נגישות
נגישות

סושי בזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על סושי בזל

ezralivnat - תמונה
ezralivnat מבקר מתחיל
טרי וטוב!
5.0
01/01/20

פעם ראשונה שאנחנו במסעדה ובהחלט נגיע שוב לסעוד בה. האוכל יפה מאוד ואסטטי בהגשה שלו, עשיר בטעמים שעושים חשק לעוד... המקום נקי ורמת השירות של צוות המסעדה הייתה גבוהה מאוד, הרבה מעבר... למקובל במסעדות בקנה מידה כזה. בהחלט ממליצה מאודדדדד! וכייף לדעת שיש כאלה מקומות עם סטנדרטים כל כך גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bylpsy6 - תמונה
bylpsy6 מבקר מתחיל
Great place to eat! Very tast
5.0
30/12/19

מקום יפייפיה, אוכל טעים מאוד והשרות מעל ומעבר למצופה, מלצרים נחמדים ואדיבים ובמיוחד מנהל המשמרת יניב שאפילו פינק אותנו. בקיצור מאודדד נהננו מהכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maytalgidoni - תמונה
maytalgidoni מבקר מתחיל
אוכל טוב וטעים
5.0
30/12/19

מקום מעולה! באמת שפעם ראשונה שפשוט אין לי מילה רעה להגיד על מקום. גם לא המלצה לייעול. נפלנו על מלצר מדהים ששם לב לכל פיפס כמעט, אוכל מעולה ברמות אחרות, הקריספי הכי טעים שיצא לי לטעום.... באמת שאין לי מילים. נקי טעים מסודר ואווירה פצצה :) בטוח נבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
hilanahmias95 - תמונה
hilanahmias95 2 ביקורות
חוויה בצ'וקה
5.0
25/12/19

וואו, אין מילים לתאר את צ'וקה, פשוט חוויה מחשמלת! אני וחברותיי החלטנו להתפנק על מגש סושי ענקי ומיוחד (אפילו תותים קישטו את המנה המטורפת הזו!), הטעמים היו עוצרי נשימה, הקומבינציה של... הצבעים היה יפהפה למראה, מנה חגיגית המסמלת את חג החנוכה ובואה של שנה אזרחית חדשה. המלצרית הייתה מתוקה אמתית, לא היססה לשאול לשלומנו ודאגה שאנחנו עושות חיים. קינחנו בדרינקים מרעננים והרמנו כוסית עם צוות המסעדה האדיב והמסור יש לציין. לא חושבת שיכולתי לבקש חוויה כזו לכבוד חג האורים, נהניתי בטירוף. המחירים היו הוגנים, השירות היה מהיר והטעמים הותירו טעם לעוד. חג אורים שמח לכולם ורוצה להודות באופן אישי לעידן ויניב המקסימים, שאירחו אותנו כיד המלך ונתנו לנו הרגשה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirleyazrad - תמונה
shirleyazrad מבקר מתחיל
סושי טרי וטעים
5.0
25/12/19

מהפעם הראשונה שאכלתי שם חיכתי לפעם הבאה!!! (בכל זאת תל אביב זה כמו חו"ל) איזה כיף חזרתי שוב.. ושוב מחכה לפעם הבאה!!! מנות פצצה ברמת שלא ניתן לתאר במילים!!!! הכל טעים טרי ונקי!!! אווירה... מושלמת!!! והפעם כאורחת חוזרת חייבת לציין שכבר הרגשתי חלק מהמשפחה המהממת (מהמארחת ועד המלצרים הנדירים) שתמיד מקבלת ביחס חם ובאהבה!!! תודה על טעמים בלתי נתפסים ועל כל שלל הפינוקים!!! והלוואי ומישהו ממכם רואה את זה 🙌❤

עוד פרטים
הוספת תגובה
syyqyrnh - תמונה
syyqyrnh מבקר מתחיל
Yumy
5.0
23/12/19

מסעדה מצוינת, משלוח מהיר, שירות אדיב והסושי, ללקק את המקלות אכילה! Excellant restaurant, fast delivery and a kind service, and the Sushi is so good you'll wanna lick the chopsticks... when it's done! היתרון הגדול: שירות מהיר, משלוח מגיע עד 30 דקות. משלוח מגיע מסודר וללא טעויות. התפריט סטנדרטי והמנות טעימות. החסרון הוא באתר, שלא שומר פרטים. אם היה שומר את המנות האהובות, אז תהליך ההזמנה היה פשוט יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yakirhaf - תמונה
yakirhaf מבקר מתחיל
אוכל טעים שירות טוב מאוד
5.0
23/12/19

אוכל טעים נודלס ברוטבים טעמים וגם אטריות עם בקר ובוטנים ברוטב סוייה תאילנדי מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
rinatlavkil - תמונה
rinatlavkil מבקר מתחיל
טעיםםםם
5.0
22/12/19

אחת ממסעדות הסושי הכי טובות בתל אביב, אם לא הטובה ביותר. אוכל טעים, שירות מוקפד והחוויה תמיד מספקת את הסחורה. מצליחים לשמור על רמה גבוהה כבר שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itayshimilavi - תמונה
itayshimilavi מבקר מתחיל
נהדרים
5.0
22/12/19

אחת הסושיות הטובות שאכלתי בחיי. שירות מעולה ויוצא דופן, פס לנשים בהריון, איכות הסושי פשוט מדהימה וערבה כל כך לחיך... ללא ספק אבוא לשם שנית ושלישית

עוד פרטים
הוספת תגובה
gulnarraban - תמונה
gulnarraban מבקר מתחיל
סושי כשר
5.0
22/12/19

וווואוווו!!!! אין לי מילה אחרת לתאר את החוויה שחווינו אתמול בסניף תל אביב! מקום עם אוירה כייפית וצעירה, שירות מעולם אחר ואוכל טעים!!! תודה לרזי המלצר הכי תותח שהכרתי, שבזכות ההמלצות... והשירות האדיב והסבלני שלו, נהננו ויצאנו הכי מרוצים שיש! בטוח נחזור שוב! תודה 🍱🍣🍜 Great food, unbelievably helpful and friendly staff. Must visit.

עוד פרטים
הוספת תגובה