נגישות
נגישות

ממליגה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על ממליגה

Amitai - תמונה
Amitai 2 ביקורות
הפוטנציאל הקולינרי במסעדה קיים, אבל למה לנהוג ככה כלפי לקוחות משלמים?
2.8
23/01/17

נמצאה מסעדה רומנית עם אוכל ביתי. המנות, שאינן זולות במיוחד, בהחלט הזכירו לי אוכל מהבית. הרומניים, ובמיוחד הסלטים. הבעיה מתחילה ונגמרת ביחס. כבר כשהגענו למקום הובהר לנו, למרות שהמסעדה... הייתה חצי ריקה, לא לשבת בשום מקום באופן נחרץ! המלצרית הציעה לנו לשבת בחוץ, אבל אחרי שעבר די זמן מבלי שתגיע היה צורך להכנס ולקרוא לה. ראוי לציין שגם כאשר עזבנו מרבית הכסאות הריקים במסעדה לא התמלאו. הבעלים הייתה אפילו קיצונית יותר. כאשר צילמתי מספר תמונות להנאתי בתוך המסעדה היא הבהירה בטון כועס שאסור לצלם בלי אישור. השאלה היא האם ניתן להבין מאותה גערה שיש מה להסתיר? זוג שישב לידנו עזב בכעס מספר דקות לאחר שהגיעו, בגלל היחס הלא יפה לדבריהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Relu - תמונה
Relu מבקר מתחיל
נורא!!
1.0
21/12/16

למעשה לא אכלנו כלום!! הבאתי את כל המשפחה מאזור המרכז והזמנתי מקום מראש. כאשר הגענו הודיעו לנו שנגמר להם האוכל. ממש עשו בושות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 2 ביקורות
אוכל טוב שירות זוועה.
2.5
06/11/15

סעדתי במסעדה מספר פעמים ויש לציין שהאוכל מעולה במיוחד הקבב הרומני עם זאת, השירות של המלצרים גרוע, אני לא מצפה שיאכילו אותי עם קפית אבל לומר לי '' זה מקום שמור מה אתה בכלל יושב פה''... ומבלי שאפילו כתוב שזה שמור זה שירות רע. וזה רק על קצה המזלג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 6 ביקורות
מסעדה רומנית סטנדרטית
2.5
15/11/14

זו מסעדה רומנית סטנדרטית ותו לא. המסעדה בכל אופן לא מתיימרת להיות אחרת. האוכל ברובו טעים. הנות הרשוהות שטעמנו היו די טובות. סלט אוריינטלי, כבד קצוץ מעולה, אולם לרגל הקרושה היה טעם לוואי... כל שהוא. הסטייק היה פשוט מעולה ורך וכך גם הקבבים והפטרציאן. את הצורבה ואת המנות האחרונות לא ניסינו. ועד כאן הדברים החיוביים. לתדהמתינו הגישו לנו פיתות במקום לחם, והם היו די טובות ואף טריות אבל פיטות במסעדה רומנית זה כמו גפיטע פיש במסעדה מזרחית, פשוט קצת מוגזם. התפריט שקיבלנו היה בלוי והמחירים מחוקים וזאת כבר תקלה רצינית. חיסרון בולט רמת הניקיון מול עניי המשתאות ראיתי את אחת מהעובדות מרימה כף שנפלה לריצפה וממשיכה לעבוד איתה. הצלחות שקיבלנו לא היו נקיות במיוחד ונראה שהם לא יובשו לאחר הדחתם. העיצוב במקום אוטנטי אך הגיע הזמן לעצב את המסעדה מחדש, אפילו ברומניה אין מסעדות כאלה היום, לסיכום טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה