נגישות
נגישות

לחם בשר - Lehem basar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על לחם בשר

Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
אכזבה, בלשון המעטה
1.3
22/12/15

הגענו למסעדה כדי לחגוג את יום נישואינו. המלצרית ניגשה אלינו לאחר כמה דקות והזמנו מנה ראשונה ועיקרית. הראשונה יצאה בזמן סביר אך למנה העיקרית נאלצנו לחכות שעה שלמה. לאחר 25 דקות של המתנה... ניגשתי למלצרית ושאלתי מה קורה. היא השיבה שהמנה מיד תצא. עברו עוד 20 דקות וטרם קיבלנו את המנה. ניגשתי לאחד המלצרים וביקשתי אחראית משמרת, המלצר ביקש שאתלווה אליו (על אף שאחראי אמור לפנות אלינו ולא ההפך). לאחר 10 דקות הגיעה האחראית, הסברנו לה את המצב בנועם והיא השיבה שתבדוק את המצב. הפלא ופלא פתאום צצו הסטייקים שהזמנו שעה קודם לכן תוך דקות אחדות מרגע שהתלוננו. הסטייקים היו לא חמים במיוחד והאחראית לא ידעה לומר מה הוא המדיום ומה המדיום וול וכך נוצר מצב שאני ובעלי החלפנו מנות 4 פעמים בינינו ואפילו לאחר מכן לא ידענו לומר מה שייך למי. שני הסטייקים היו די יבשים ושנינו לא סיימנו אפילו חצי מנה בשל כך. מכשסיימנו הגיעה מלצרית וביקשנו ממנה חשבון. בחשבון הורידו לנו סטייק אחד. לאחר ששילמנו וכבר התארגנו ליציאה הגיעה המלצרית ואמרה חכו אנחנו מוציאים לכם קינוח על חשבון הבית, שוב, לאחר שכבר שילמנו את החשבון והתחלנו ביציאה. בשל עוגמת הנפש והחוויה המאכזבת שעברנו השבנו שאין אנו מעוניינים ועזבנו. יש לציין שלאורך כל זמן הישיבה שלנו במסעדה ניגשו אלינו מעט מאוד פעמים, ככל הנראה כיוון שלא הקמנו מהומה ודיברנו בנימוס. האם זה אומר שאין צורך לבדוק מה קורה עם לקוחות שמחכים שעה למנה עיקרית? גם אחראית המשמרת ניגשה אלינו רק פעם אחת לאחר שהתלוננו ואפילו לא התנצלה. שירות מאוד מאכזב ואין ספק שלא אשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
12/02/15

חגגנו השבוע יומולדת במסעדה בחיק המשפחה (10 אנשים) במתחם התחנה בירושלים. האוכל היה אמנם טעים מאוד, אך יקר מאוד ללא הצדקה ויצאנו רעבים לאחר שהשארנו שם לא מעט כסף. השרות היה איטי ולא חביב... במיוחד, הייתה אפילו הערה צינית מצד המלצר שפגעה בנו. שמענו המלצות טובות על המסעדה, ולכן בחרנו לחגוג שם. אך התאכזבנו מאוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/03/2015
שירה שלום, הצטערתי לקרוא שהחוויה שלכם בלחם בשר הייתה פחות ממושלמת. לגבי התנהגות המלצר - טיפלנו בעניין ואני בטוח שזה לא יחזור. יחד עם זאת שמחתי לשמוע שנהניתם מהאוכל. בברכה כפיר אדרי מנהל המסעדה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
אוכל משובח להזמין מקום מראש!!
4.8
25/01/15

מסעדה שמתאפיינת באוכל משובח!מחירים לא זולים אבל החוויה בהחלט משתלמת. בדרך כלל המסעדה עמוסה עד אפס מקום ומומלץ להזמין מקומות מראש. אם מגיעים עד חמש יש עסקית לא יקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
or - תמונה
or מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.8
17/12/14

לפני כשבוע, ישבתי לארוחת ערב במסעדת לחם בשר החדשה במתחם הרכבת ביחד עם בן זוגי. אנחנו לקוחות ותיקים במסעדה בנמל ובהיותנו ירושלמים מאוד שמחנו שהרשת הגיעה לעיר. חייבת לציין שהמסעדה ממש... מהממת בעיצובה. השירות המקצועי והאוכל האיכותי. פשוט כיף!! ממליצה בחום לכולם לנסות במיוחד למחפשי הכשרות למהדרין. אוכל מצויין! אנחנו נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה