נגישות
נגישות

לחם בשר - Lehem basar ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על לחם בשר

שושנה - תמונה
שושנה 4 ביקורות
מקום נעים וטעים
4.8
07/09/17

מסעדה מעולה. מקום נעים, האוכל היה טעים ביותר מנות מכובדות .יצאנו שבעים. ממליצה מאוד לדייט. המחירים גם סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליהו - תמונה
אליהו 2 ביקורות
מקום עם אוירה עמוקה!
4.5
20/07/17

שירות נהדר, המחיר סביר בהחלט אך הנני מחכה לתשובת המסעדה על מייל ששלחתי בקשר לסטייק שהזמנתי. הזמנתי, אכלתי ושילמתי על 350 גר' אך היה נדמה לי כי הסטייק הוא לא יותר מ 200 גר'. מצורפת גם... תמונה וחשבונית והנני מקווה שכמו שהשירות היה מעולה גם תגובת המסעדה תהיה עניינית ואדיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ehud - תמונה
ehud 2 ביקורות
מושלם לארוע פרטי
5.0
07/05/17

הזמנו ארוחת בר מצווה ל 30 איש. קצת חששנו ממסעדה בשרית כשרה למהדרין כי יש לנו נסיון לא כל כך טוב. בפועל הכל היה מושלם ובדיוק כפי שסיכמנו עם בעלי המקום בטלפון. האוכל טעים מאד (כל מנה... ומנה) והוגש בנדיבות והמלצרים הביאו וחזרו ומילאו. המלצרים עטו על כל בקשה של האורחים שלנו באדיבות ובמהירות. החשבון בסוף היה ללא שום הפתעות ותוספות ואף שמחנו לתת טיפ מוגדל מיוזמתנו. קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים שלנו ועוד חזרנו הביתה עם קופסאות אוכל שהיו יכולים כמעט להספיק לארוח נוסף. תודה רבה! אהוד וקטרין מלמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
רזי - תמונה
רזי מבקר מתחיל
מסעדה יקרה מאוד ללא בסיס שרות ואיכות
2.0
20/12/16

חיכינו לאוכל זמן רב חלקו היה טעים חלקו היה פשוט וטפל השרות היה מתחת לכל ביקורת חויבנו פעמיים וכבר כשבועיים אנחנו מנסים לקבל החזר ללא מענה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/12/2016
שלום רב רזי לשמחתי הרבה זכיתי לדבר איתך בטלפון ולשמוע שהאוכל והשרות היו מצוינים. לגבי החזר כספי אנחנו נוהגים לזכות ולפצות בנדיבות רבה בכל מקרה שהלקוח מתלונן לגופו של עניין. במקרה שלך אתה וחבריך מנסים להתחמק מתשלום למרות שקיבלתןם אוכל ושירות לשביעות רצונכם וחבל על כך. למרות האמור אשמח להזמינך לקינוח בהזדמנות הראשונה שתגיע לאיזור.
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
חווית ארוח מושלמת
4.5
13/10/16

חגגנו לבננו בר מצווה בחדר הפרטי של המסעדה. ברצוננו לשבח את השירות המעולה, המלצריות היו קשובות וערניות. מבחר המנות. טריות המזון. כמות המזון שהוגשה לשולחנות היתה מעל ומעבר. האורחים יצאו... שבעים ומרוצים. המחיר אמנם טיפה יקר אבל היתה תמורה מלאה לתשלום. תודה רבה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי מבקר מתחיל
אכזבה
2.8
29/09/16

עשינו ארוע הודענו מראש שנגיע בין 30 ל-35 איש, הכריחו אותנו לשלם על 35 מנות למרות שהגענו 30 איש, סכמנו על מנות שיוגשו ובפועל הוגשו מנות אחרות. מסעדה יפה ,שרות טוב, אוכל יקר מאוד לעומת... האיכות שלו. יצאתי מאוכזב, ממליץ מאוד לתאם איתם הכל מראש ובכתב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zemmour - תמונה
Zemmour 5 ביקורות
ללחם בשר נחזור
4.8
13/09/16

ישבנו לארוחת צהריים בלחם בשר במתחם של התחנה. הסטייק אנטריקוט היה מעולה כולל הלחם עם הבשר הטחון בפנים. המנות קצת יקרות מהרגיל אבל היה שווה מאוד אנחנו נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet 2 ביקורות
אחלה של מסעדה
5.0
19/06/16

הייתי שם אתמול עם חברה והיה פשוט מעולה! הזמנו לראשונות לחמעג'ון וחציל קלוי ולעיקרית אנטריקוט ודניס שלם בתנור יצאו די מהר, היו טעימות והשאירו הרבה טעם של עוד :) המלצרים היו סופר נחמדים,... חייכנים ומקצועיים. סה"כ יצא לא מאוד יקר, שילמנו 300 ש"ח לארוחה זוגית ובקיצור, מומלץ ושווה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet 2 ביקורות
טעים מאד ובשפע - בהחלט נשוב
4.8
20/01/16

היינו 4 זוגות לחגוג יום נישואין והגענו בעקבות המלצה של חברים שביקרו כאן. הזמנו מנות ראשונות למרכז השולחן. הכל היה טעים ובשפע - אציין במיוחד את הקרפצ'יו והפוקצ'ה עם הבשר. בין... העיקריות התלהבנו מהספיישלים - פריים ריב של יותר מקילו ששני סועדים התחלקו בו ואסאדו רך ועסיסי ביותר. הקינוחים מגוונים ואיכותיים ואפילו פינקו אותנו בקינוח על חשבון הבית לכבוד יום הנישואין. השירות היה מקצועי ואדיב. זמן ההמתנה היה ארוך במקצת אבל אפשר להבין כי המסעדה היתה מלאה לגמרי. בהחלט נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 3 ביקורות
תשלם הרבה ותצא רעב
1.3
19/01/16

חגגנו יום הולדת במסעדה הדבר הראשון שבלט זה חוסר המקצועיות של המלצרים . התפריט דל עד כדי עלוב. רוב המאפים ומילוי הבשר זו אותה גברת בשינוי מחיר ואדרת. המנה הכי פשוטה שזה שניצל מגיע עם... תוספת אחת תפוח אדמה או אורז או סלט שזו ממש בושה, במסעדות פועלים המנה יותר טובה ויותר מגוונת וברבע מחיר. כל המנות דלות מאוד. והמחירים יקרים להחריד. המלצה שלי עדיף מסעדת פועלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה