נגישות
נגישות

קפה תמרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על קפה תמרה

alizababaev - תמונה
alizababaev מבקר מתחיל
מקום מצויין
5.0
03/10/22

נשמח שיפתחו עוד סניפים כשרים ברחבי הארץ במיוחד ברעננה ובתל אביב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yeelabar1314 - תמונה
yeelabar1314 מבקר מתחיל
שירות מהמם עד הסוף
5.0
03/10/22

אוכל טעים ומכל הבא ליד, שירות עד המקסימום בכל הדברים הקטנים. באמת אין מילים, יצאנו מרוצות, שבעות ונהנות. ממש תודה רבה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenram2000 - תמונה
edenram2000 מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
03/10/22

הגענו עם טיול מאורגן והיה פשוט חוויה מדהימה שירות מצויין ואוכל נהדר!!! בבקשה תפתחו עוד סניפים כשרים בעוד מקומות בארץז

עוד פרטים
הוספת תגובה
הלל הלסן - תמונה
הלל הלסן מבקר מתחיל
מקום מושלם אוכל נדיר !!
5.0
03/10/22

הינו בערך 30 בנות ממדרשה , שירות מדהים בעל המקום מדהים קיבלו אותנו בצורה יפה מאוד והאוכל ברמה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa2088 - תמונה
noa2088 מבקר מתחיל
מקום מעולה לאירועים!!
5.0
09/03/22

מטבח חלבי מהטובים בירושלים, שירות מעולה ואוכל באמת באמת טוב ובמחיר בסדר גמור, מקום מצוין לאירועים קטנים, ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir601 - תמונה
amir601 4 ביקורות
אירוע בר מצווה בקפה תמרה
5.0
07/01/22

שלום לכולם קיימנו אירוע בר מצווה לבננו היקר בקפה "תמרה". לא הכרנו את המקום ולכן הגענו באחד מימי השישי לאכול ולראות אם בכלל מתאים לנו המקום והאוכל. הגענו וישר התאהבנו. ראשית כל אוכל... מצויין בלי תחושה שמתקמצנים עליך, אווירה נעימה ויחס של כבוד לכל אחד כולל לעובדים. ישר סגרנו במקום את האירוע. אתמול התקיים האירוע ואני חייבת לומר שנהננו מכל רגע. הכל בשפע וביד רחבה. אווירה ביתית ונעימה. ופשוט חוויה מקסימה. תודה לעובדי תמרה בדגש למתניה, תמר ולידר שסייעו בכל דבר והגישו כל דבר באהבה לאורחינו ולנו בתקווה שנפגשבשמחות שוב באירוע הבא או בארוחת צהריים מפנקת אחרת. ממליצה לכולם באהבה גדולה. חייבת לציין שיש בית כנסת צמוד למקום ומנוהל על יד הגבאי היקר חנוכה, שנתן אווירה נעימה וטובה ופירגן בלי הפסקה לבננו שעלה לתורה. בקיצור ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
אירוח מושלם, שירות מעולה
5.0
08/10/21

ערכנו אירוע בת מצווה- החל מרגע בקשת הצעת מחיר, האינטרקציה מולם הייתה מענגת. הם מקצוענים, יודעים את העבודה, יודעים לתת שירות. הם תיקתקו את הכל, מלאו כל בקשה. מנהלת האירועים, רעות, יעילה,... נעימה, קשובה ונענית לכל צורך ובקשה. כל אחד ואחד מהאוחרים יצא עם הרגשה מרוממת, הם נתנו יחס לכל אחד ואחד. כמה כיף להתפנק בכוס קפה /שוקו חם, שמגיש מלצר חייכן במהלך הארוחה. כוסות אייס קפה לילדים. האוכל טרי, טעים מאד ומוגש בצורה היסטטית. כולם נהנו עד הגג, ואני נהיניתי שהאורחים שלי מאושרים. אני מחכה כבר לאירוע הבא שלי בקפה תמרה- קפה תמרה, אין לכם מה להתלבט, הם מקום ראשון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam מבקר מתחיל
אוכל ושירות מעולה! נהננו מאוד!
5.0
19/08/21

עשינו ברית לילד שלנו של כ-60 איש, השירות היה מעולה גם מצד המלצרים וגם מצד האחראים. קיבלנו הכל כפי שהובטח ולא הייתה התקטנות על שטויות. האוכל היה מעולה. גם אורחים שהגיעו באיחור אחרי האוכל... קיבלו מעל ומעבר. מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חפצי  - תמונה
חפצי 4 ביקורות
מקום מקסים ואוכל טעים מאד
4.8
04/08/21

חגגנו יומולדת במסעדה,השרות היה מעולה , אוכל טעים ומוגש יפה מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel  - תמונה
Batel מבקר מתחיל
שירות, שפע, סובלנות ואדיבות...
5.0
20/06/21

ביום חמישי האחרון 17.6.21 חגגנו מסיבת בת מצווה לבתנו הבכורה.. בקפה תמרה אני רוצה לציין לשבח את הבעלים של המסעדה מתן ומאור המדהימים, שדאגו שיהיה אירוע מושלם.. את מנהלת האירועים תמר,... שהייתה זמינה עבורי בכל שעה ושעה ומצאה לי פתרון לכל בעיה.. ודאגה שאהיה רגועה ונינוחה.. אני רוצה לשבח את מנהלת האירוע רעות היקרה שהייתה צמודה אלי למשך כל האירוע ודאגה שהכל יתקתק כמו שעון ... לצוות המלצרים האלופים שעבדו ללא לאות, ונתנו שירות מכל הלב עם חיוך כובש סבלנות וסובלנות. אני רוצה להודות על השפע האינסופי של האוכל והקינוחים... תאכלס.. לא האמנתי כמה אנשים יכולים לאכול חחח.. הכל הכל הכל היה בטוב טעם, המתחם היה ערוך מדהים שירות מצויין האוכל הגיע טרי, חם והכי חשוב בשפע.. צוות המלצרים לא ישבו לרגע דל.. שאפו שאפו שאפו .. לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה איין לי כל ספק שאת האירוע הבא אחגוג בקפה תמרה.. אם לדייק אני כבר מחכה בקוצר רוח לאירוע הבא..

עוד פרטים
הוספת תגובה