נגישות
נגישות

טוסי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על טוסי

Sarit - תמונה
Sarit מבקר מתחיל
מעולה ומומלץ
5.0
16/02/20

היינו במסעדה לפני כשבוע האוכל טעים וטרי, מאוד נקי במקום ורואים שיש הרבה מאמץ ואכפתיות לתת שירות טוב. סה"כ נהנינו והשירות היה עשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
מקום עם אווירה מצויינת וטעים
5.0
13/02/20

אישתי ואני חגגנו השנה את הוולנטין מוקדם מהרגיל, קיבלנו המלצה על מסעדה עם נוף על כל תל אביב C2, אני מכיר את המקום מהעבר אבל לא הייתי בו. חייב לציין שמאוד מאוד נהננו גם מהאוירה וגם מהשרות... שקיבלנו. אישתי בדרך כלל מאוד בררנית באוכל אבל מצאה מה לאכול . היה בילוי רומנטי ומיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
יש לאן להשתפר..
1.8
13/06/19

המענה הטלפוני מאוד לא מקצועי.. הבחורה שענתה התעסקה באלף ואחת דברים בזמן שאני מחכה על הקו.. אבל שרדתי את זה. הגעתי למסעדה אחרי שציפיתי וחיכיתי כבר לאכול.. אך הדרך למסעדה מאוד מסורבלת,... שילוט בחוץ יועיל. נכנסים למסעדה (לא ידעתי אם זו מסעדה או ממד לפי הדלת פלדלת) כניסה קצת מתעתעת. נכנסים והריח דיי לא נעים, מאוד מזכיר אולם אירועים.. עיצוב המסעדה אמנם מזרחית ים תכונית, אבל זה היה נחמד אם לפחות היו מעצבים אותה בצורה אוטנטית ומודרנית. לגבי תפריט - מאוד מאוד דל.. אין שום התחשבות בצמחונים (כן גם מסעדות ים תיכוניות בדר׳כ מתחשבות בצמחונים/טבעונים/צליאקים), מחירים בשמיים.. אין סיבה שסושי פשוט יעלה יותר מסושי פשוט במסעדה אחרת. בקיצור.. יש לאן להשתפר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
רומנטי וטעים
4.3
02/08/18

הייתי עם בן זוגי שבוע שעבר במסעדה בטו באב המארחת הייתה נעימה הושיה אותנו ליד החלון כמו שהזמנו והנוף היה משגע. האוכל היה מדהים והשירות היה ברמה גבוהה. נהנו ממש ובהחלט נחזור בקרוב:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakir - תמונה
Yakir 18 ביקורות
שלום אני רוצה להזמין נוף ב300 שקל ?
3.3
02/06/18

2C מסעדה טובה פלוס יש שירות טוב אווירה טובה נוף מדהים ומיקום מושלם והכי חשוב מחירים מוגזמים. אבל דקה תעצרו שנייה ותבינו משהו הנוף המיקום והביקוש המטורף בגלל הקומה 49 ואולי גם בגלל... שזה כשר לא שווה את זה. האוכל טעים אבל לא הכי טעים וזה לא קרוב למסעדת שף או מסעדת יוקרה או גורמה אתם יודעים מזה אוכל טוב ..... שף טוב,מוצרים טריים,חומרי גלם איכותיים זה בסיס. האוכל לא הכי טעים אבל סבבה וטרי המקום נקי ושירות טוב מאוד אבל חסר משהו אתם אוכלים כשר אז המקום יכול להיות סבבה אוכלים לא כשר תחפשו משהו אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלוירה - תמונה
אלוירה 2 ביקורות
מחירים הזויים למנות רגילות + בקבוק מים ב-38 ש"ח
2.3
24/04/18

הגענו לחגוג את יום ההולדת באווירה מיוחדת. אני אישית פחות התחברתי לאווירה האפלה והחנוקה מעט לטעמי , אבל בסדר ... מה שלא בסדר זה המחירים ההזויים . לדוגמא מנת שווארמה בפיתה רגילה שחוממה... בתנור ונהייתה קריספית ב - 67 ש"ח . או לחם הבית ( 4 פרוסות לחם נחמד , לא מאמינה שאפוי במקום ) + טפנד זיתים, רוטב אלף האיים ופסטו ב- 28 ש"ח , אני כבר לא מדברת על מנות עיקריות , אבל מה שמבחינתי "שבר את גב הגמל" - זה בקבוק מים מינרליים 750 מ"ל ב-38 ש"ח !!!!! שאפילו לא הזמנו... בעלי רצה להזמין מים 500 מ"ל ב- 14 שח, אך המלצר אמר : אני אביא לכם בקבוק מים לשולחן. חשבנו לתומינו שיביא בקבוק מים רגילים ( לא מינרליים), כמו שעושים בכל מסעדה אחרת וזה בחינם, אבל זו הייתה הפתעה - בחשבון קראו לזה: "בדואה" , גם לאחר שהסברתי למלצר , שלא הזמנו ולא היינו מזמינים בקבוק מים ב-40 שח, התגובה הייתה : אין מה לעשות . זה המחיר ... אפילו לא התנצלו . בקיצור, השארנו שם שכר של 3 ימי עבודה ויצאנו ממש כועסים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noya - תמונה
Noya מבקר מתחיל
אכזבה ענקית !!!!!!!
1.3
14/03/18

אחרי המלצות רבות החלטנו להגיע למסעדה לחגוג יום הולדת כאשר אנחנו משפחה שלמה בת 7 נפשות שמתגוררת בירושלים, להגיע עד לתל אביב לאכול במסעדה המדוברת. הזמנו שולחן לשעה 21:00 (יש לציין כי... יצאנו מירושלים כבר משעה 19:30 על מנת להגיע בדיוק בזמן וגודל הרעב היה גדול מאוד..) הזמנו מהתפריט מגוון מנות ראשונות ומגוון מנות עיקריות. את המנות הראשונות קיבלנו בבודדים ורק לאחר 40 דקות !!! בעוד חלקן היו קרות - כנראה שחיכו שכל המנות ייצאו והמנות המוכנות חיכו והתקררו.. יש לציין כי לא פינו ולא ניקו את השולחן כאשר סיימנו את המנות הראשונות. הגענו לשעה 22:00 כאשר אנחנו מחכים לעיקריות. רק בשעה 22:45 קיבלנו את המנות העיקריות !!! ושוב אני מזכירה כי יצאנו מהבית בשעה 19:30!! אחרי שפנינו מספר רב למלצרים ולא קיבלנו מענה הולם סך הכל לבדוק מה קורה עם המנות, הגיע אחראי משמרת ואמר שחוץ לפנק אותנו בקינוחים ולהתנצל אין לו מה לעשות. מנהל המסעדה לא היה באותו ערב במקום. אחרי שהעיקריות הגיעו יש לומר שהתאכזבנו מהרמה, הן לא מצדיקות את העיכוב ויש לומר שאנחנו משפחה שמרבה לאכול במסעדות יוקרה - לכן האכזבה הייתה גדולה עוד יותר. במהלך הארוחה אף מלצר לא ניגש לבדוק אם הכל בסדר, אם יש בעיה .. להפך אנחנו פנינו לצוות המסעדה ופשוט לא קיבלנו מענה. אם המסעדה הייתה נמצאת בירושלים אפשר לומר שפשוט היינו קמים והולכים !! תתארו לכם שאתם יושבים משפחה שלמה מחכים לארוחה - במשך כמעט שעתיים והארוחה לא מגיעה, האם הייתם חוזרים לאכול שם ? חוסר היחס, והאכפתיות גרמו אפשר לומר להתחרט על כך שהגענו למסעדה, ציפינו להרבה יותר בעקבות התגובות וההמלצות ונורא חבל שזו הייתה החוויה שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טו סי
4.5
22/01/18

היה בסדר גמור המנות טיפה איכזבו בפעם קודמת היה יותר טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעים נורא שירות לא טוב
3.8
22/01/18

המלצרים לא מתייחסים שירות לא טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
10/01/18

הגענו בן זוגי ואני לחגוג יום הולדת. האווירה אכן יוקרתית ומיוחדת אך לא הרגשנו שהנוף הוסיף לחוויה. היו לנו ציפיות גבוהות אך לצערנו האכזבה כגודל הציפייה. הזמנו כמה מנות שאיכזבו אותנו ממש,... הן ברמת המחיר והן ברמת טעם האוכל והתוספות שהתלוו אליו. בגזרת מנות ראשונות- ניסינו ברבוניות קריספיות-איכשהו הייתה ״הכי טעימה״ אבל היה חסר מלח. כדורי בשר ועוף ברוטב עגבניות- הטעם טפל ומאכזב. קרפצ׳יו בקר עם בוריקה וביצה עלומה- מנה לא טעימה, הבקר לא מתובל והבוריקה עם ביצה לא קשורה למנה. בגזרת מנות עיקריות- פילה בקר עם כבד אווז ופירה כמהין(230שח!!)- קודם כל המחיר יקר מדי וביחס למחיר היינו מצפים למנה וואו- המנה מאכזבת, היה קשה לחתוך את נתח הפילה, ממש נאבקנו איתו, והוסיפו יותר מדי כמהין לפירה . אנטריקוט 300גרם עם תפוחי אדמה ובצל מטוגן- 190שח, האנטריקוט היה בינוני ומטה, תוספת הבצל המטוגן לא קשורה והרסה את המנה. ביחס למחירים הגבוהים היינו מצפים לאוכל טעים מאוד עם יצירתיות. לא הייתה שום יצירתיות,אלא מנות סטנדרטיות עם תוספות לא קשורות ולא תורמות לטעם. קינוח- כוס מבצק פילו בתוכה רוטב פטיסייר עם טיפה קדאיף 50שח- מנה קטנה מדי, הייתה מתוקה מדי עד בלתי אכילה בגזרת השירות- הפעמים היחידות שניגשו אלינו הן כשרצינו להזמין ולשלם. אף אחד לא ניגש לשאול האם האוכל לטעמנו וכו׳

עוד פרטים
הוספת תגובה