נגישות
נגישות

אניטה גלידה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על אניטה גלידה

מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
גלידה מצויינת
4.5
08/11/17

כייף שהם פתוחים גם בשישי אחה״צ, כשרוב המקומות בנווה צדק כבר סגורים. הגלידה טרייה ואיכותית ויש כמה טעמים טבעוניים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
הגלידה הכי טעימה בארץ.
5.0
08/10/16

לא יכול לתת לגלידריה הזו ציון יותר טוב. בעיניי - הגלידה הכי טעימה בעולם. לא ניו יורק, לא פריז. תל אביב, ישראל! ממש כאן נמצאת הגלידה הכי טעימה שטעמתי בחיים. אני נמנע מצריכת חלב אבל אצל... אניטה אני מוכן לחרוג מהעניין. פשוט מדהים. המרקם של הגלידה הזו והטעמים השונים כשכל אחד מהם יותר טעים מהקודם. מסוג המקומות שכיף לחזור אליהם, אפילו בחורף. אניטה - אחזור שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
חבל על הזמן 10
4.3
07/11/15

אכלנו במסעדה וחיפשנו מקום אחר לקנח בו. מצאנו את אניטה, בחוץ יורד מבול, אווירה כיפית והגלידה פשוט מצויינת. כל ליקוק צועק איכות, פשוט ככה עושים את זה נכון. הדבר היחיד שקצת מוזר - ממול... במרחק 3 מטרים עומד לו עוד סניף של אניטה, זהה לחלוטין וריק מאנשים. בקיצור ממליץ בחום! אחת הגלידות הטעימות בארץ אם לא הכי טעימה שיצא לי לטעום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
טעמים מיוחדים וגלידה מעולה
3.8
18/05/14

גלידה מצוינת בטעמים מיוחדים שאין בכל מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
מבחר עצום וטעם מעולה!
4.8
06/04/14

לא רק שיש 3 גלידות אניטה על רח' שבזי כך שלא צריך לחכות מלא בתור... יש גם מלא מלא טעמים, וגם שמתאימים לטבעונים! (גלידות לא על בסיס שמנת), והם ממש טעימים! כל הכבוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
הילדים הזמינו סורבה!
4.5
16/04/13

איזה כיף היה לנו אצל אניטה. אני מכיר ואוהב כבר מזמן אבל רציתי שהאחיינים יכירו - הם התמוגגו גם כן, המפתיע היה שהם הזמינו גם סורבה! הסורבה שלהם כול כך טוב ועשיר שגם אוהבי גלידה מושבעים... ואפילו ילדים יכולים ללכת עליו. חוצמזה למרות שהמקום היה מלא באנשים הוא היה גם מלא בחיוכים של המוכרים שלא נשחקו מיום העצמאות

עוד פרטים
הוספת תגובה