נגישות
נגישות

האותנטית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על האותנטית

Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
נחמד לפעם אחת
2.8
11/06/19

רוב המנות הן אותן המנות כמו במסעדה המקורית. מנת קרפצ'יו סלק לא מוצלחת כלל. הקינוח שהגיע עם אפקט חנקן היה מאוד מעניין. המחירים גבוהים יחסית. מבחינת ויזואליות המסעדה מאוד חשוכה וקשה לראות... מה אוכלים, המלצה לשים יותר תאורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יקיר ויקיר - תמונה
יקיר ויקיר מבקר מתחיל
חוויה אותנטית מיוחדת
5.0
12/03/18

בואו לחוויה אותנטית ושמחה במיוחדדד.מסעדת שוק יחידה מסוגה באזור הדרום. מטבח פתוח הכל נעשה לעניי הסועדים כך שרואים כלללל מה שמבשלים ממש מול עני הסועדים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
מסעדה שווה ביותר
4.0
08/03/18

מסעדה אהובה על בני משפחתי המתגוררים בדרום הארץ, בזמן ביקור אצליהם הוזמנו למסעדה, הרמה די גבוהה, אוכל מאוד מוקפד במיוחד הבשרים הטריים. אשמח תמיד לחזור למסעדה זו באם אהיה באיזור... הדרום. ממולצת מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מאכזב
1.3
13/04/17

הזמנו מנת פתיחה של קרפצ'יו חצילים, סלט ירקות, פוקצ'ה וניוקי כלשהו. הפוקצ'ה לא הייתה עשויה עד הסוף, הקרפצ'יו היה בטעם לא מובן, הניוקי- אף אחד לא נגע בו, רק הסלט היה בסדר. למנה עיקרית... סטייק אנטריקוט עם טעם לוואי, לא ברור האם היה עשוי מדי\לא עשוי. קינוח חלבה חסר פואנטה ותה עם נענע. חבל שאין קפה נמס, טענו שהם מסעדה כשרה. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 5 ביקורות
שירות ומחיר טעוני שיפור
2.5
26/01/17

הגענו ליום הולדת 9 אנשים. אחרי שעיינו בתפריט ורצינו להזמין היו מנות שפשוט נאמר שאין. לחמגו'ן ופרגיות על גחלים נראה לי... לא היה. אז למה לא מודיעים מראש? למה לא מציינים בתפריט? הבירה... יצאה אילנו הרבה לפני מנות הפתיחה. המלצרית שהביאה לי את הבירה החזיקה את הכוס עם האצבעות למעלה על שפת הכוס כמו בשליפה של הכוס. האצבעות כמובן נגעו בבירה מן הסתם. הערתי על כך. כוס אוחזים בחיבוק של כף היד בצוואר הכוס. הזמנו מנה שהמלצרית אמרה שהיא גדולה ומספיקה לשניים, לפי המחיר 112ש"ח חשבנו שאכן כך. הגיעו 3 שיפודים לא עמוסים של אנטיקוט פרגית (לא הבנו למה בשיפוד היה פרגית ומנת פרגית על גחלים טענו שאין) ואווז. וכמה פלחים של תפוחי אדמה מטוגנים. 112 ש"ח?? בסוף הארוחה הזמנו כוס תה לכל אחד, 9 כוסות 90 ש"ח... אני חושבת שמסעדה שאמורה לכבד את עצמה יכולה לתת תה על חשבון הבית, זאת דעתי או לפחות להוזיל את המחיר של 10 ש"ח .. היו כאלה ששתו רק מים חמים עם הנענע.. גם הם נכללו בחשבון. המנות פתיחה היו טעימות, לא עמוסות, מדודות..וכמו שציינתי, שירות טעון שיפור ועל המחיר אין מה לדבר.. שילמנו 400 ש"ח לזוג עם הטיפ כשמנה עיקרית כפי שציינתי אמורה היתה להספיק לשניים. שלושה שיפודים.. ומנות פתיחה שהיו יקרות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה