נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

רחל - תמונה
רחל 2 ביקורות
4.3
09/04/06

פעם ראשונה שהגעתי למקום, ומה לומר התלהבתי מאד. השירות היה הוגן ומצויין. הייתה אי הבנה לגבי הזמנת המקומות ועשו עבורינו את המקסימום כדי להושיב אותנו. הזמנו 4 מנות ראשונות ל- 4 אנשים... והמנות היו גדולות, יפות וטעימות בדיוק כמו שצריך להיות. הזמנו 2 מנות מיקס גריל מעולות. בשר מצויין, טעים שחבל על הזמן. לקחנו 4 קינוחים לדעתי הבננה בבצק פילו הייתה מצויינת............... אני מאד מקווה שתמשיכו כך ושבפעמים הבאות שאבקר המקום ישאר כזה. חזקו ואמצו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/03/06

חגגתי מסיבת הפתעה לאימי עם כ 20 מוזמנים. כולם מאוד נהנו מהאוכל, העיצוב של המקום מדהים, מוזיקה טובה, אולם השירות היה קצת איטי ולא אדיב במיוחד.. (אולי כוון שהמקום היה מאוד מלא). בכל אופן... כולם אמרו שיחזרו שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/03/06

מסעדה עממית במסווה של מסעדת גורמה בעלת לוק פלצני ואווירה של מסעדה מתוחכמת.המקום למראית עין נראה מאוד יוקרתי ומאוד מכובד, מבט בתפריט נותן תחושה של מנות מתוחכמות של מטבח גריל פיוז'ן... ובמחירים גבוהים.כאשר המנות מגיעות האכזבה גדולה, המנות קטנות מידי ולא מספקות ובמחיר כל כך גבוה שאינו הולם את מה שמונח על הצלחת. ההרגשה לאחר שיצאנו מהמסעדה שבעבור 340 ש"ח שהשארנו בעבור ארוחה לזוג, בשיפודי איציק הגדול היינו מאכילים משפחה מרובת ילדים! וסה"כ, אני כמעט משוכנע שרמת איכות המוצר אינה רחוקה מזה. מנות חמות הגיעו לא מספיק חמות, קינוח בננה מטוגנת בציפוי פילו הגיעה עם זיקוקון שסיים לבעור בשניה שהמנה הגיעה לשלוחן(נו באמת מלצרים יקרים שלי, לא למדו אתכם להדליק אותם ממש לפני שמגיעים לשולחן?!) ועם כדור גלידה שכבר ידע ימים קפואים מאילו ושחה במילקשייק של עצמו.מאכזב, לא ראוי במחיר הגבוה לא חוזר לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
16/02/06

אני שונא לקטול , אך לצערי האוירה הרומנטית שמובטחת באתר לא קיימת . הזמנתי את בת זוגתי למסעדה שע"פ הפירסומים יכולה לשמש כמקום נעים לדבר ולסעוד בנחת , לצערי המקום רועש , כמו חדר אוכל של... טירונים , המלצרים לא מפסיקים להסתובב בין הרגליים . התפריט לא מספק אם אתה רוצה להתענג על אנטרקוט אתה חייב לוותר על המנות הראשונות שלא לדבר על האחרונות.( ישנה רק מנה של 400 ג"ר ) בקיצור לא הייתי ממליץ לכם ללכת עדיף כבר לקפוץ לשוורמה של שמש \ לתפוס מקום למטה במרתף , שם יש אווירה יותר שקטה ורומנטית . חבל המקום מושקע ואף ניתקלנו בכמה מוכרים . רמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
1001·‏ֺ־ֽר - תמונה
1001·‏ֺ־ֽר 2 ביקורות
2.3
09/02/06

אוכל טוב.שרות  ע ל  ה פ נ י ם !!! אל תבואו בשעת הצהרים לעיסקית!!!צפוף, לוקח הרבה זמן לקבל את המנות.בסוף גם טעו בחשבון והתווכחו איתי שזה טעות שלנו. אמנם חזרו בהם בסוף אבל לא היו צריכים... להתווכח כל כך. לא שמעו על זה שהלקוח תמיד צודק?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/02/06

יישר כח, פשוט כך. מרגע שנכנסים למסעדה הכל מתנהל בדיוק כמו שארוחה טובה דורשת.אנחנו לא דתיים ובכל זאת מיתוס נכנסת לפנקס שלנו כמסעדה מועדפת שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/02/06

יוצא מין הכלל!!!באנו לחגוג יום נישואים ויום הולדת והיינו כ-6 נפשות. המסעדה הייתה מלאה, ולמרות זאת לא חיכינו כמעט לאוכל (10 דק'). האוכל שהגיע היה ממש כמו שביקשנו והכוונה היא למידת הצלייה... שהייתה בדיוק!!! האוכל היה חם מה שמראה שישר שהמנה הייתה מוכנה היא יצאה והמלצר לא התעכב ושלמרות שהמסעדה הייתה מלאה האוכל יצא בדיוק כמו שצריך ובזמן.במידה ורצינו משהו והמלצרית לא הייתה באזור הייתה המארחת שסייעה לנו.סיכומו של עניין היה 10 ולבטח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/01/06

מסעדה מהממת, אין מילים.מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן וששש - תמונה
אורן וששש מבקר מתחיל
4.3
22/12/05

חיפשתי מסעדת בשרים כשרה כדי לקחת את חברה שלי לכבוד יום ההולדת שלה. הגעתי למסעדה דרך האינטרנט והתפללתי שאני לא אתאכזב. כשהגענו הבנתי שהצלחתי ובגדול. האווירה נעימה, השירות מקצועי מאוד,... המחירים סבירים והאוכל... פשוט ללקק את האצבעות. שנינו נהיננו מאוד והחלטנו לאמץ את המסעדה לפחות פעם בשבוע. מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/12/05

אוכל מעולה - בעיקר הסטייקים. שרות מעולה. אוירה טובה. לצערי אין הרבה מסעדות גורמה כשרות עם אוירה נעימה מאוד, לא מורגש שהיא דתית מעבר לזה שהאוכל כשר. (הכוונה לא אוירה כבדה, חרדית, לא שיש... לי כל בעיה עם חרדים אך מקומות הבילוי שלי שונים).

עוד פרטים
הוספת תגובה