נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים ונעים
3.8
12/05/18

היינו בשיא הלחץ של יריד של נתנאלה במתחם עזריאלי בחולון ולמרות זאת השירות היה בחיוך ונעים. האוכל לא הגיע מהר, אבל היה טעים. מנות לא גדולות ויקרות. האווירה נעימה, בעיקר מחוץ למסעדה -... באוויר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל טעים ומיוחד
4.0
21/03/18

מקום ממש נחמד לצהריים! יש מבחר ממש גדול לארוחה עסקית 58-63 שקלים שכוללים עיקרית ראשונה ושתיה לקחתי עם אמא שתי ארוחות: ראשונות של סלט תאילנדי עם עוף ומלפפונים וצ'יקן טיקה על... טורטיה הצ'יקן טיקה היה ממש טעים אבל מעט בשר. בנוסף היה בצל אדום עגבניה וכוסברה שהיו מוצלחים על טורטיה קטנה הסלט עוף ומלפפונים די גדול והרוטב שלו מרענן ומצוין לעיקריות לקחנו קומבינציית מאקי - 12 חתיכות עם דגים, 4 מטוגנות, 4 סלמון וירקות ו4 טונה וירקות הכל היה טעים וטרי עוד עיקרית - נודלס שבעת הפלאים - עוף בקר וברווז עם חלב קוקוס ובוטנים - מנה כבדה ומתוקה אבל היה ממש טעים השירות נעים למרות שהיו עוד הרבה אנשים נבוא לטעום עוד מנות(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
נקווה שיהיה נקי, ונחזור למסעדה הזו.
4.0
09/05/17

הגענו לפגישת עבודה מס' חברים במסעדת ריבר בחולון, המנות טעימות, היינו 5 עובדים וכל אחד לקח נודלס בטעם אחר. אני אהבתי את אש ולהבה, מדהים ביותר, נקווה שהבעלים ידאג לדברים כמו נקיון שהם... מושכים את מבטנו בתחילה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
יודעים לעשות אוכל טוב
4.0
30/04/17

האוכל הגיע בזמן, מזל שעטפו את האוכל בעוד שקיות כי אחרת הכל היה נוזל ומגעיל, קרטונים הם לא בדיוק האופציה הכי טובה לארוז רטבים. גם המרק נשפך מעט למרות שהיה סגור עם פלסטיק מסביב שהיה קשה... לפתוח. בקיצור, כדאי לעבוד על האריזות.. האוכל עצמו היה טעים, הזמנו נודלס ואורז ומרק שהיו טעימים (במרק היה לטעמי מעט יותר מידי סויה או רוטב אחר מלא במלח) אבל סה"כ טוב והגיע יחסית בזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orna - תמונה
orna 9 ביקורות
חוות דעת
4.3
14/10/15

המקום די חדש וגדול נראה יפה אפשר לשבת בפנים וגם בחוץ באוויר האוכל מגיע מהר מאוד רותח הכל טעים שירות טוב יש רעיון מאוד יפה במסעדה כאשר יש לשולחן סועדים אפלקציה של ריבר ומקבלים... מתנה מנה ראשונה ממש נחמד . אני הכי אוהבת לאוכל את המוקפץ ירקות הצימחוני תמיד זו מנה שאני מזמינה והיא מומלצת מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת צהריים נחמדה מאוד
3.5
18/08/15

ישבנו לצהריים והאוירה הייתה ממש טובה. המון אנשי עסקים וחבר'ה צעירים. אני ואבא לקחנו מרק מיסו לראשונה ולימונדה שכלולים במחיר המנה העיקרית בארוחה העסקית. לעיקרית אני אכלתי יאקי סובה עם... עוף ואבא לקח שבעת הפלאים. חשוב לציים שהמנות די גדולות אבל מפוצצות ברוטב סויה (כמות מוגזמת לטעמי- גם באוכל אסיאתי) עד כדי בלתי אכיל. שאבא שלי העיר על כך למלצר הוא אמר שככה המנות האלה ומשתמשים בהרבה סויה..יכול להיות שאנשים אחרים יאהבו את הטעמים האלה, לנו היה חזק מידי. סה"כ יצא בערך 60 שקלים לאדם לראוחה בכמות יפה אבל מלוחה מאוד לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
צהריים חביב, שירות איטי
2.8
30/03/15

הגעתי ב12:00 צהריים ורציתי עסקית עם מנה ראשונה ושתיה במחיר העיקרית, אמרו לי שזה תקף רק בישיבה במסעדה אז ישבתי. לקחתי שלט עגבניות ושיטאקי שהיה נחמד מאוד ואטריות יאקי סובה עם חזה עוף.... בסלט עגבניות הייתה אמורה להיות כוסברה שהייתה חסרה. הירקות ביאקי סובה הרגישו קצת ספוגיים. התלוננתי למלצר שאין ברוקולי למרות שלפי התפריט אמור להיות ואחרי בדיקה עם המטבח הוא םשוט אמר שיש חוץ משורש שך ברוקולי שהיה סיבי ולא אכיל לא מצאתי תפרחות ברוקולי במנה.. חיכיתי נצח לחשבון (למרות שהמסעדה עוד הייתה די ריקה והיה מוקדם) העסקית די משתלמת (51 שקלים) אבל שירות קצת מרגיז

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
נחמד
4.3
10/02/15

בעבר הייתי אוכלת הרבה בסניפי ריבר עד שעשו לי פאשלה באחת ההזמנות. החלטתי לתת הזדמנות נוספת לסניף חדש שנפתח וסה"כ היה נחמד. נדמה לי שהקטינו את המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
ריבר בר חולון
2.5
25/01/15

זו לא פעם ראשונה שאנו בריבר חולון, ועדיין לא הגיעו לשירות של ריבר בראשלצ. המקום לא נקי, יש הרגשה של חדר אוכל בקיבוץ. מנות עיקריות מגיעות לפני הראשונות שהוזמנו, מנהל משמרת התנצל והבטיח... סלט ירוק כפיצוי, אבל כמובן הסלט היה כלול בחשבון. שוב הגיע מנהל משמרת אנו נחזור לריבר - המנות די טובות אבל יש צורך כל פעם לשים לב ודגש לכל צעד במסעדה /חשבונית/נקיון/שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
יאמי
5.0
22/08/14

מסעדה חדשה ומפנקת במרכז עזריאלי חולון. השירות מצוין. קיבלנו מענה בכל פנייה לאנשי המסעדה החל במלצר וכלה באחראי המשמרת. האווירה מדהימה הרבה בזכות העיצוב החדשני. נראה שאפילו בשירותים הושקע... מחשבה על איך לתת למשתמש חוויה נוחה ככל הניתןץ ישנם תפריטים דיגיטלים ואינטואיטיבים מאד. מומלץ+.

עוד פרטים
הוספת תגובה