נגישות
נגישות

קפה אנסטסיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על קפה אנסטסיה

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
אוכל טבעוני ממש טעים
4.8
18/09/20

עשינו משלוח בוולט, קיבלנו אוכל שנראה נהדר וטעים. בן הזוג טבעוני, אני רגישה ללקטוז, כיף שיש כתובת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים וטבעוני
5.0
19/07/20

עשיתי משלוח דרך wolt, קיבלתי אוכל טעים שנראה נהדר. ממליצה על האסאי. בתור רגישה ללקטוז, שמחה על האופציות הטבעוניות המגוונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
המקום המעולה ביותר בישראל
5.0
10/07/19

מספר אחת נקודה!! "פותחים שולחן" שלהםן, היא ארוחת-הבקר המעולה ביותר, שאכלתי מימיי. גם עוגת הגבינה האפויה, עם רוטב פירות-היער, מדהימה לגמרי. מומלץ!! המקום הטוב ביותר בת"א, גם... לארוחת-בקר מעולה (או רק למאפה-בקר ~ שניים = מעולים גם!!) לפתיחת היום וגם לדייט ראשון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aharon - תמונה
Aharon 8 ביקורות
מצוין לטיבעונים וללא טיבעונים.
4.5
21/07/18

מקום מעולה לטיבעונים. בפעמים שהיינו ניכר במלצרים שגם הם טיבעונים. היינו עם זוג לא טיבעונים וגם הם מאד נהנו. נחזור לשם. אולי אפילו היום. המחיר סביר. אווירה נעימה מחיר סביר למיקום המסעדה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתלי - תמונה
נתלי 6 ביקורות
לא נחזור על החוויה.
2.3
18/04/17

שירות מזלזל ואיטי. אוכל ממוצע+ - אכלנו מנות טבעוניות טעימות יותר. אבל רק בגלל השירות הנוראי - לא נחזור שוב. התקשרנו מראש להזמין מקום (אנחנו מגיעים במיוחד במרחק נסיעה רב) - ואמרו לנו... שפשוט נבוא. אחרי חצי שעה של נסיעה (לא כולל זמן חיפוש חניה) - הגענו למסעדה ואז אמרו לנו לחכות עוד 25 דק' לשולחן. את זה כמובן לא טרחו לציין בטלפון. חיכינו. ואחרי חצי שעה, ששאלנו מה קורה עם השולחן, אמרו לנו ש"אה...דילגנו על השורה שלכם". אחלה דרך להתחיל את הארוחה. מלבד זאת, השירות של המלצרים איטי נורא. לגבי האוכל: אין מספיק מנות לילדים (טיפ לשף: ילדים אוהבים רוטב עגבניות בלי 'חתיכות' עגבניות....תנסו לטחון את הרוטב לפני). המנות לא נדיבות כלל, הלחם שהוגש עם השקשוקה היה יבש. עם כזו חווית שירות - לא נחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/04/2017
היי נתלי, נשמח שתיצרי איתנו קשר בטלפוון 052-441-2884 תודה תמר
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
מקום מעולה גם למי שלא טבעוני
4.0
17/02/17

אני לא טבעונית אבל הלכתי עם חברה טבעונית ומאוד מאוד נהנתי! השקשוקה הייתה מעולה, הארוחת בוקר היית מעולה ביותר מבחינת החביתה וגם הממרחים, גם לקחנו קינוח והוא היה מאוד טעים. המנות מאוד... מאוד טעימות, יכול להיות שיקרות מעט אבל לא ברמה בעייתית. ממליצה לגמרי גם למי שלא טבעוני, מאוד נהנתי ובכיף אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
גן עדן לטבעונים, מעט יקר
3.3
03/12/14

הגענו בשבת לברנץ' זוג טבעוני עם פעוטה, וזוג אוכלי הכל. הטבעונים חגגו הגדול, מאוד נהנו מהחביתה, ארוחת הבוקר עם מקושקשת טופו, ושלל מיצים מעלים שונים ומשונים. מרק הפטריות היה דיי סתמי וכן... גם מנת האורז עדשים, שנארזה במלואה הביתה. בעלי נהנה מהמבורגר טבעוני ופרעצל מקמח מלא. קיש הבטטות שלי היה בסדר ותו לא. המחירים גבוהים, אבל העיקר הטבעונים נהנו וזה מה שחשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה