נגישות
נגישות

פיקולינו - PICCOLINO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על פיקולינו

liat.feinstein - תמונה
liat.feinstein מבקר מתחיל
מקום מעולה וכשרות למהדרין
5.0
04/02/20

אורית מנהלת הארועים הייתה זמינה לכל בקשה החל מיצירת הקשר הראשוני! דאגה לחדר מקסים חם ויפה, ולעוגת יום הולדת מפוארת. קיבלנו שרות מצויין משרה המלצרית ומעומר.( סליחה ששכחנו עוד שמות...)... אוכל טעים מאד טרי.הילדים אכלו מלא פיצות...השרותים היו נקיים. נדיר למצוא מקום טוב הומה אנשים ביום שישי עם כשרות למהדרין, יחס חם ושרות מהיר. תודה רבה משפחות פיינשטיין וגלבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noae - תמונה
noae 5 ביקורות
מעולה
4.8
19/05/19

יצאנו לערב חברות במסעדה, ישבנו בתוך המסעדה עקב הזמנה מאוחרת. המסעדה הייתה מפוצצת! אבל זה לא הורגש בשירות, המלצרית הייתה אדיבה וחייכנית, נתנה המלצות מצויינות על האוכל, ואפילו עזרה להרכיב... מנה לרגישים ללקטוז, האוכל יצא מהר והיה טעים ונדיב מאודֱ! יחסית לרמה המחיר היה סביר לגמרי. בקיצור, ממש נהננו, נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
איטלקי טעים במיקום יפה
4.5
16/07/18

ישבנו לבראנץ' והיה טעים מאוד. המנות טריות וטעימות! המקום עצמו נמצא במיקום יפה ומאוד מומלץ להגיע בשעות הערב ולשבת בחוץ. השירות סביר והמחירים מתאימים למסעדה איטלקית טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya 25 ביקורות
מומלץ
4.3
28/10/17

ישבתי שם עם אמי וילדיי לאחר טיול ארוך, היינו רעבים מאוד. לילדים אין שם יותר מדי מה לאכול אז הזמנתי פיצה לכולנו ומרק בצל בשבילי. ישבנו שם בערב, כבר קריר בחוץ, ישבנו בחוץ. אז המרק הרותח... היה בול במקום וגם פיצה חמה,טרייה וטעימה עם בצק דק. הפיצה הגיעה תוך 7 דקות, מזל, אחרת בני ביתי היו אוכלים אותי)))) מה שפחות אהבתי זה השולחן, ישבנו בשולחן קרוב ליציאה בחצר, ליד העמדה של קנקני המים, הרצפה שם בהטיה וצד אחד של השולחן,הישיבה בכיסאות הייתה אלכסונית, פחדתי שהבת שלי תיפול, פעוטה שכל שניה זזה בכיסא שלה. חוץ מזה הכל היה טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 12 ביקורות
מקום, מיקום ואוכל ברמה שלא הכרתם !
4.5
11/07/17

אכלתי שם עם בעלי לרגל היום הולדת שלי, וזה היה המקום ההכי מושלם בירושלים בשביל זה. המיקום מעולה, בלב כיכר המוסיקה. שירות שאין דומה לו – האוכל הגיע מאוד מהר, בהתחשב לגודל הענק שיש להם !... וכמובן האוכל היה פשוט מדהים !! מרגישים שהם שמים שם רק מוצרים איכותיים ! והיחס ללוקחות מעולה ! המלצר טעה בהזמנה והביא לנו שני קינוחים במקום אחד, והוא ויתר לנו על השני !

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 4 ביקורות
מסעדה רומנטית, מושלמת ובקיצור : מסעדת פוקולינו
4.5
23/01/17

המסעדה הרומנטית של ירושלים !! מה יותר נפלא ליהות עם הבן זוג שלך במסעדה של פעם, אם אוכל מעולה שמגיע בזריזות ובמיומנות ? מה יותר נהדר לשבת באחד המקומות היפים של הבירה וליהות מלווה בצלילים... עדינים של התזמורת ? מה יותר נהדר לאכול אוכל גורמה, עם תפריט רחב ואיכותי ? אז מה יותר טוב מלאכול בפוקולינו ? לדעתי לכלום. בתאבאון !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
אף פעם לא טעמתי ניוקי כ"כ מדהים, שירות ואווירה ברמה גבוהה
4.8
05/01/17

ניוקי סלק מיוחד מאד עם שירות מיידי. מסעדה יפהפייה עם אווירה מיוחדת... הקפה היה לא טעים בעיני ומיד החליפו לי אותו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanyros - תמונה
shanyros 3 ביקורות
ה- מסעדה!!
4.0
02/11/15

מסעדה על רמה! אלגנטית, מוזיקה טובה, שירות טוב. אוכל מעולה. מתאים להציע נישואין. כשהייתי שם אפילו הייתה חתונה. המנות מוגשות בצורה אסטטית. המחירים טיפה יקרים אבל בהחלט שווה להשקיע ליציאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה