נגישות
נגישות

טוסי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על טוסי

תמר - תמונה
תמר 8 ביקורות
גרוע
1.0
06/08/17

הגענו לעיסקית צהריים באיזור הבר. בכניסה קיבל אותנו ריח של סיגריות ושל שירותים.. קיבלנו 4 תפריטים, רק אחד מתוכם היה מעודכן. למנות ראשונות הזמנו סלט שוק, מרק היום וסביצ'ה. סלט השוק היה... מתחת לכל ביקורת - תפל לחלוטין וכולל עגבנית שרי אחת בדיוק. למנות עיקריות הזמנו דג, המבורגרים ושניצל. את ההמבורגרים ביקשנו עשויים היטב והגיעו אדומים במרכזם. השניצל היה חתיכה גדולה ומעוותת נוצצת משמן ולא עשוייה מספיק. ליווה אותה רבע לימון שבאמת היה רקוב. התלוננו על הסלט ולא נעשה עם זה כלום. כשהחזרנו את הלימון הרקוב, הוא פשוט הושלך לפח של הבר. כשהחזרנו מנות חצי אכולות לא שאלו למה. בקיצור - לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 19 ביקורות
לאירועים מיוחדים - זה המקום! לא זול.. אבל לחוויה של פעם ב.. זה כדאי מאוד!
5.0
09/02/17

למען ההגינות אציין שקיבלתי את הארוחה במתנה מהעבודה (ארוחה זוגית). הגענו למסעדה, המקום מדהים, נוף מהמם (מומלץ בשעות היום כשיש עדיין אור בחוץ). קיבלנו תפריט סגור (שבבדיקה קצרה נראה שהוא... לא שונה כמעט מהתפריט המקורי). כדי להתחיל את הערב הזמנו 2 קוקטיילים שהיו טובים מאוד. למנות ראשונות הזמנו פולנטה (מוגש עם אספרגוס, פטריות שמפניון, שמן כמהין וקונפי שום) ושווארמה (מוגשת על פיתה עם סלט עגבניות, פלפל חריף וטחינה). פחות התחברנו לפולנטה אבל השווארמה הייתה טובה מאוד. בנוסף למנות ראשונות קיבלנו ללא תשלום גם סלסלת לחמים עם 3 מטבלים (טחינה, איולי פלפלים ושמן זית בלסמי). למנות עיקריות הזמנו את האנטריקוט שמגיע במשקל 300 ג' ומגיע יחד עם פרוסות תפו"א, פטריות שמפניון ושבבי בצל עם זיגוג של דובדבני אמרנה ויין אדום מעל הסטייק. הסטייק הגיע באיחור קל עקב טעות של המסעדה אבל כמו בכל מסעדה שמכבדת את עצמה דאגו לפצות אותנו ב2 כוסות של קאווה על חשבונם. הסטייק היה גדול וטעים מאוד ובמידת העשייה הרצויה. לקינוח הזמנו את הקסטה פקאן וקרמל שמגיעה בקציפת קפה ועם ציפוי שוקולד מריר, ואת השוקו קוקו (קרם שוקולד קוקוס באגם אנלז, חלב קורוס וטוויל קריסטל). קינוחים מצויינים, מעוררים ופותחים את התיאבון גם לאחר שהתמלאנו לגמרי מהארוחה. המקום מושלם לאירועים מיוחדים, רומנטי מאוד, לא מומלץ עם ילדים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 4 ביקורות
רק לאירועים חשובים
3.0
23/11/16

מסעדה יוקרתית , נעימה ואוירה מקסימה. הלכתי עם בן זוגי ביום הולדתי והיה טעים אך המנות יקרות וקטנות מדי קצת מוגזם לשלם על סטיק עם טיפת פירה 180 שקל .. בכל זאת ללכת מדי פעם בחגיגות חשובות... אפשרי לגמרי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat 4 ביקורות
מאכזב
2.0
10/01/16

באנו לארוחת צהריים במסעדה. קודם כל מגוון המנות דל ביותר וגם מנה אחת היתה חסרה. חלקנו הזמינו טורטליני כבד עוף בקרמל פורציני. המנה שהגיעה היתה ממשששש קטנה ולא משביעה בכלל. יחסית למחירה זה... היה ממש בדיחה. כשהתלוננו על כך בפעם הראשונה התעלמו מאיתנו ורק לאחר שהתלוננו שוב הוצע לנו פיצוי בדמות צייסר וודקה תפוזים.... נשארנו רעבות אז מה יעזור לנו לשתות אלכוהול??? סרבנו להצעה "הנדיבה" ובזה נגמר הסיפור... רק בגלל היחס והמנות הקטנות לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi Israel - תמונה
Avi Israel מבקר מתחיל
מאכזב
1.0
14/12/15

הגענו למסעדה בגלל הנוף והנגישות. ראינו את האתר והמחירים והאמנו שגם נהנה. אבל התאכזבנו קשות. עם הנוף אי אפשר להתווכח הבעיה שזו אמורה להיות מסעדה ולא מצפה. זה התחיל כשהתקשרתי לשאול אם... המסעדה נגישה לכסא גלגלים התשובה שקיבלתי "בודאי" אבל כשיצאתי מהמעלית נתקלתי ב 3 מדרגות. השומר לא ידע לומר לי אם יש דרך לעקוף את המדרגות ולאחר שמשכתי הרבה תשומת לב לא נעימה, וניסיתי לפלס דרך מאולם השמחות שנמצא ממול, הגיע מישהו שהוביל אותי דרך ארוע פרטי וכמה מחסנים בסופו של דבר נכנסנו למסעדה. שני מלצרים חביבים הגיעו והציגו את עצמם אבל הלכו כלעומת שבאו, אפילו מבלי להשאיר תפריט. לאחר כעשר דקות פנינו למלצרית אחרת וביקשנו אם אפשר לקבל תפריט. קיבלנו תפריט והזמנו שנינו אנטריקוט, שום דבר לא הכין אותנו למה שיקרה כשהמנה תגיע. כשהמנה הגיעה שנינו נדהמנו לגלות שהיא טובעת בתוך נהרות של רוטב. שנינו אוהבים את הבשר שלנו ללא תוספות מיותרות. ניסינו בהתחלה לנקות את הרוטב מהסטייק אבל הבשר היה ספוג כולו ברוטב איך אומר זאת בעדינות שלא היה לרוחנו. כשקראנו למלצרית והסברנו את המצב היא הלכה לבדוק וחזרה עם תשובה שהם מאוד מצטערים אבל אין להם מה לעשות עם המנה. קיבלנו חשבון מחיר מלא של 284 ש"ח שילמנו והלכנו לאכול בקומת המסחר של הקניון. אנחנו אוכלים בד"כ במסעדות לא זולות ומשלמים בכייף כשברור לנו שתמורת המחיר אנו מקבלים שירות ואוכל טעים. כאן שילמנו ולא קיבלנו לא אוכל טעים ולא שירות. יתירה מזאת, בעוד אנו יושבים לסכם את החוויה המדהימה אנו מקבלים סמס ששואל אותנו לשביעות רצוננו. החלטנו למלא את המשוב שבסופו הובטח לנו שתוך 48 שעות יחזרו אלינו. נחשו מה קרה? אף אחד לא חזר, כצפוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
א כ ז ב ה !
1.3
03/12/15

אכזבה! הגענו ליום הולדתו של אבי, המלצרית היתה נחמדה והנוף היה יפה. כלקוח קבוע בעבר המלצתי למשפחתי אך האכזבה היתה גדולה, התפריט שונה, המנות קטנות יותר והמחירים עלו ב30% מסך חמשת הסועדים... רק אדם אחד לא החליף את המנה, הסטק שלי הגיע קשה כמו סוליה ללא טעם (ניחוש שלי הישון שלו היה קצר מידי) ליד המנה הוגשו "ירקות" שהגיעו בצורת תפוח אדמה בגודל פינגפונג שני פלחי בטטה ובצל שלם בגודל הסטק! טבח עם אומץ אבל מנה כושלת! אחראית המשמרת בלונדינית שחצנית האשימה אותנו בכך שזהוי בעיה טעמנו האישי! נחשי מה בשולחן ישבה סבתא שלי שהיתה טבחית של רוב ראשי ממשלות, נשיאים רמטכלים שרי ביטחון גנרלים שגרירים והיתה דיי מפורסמת בעבר... נ.ב – אולי זה לא המקום לדבר על מחירים אבל צריך להיות חתיכת חוצפן כדי לבקש 90 ש''ח על פסטה צימחונית!

עוד פרטים
הוספת תגובה