לא אגיע לסניף זה יותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואבי - תמונה
מיכל ואבי 21 ביקורות
ארוחה עיסקית טעימה במחיר משתלם.
4.0
10/08/16

אכלנו ארוחה עיסקית כוללת מנה ראשונה עיקרית ושתייה. לראשונה אכלנו כדורי פירה מטוגנים עם רוטב צ'ילי מתוק, שהיו נהדרים. למנה עיקרית קיבלנו קבב טלה עם מג'דרה וטחינה. המנה הייתה טובה. אכלנו... גם קציצות בקר עם פירה טעים ברוטב עגבניות מתובל. השירות היה נהדר ( מלצרית נועה חמודה),אבל הבר היה נורא איטי ונאלצנו לחכות זמן ארוך כדי לקבל אפילו כוס מים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
מעולה ++
4.5
24/05/16

לאחר הביקור המאוד מאכזב האחרון שלנו במקום, הגיע הזמן לניסיון נוסף, ואיזה כיף שהיה ניסיון נוסף!! הגענו לקראת סוף יום ארוך ומעייף, ונכנסנו למסעדה חצי ריקה עם צוות שרק רוצה לעשות טוב,... השירות היה מעולה, האוכל היה טעים מאוד ומפרגן (בעלי ציין שההמבורגר שהוא אכל היה טעים ברמות אחרות בכלל!), האווירה היתה כייפית של סוף יום ארוך, מאוד שווה ומאוד מומלץ! בהחלט חוויה מתקנת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
אכזבה :(
2.3
13/06/15

האמת שזו לא הפעם הראשונה שאנו אוכלים בסניף הספציפי הזה ועד כה הכל היה מעולה, אך הפעם השירות היה גרוע במיוחד! הזמנו מנה עיקרית לי ולבן זוגי + מנת פתיחה אחת ופעמיים שתיה, לאוכל לקח נצח... להגיע... מנת הפתיחה הגיעה אחרי העיקריות + השתיה של בן זוגי הגיעה אחרונה לשולחן!! (והוא בסה"כ הזמין סודה!) שירות נמוך מאוד, לקח להם המון זמן להתייחס לבקשות הכי קטנות (כמו שתיה נוספת או חשבון) יצאנו מאוכזבים ממש מהחוויה :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
sbz - תמונה
sbz 4 ביקורות
פשוט טעים
4.3
02/06/15

המנות הגיעו חמות ומהר, הרטבים של הפסטות היו טעימים מאוד, מנות מכובדות ובהחלט יכולות להספיק לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
כמעט מושלם
4.0
21/05/15

אוכל מצוין ומחיר סביר. אני הזמנתי המבורגר ולא נהנתי מהמבורגר ככה המון זמן, ממליץ להזמין מקום אם מגיעים בשעות עמוסות, כדי לא לחכות בחוץ בתור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
לא נחזור
3.0
11/05/15

היינו אמש בקינג ג'ורג', למרות רצונם הטוב הן של המלצרים והן של האחמ"שים המנות יצאו באיחור רב וגם זאת לאחר שביקשנו מספר מפעמים. המנות עצמן נחמדות, אני אכלתי המבורגר חביב ביותר רק חבל שעד... שהגיע המנה שלי אחרים כבר היו בקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה