נגישות
נגישות

מיכלי'ס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מיכלי'ס

Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
ערב נחמד עם בן זוגי
4.3
18/07/18

גודל מנה סביר, תלוי במנה יש גדולות מדי ויש קטנות. האוכל חביב, לא נפלתי מהכסא, חיכיתי לראות משהו מעניין יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arlene - תמונה
Arlene 5 ביקורות
מקום ש"חותמים בו קבע" אחרי שמנסים!
5.0
25/03/18

הגענו בפעם הראשונה במקרה אחרי סרט - ראינו מקום קרוב לבתי הקולנוע. הופתענו לטובה מהרגע הראשון. המנות טעימות, והמקום נקי ומזמין. השרות אדיב ומחויך, וגם מקצועי. העוגות פשוט נפלאות.... חברה שלנו בר אכלה ארוחת ערב שם עם 2 בנותיה, חזרנו לשם שוב עם חברים, ולבד. המקום שומר על רמה - לא מאכזב. מומלץ מאד בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/03/2018
ווא תודה רבה , ממש מחמם את הלב מצפים לארח אתכם שוב
שני - תמונה
שני 7 ביקורות
יש למה לחזור
4.8
27/09/17

האוכל פשוט וטעים השרות והיחס יוצא מן הכלל לקחנו מרק שלא היה כ"כ לטעמינו מיד התנצלו וזיכו אותנו אבל גולת הכותרת של המקום לדעתי זה הקינוחים אין דברים כאלו הכל כ"כ טעים כך שאנחנו באים פעם... בשבוע למלאות את המלאי בבית מומלץ בחום הפלז'ר כיפת פירות יער וכיפת פסיפלורה. בקיצור שווה בהחלט!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
פשוט טעים!
4.5
07/03/17

הסלט פאטוש ממש טעים ועשיר עם מלא טחינה ויקרות ואגוזים קרנציים! הסלט היה מאוד טעים,מלא כל טוב,מהקרוטונים ועד לחסה פשוט טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Riki - תמונה
Riki 3 ביקורות
מצויין. נחזור בשמחה.
5.0
22/11/16

כבר פעם שנייה שחוזרת לשם תוך שבועיים... לא אופייני לי בכלל. מקום קצת קטן. עיצוב כפרי. נקי מאד - גם השרותים נקיים ומעוצבים יפהיפה. אוכל מצויין ובשפע. שרות נהדר. מחירים בסדר גמור, בטח... ביחס לאדיבות המנות. לחמי מחמצת מעולים! אוכל טעים ואסטתי ושרות נפלא. אגב, נעשתה טעות לטובתנו בחשבון. הפננומאת תשומת ליבם. אמרו תודה וספגו... שאפו! תודה רבה. נחזור👍☺

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2016
תודה על תגובה כה חמה! שמחים לקחת חלק בהנאה שלך!מצפים לראותך שוב! צוות מיכליס:)
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
שישי בוקר מפנק
3.5
19/08/16

בוקר שישי, ארוחת בוקר נהדרת, הכל טרי וטעים, מנות נדיבות ואסתטיות רבה. מטבלי ארוחת הבוקר לא ישאירו אף אחד עם פה פעור, די סטנדרטי (טחינה, לבנה, גבינת שמנת וסלט טונה) אבל טעים בהחלט. סלט... הירקות מצוין, הרוטב נהדר אבל כמויות הרוטב שנשפכו על הסלט הפכו אותו לקערת מרק עם סלט. מאפים נהדרים. ישבנו בוויטרינה הסגורה והממוזגת, היה מאד חם כי השמש בכל זאת חדרה מבעד לזכוכית. אפשר היה לפנק את לקוחות המסעדה בהנחה מסוימת בקונדיטוריה הצמודה ואז בהחלט הייתי סוגרת עסקה גם ללחם ועוגה של שבת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
חוויה מצוינת!
4.5
08/10/15

חגגנו יום הולדת 50, היה אירוע מצוין, במחיר טוב מאוד, עם שירות מפנק ושיתוף פעולה יוצא דופן מצד המסעדה! צוות המקום ארגן לנו חדר לתפארת, נתן לנו את כל הזמן שהיינו צריכים, והוציא מנות... מעולות בתזמון מצוין ולפי הצרכים שלנו בדיוק. ממליצה בחום, ובהחלט נחזור למקום לארוחות גם ביום יום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
galanmut - תמונה
galanmut 17 ביקורות
מקום חמוד
3.5
25/07/15

הגענו למקום ביום שישי, הזמנו 2 סוגים של ארוחת בוקר. האוכל סביר ומשביע והמחירים סבירים. חיסרון גדול - הלחמים שהם מרכיב משמעותי בארוחת הבוקר היו קשים וקרים (לא חוממו לפני ההגשה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגי - תמונה
חגי 3 ביקורות
חמוד. טעים
4.0
08/04/15

מקום חמוד. אפשרות לכל מיני סוגי לחמים. יש מנות מוצלחות מאוד וכמה קצת פחות מרגשות. מחיר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
אוכל טעים עם שרות לא מקצועי
2.3
19/01/15

עשינו ישיבת עבודה במיכלי'ס במודיעין. כשהגעתי אמרו לי שאין מקום, אך זוג בנות שהגיעו אחריי מיד הושבו. אמרתי שאני אמתין, אך הם שכחו להודיע לי שהתפנו 3 שולחנות! בהזמנה, לא הביאו לי את המנה... שלי בעוד שחברי לשולחן כבר היה באמצע האוכל. כשביקשתי חשבון לקח להם המון זמן להביא אותו, למרות שאמרתי שאני ממהרת. הסלסלת מאפים הייתה מעולה, הקוראסון שוקולד היה טעים. אם זאת, השרות היה באמת מלא טובים בהם נתקלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה