נגישות
נגישות

סושי בזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על סושי בזל

orid1336 - תמונה
orid1336 מבקר מתחיל
טאקי טאקי
5.0
21/11/19

בכל ביס שנותנים ולא משנה מה שתבחרו תרגישו טעמים שונים וטעימים לחייך, אישית לא הייתי בוייטנאם אבל, בזמן שאוכלים יכולתי לדמיין את האווירה בפשטות, טריות והצבעוניות, שלא נדבר על המתוקים... בקיצור בנימה ארוויזיונית דוז פואה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
livnatharonsongo - תמונה
livnatharonsongo מבקר מתחיל
סושי להריוניות
5.0
20/11/19

חייב לפרגן למקום הנפלא הזה בבוגרשוב תל אביב סיטי! בתור חובבי סושי מושבע הגעתי עם אישתי בפעם הראשונה לפני כשנתיים בערך...ביקשנו המלצות בתפריט מעובדת בדפלק בשם שני שהייתה נשמעת מקצועית... ביותר ויודעת על מה היא מדברת והזמנו לפי המלצתה.....והשאר היסטוריה.. אנחנו כבר שנתיים חוזרים למקום הזה ופשוט מתענגים כל פעם מחדש, הסושי תמיד טעים ואיכותי והחומרי גלם ממש טריים ואף פעם לא התאכזבנו (שזה לא דבר פשוט לשמור על רמה גבוה ואחידות במנות כל הזמן) השירות פשוט טוב ומקצועי אם זו שני המקסימה או לידור שנמצא בדלפק ועונה לכל צרכינו תמיד בחיוך ובאהבה , התאהבנו במקום הזה! תמיד נהנים לבוא לשבת ולאכול ולשתות קוקטילים או בירה יפנית מהחבית (כשלסושייה יש קירין מהחבית זה אומר המון) מקום מעולה עם אוירה טובה וצוות נהדר מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
bitonn358 - תמונה
bitonn358 מבקר מתחיל
מעולה
5.0
19/11/19

המסעדה הכי אהובה עלי ועל אשתי 3 שנים מגעים אליה ואין פעם אחת שהתאכזבנו כל מנה טעימה בטירוף המחירים זולים ואפשר להנות ממגוון מנות בלי חור בכיס פשוט מומלץ מאוד התקשרנו להזמין מקום 10 דקות... לפני שהגענו, דאגו לנו שנקבל שולחן טוב למרות שהמקום היה עמוס. שירות ממש טוב והאוכל הגיע ממש מהר, וכמובן טעים רצח! ממליץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
yarinjanbi3 - תמונה
yarinjanbi3 מבקר מתחיל
טרי ובריא
5.0
19/11/19

Super friendly 🎊 המקום עבר שדרוג מדהים נתחיל במנות שפשוט עושות רצון לחזור ונמשיך במקום שפשוט נראה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirisivan67 - תמונה
mirisivan67 2 ביקורות
נהדר וטרי
5.0
19/11/19

פשוט מעולה, מנות מצויינות, טעימות וגדולות. כל מנה היתה טעימה יותר מהקודמת. קיבלנו שירות מצויין מרותם המקסימה וגם מקורל. באופן אישי לא אוהב מסעדות עם מליון מנות ובטח לא כאלו שמשתמשות... בטאבלטים עם תמונות של המנות אבל במקרה שלכם פשוט נהנתי מכל מנה ומכל ביס. הכל היה טרי וטעים פשוט חגיגת טעמים לחך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
barkkatz56 - תמונה
barkkatz56 מבקר מתחיל
נהדר
5.0
18/11/19

חוץ מהמגוון והטעם הנהדר שמחזירים אותי למקום קבוע, היום חויתי את האנושיות של העובדים בהפתעה מקסימה, ורציתי לומר תודה ענקית. היום יום ההולדת שלי והגעתי למסעדה לבד אחרי יום עבודה ארוך.... הייתי עם הבלונים שקיבלתי בעבודה, ובמעמד ההזמנה ביקשתי מנה אחת בTA, בירכו אותי מזל טוב והתיישבתי להמתין למנה. כשקיבלתי את השקית היא הרגישה כבדה, הצצתי והיתה בפנים מנה נוספת וקצת דאגתי שקיבלתי הזמנה של מישהו אחר אז הסתכלתי בקבלה והופתעתי לגלות שמבלי שיש לי חבר מועדון אפילו, פינקו אותי במנה על חשבון הבית. זה דבר קטן, אבל רק מעצם הידיעה שלמלצרית היתה המחשבה הנעימה הזו, התרגשתי ממש והשתפר לי היום אפילו יותר. באמת תודה רבה לכם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
lyhyl3589 - תמונה
lyhyl3589 מבקר מתחיל
אינטימי ונעים
5.0
18/11/19

הו ואוווווווו!! סושי בר חובה לכל אוהבי הסושי! לקח לנו זמן להכנס, וכשסופסוף נכנסנו היה די צפוף.. וגם חיכינו את 50 הדקות הארוכות ביותר בחיינו כשחיכינו ששלל המנות שהזמנו יגיעו- אבל זה... לגמרי היה שווה את זה!! רולים מושקעים, מפנקים, מלאים בכל טוב!!! באמת מומלץ! הכל היה יאמיי! 😋

עוד פרטים
הוספת תגובה
lironshamtov - תמונה
lironshamtov מבקר מתחיל
נהדר וטוב
5.0
17/11/19

שירות אליפות.. אין דברים כאלו! השירות, הטעם, הטריות ! הזמנתי בטעות מנה צ'יקן קארי (חשבתי שזה נודלס) המשלוח הגיע תוך 27 דק... התקשרתי לבקש החלפה של המנה התנהגו באדיבות והמנה השניה הגיעה... פחות מ20 דק פשוט שירות מצויין אוכל טעים בחורה בשם ג׳סיקה נתנה שירות יוצא מן הכלל הזמנו כבר בעבר ואין ספק שנמשיך להזמין גם בעתיד! הרבה הצלחה!!! אמירה (בר כוכבא ר"ג)

עוד פרטים
הוספת תגובה
yantalman56 - תמונה
yantalman56 מבקר מתחיל
טעים
5.0
14/11/19

הסושי מצויין, המשלוח מגיע מהר גם כשיש עומס. עושים שיחת תיאום אחרי ההזמנה. לכל אותם אנשים אשר יצאו לא מרוצים מהמסעדה הן בגלל האוכל והן בגלל השירות חשוב לי להגיד כי אני בטוחה שבעלי העסק... לוקחים לתשומת ליבם את אשר כתבתם משנים ומשפרים. יש לציין כי השתנה המון במסעדה; התפריט, המנות וכן אפילו ספיישלים חדשים. ממליצה בחום לאחר חוויות מעולות במסעדה וביקורים חוזרים ונשנים לבקר שוב ולהתרשם בשנית. נהנתי מאוד💖👍😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
moriasraf56 - תמונה
moriasraf56 מבקר מתחיל
לשמור ולזכור
5.0
11/11/19

היתרון הגדול: שירות מהיר, משלוח מגיע עד 30 דקות. משלוח מגיע מסודר וללא טעויות. התפריט סטנדרטי והמנות טעימות. החסרון הוא באתר, שלא שומר פרטים. אם היה שומר את המנות האהובות, אז תהליך... ההזמנה היה פשוט יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה