נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

ניצן  - תמונה
ניצן מבקר מתחיל
רועש, לא טעים, חוויה מאכזבת
1.3
27/06/15

באנו ביום שישי בערב, זה היה כמו מסיבת גן, היו בסביבות ה3 קבוצות גדולות מאד עם ילדים רועשים שהתרוצצו בכל המסעדה, בנוסף למוסיקה הלא שקטה בכלל שהתנגנה במסעדה וביחד העניקו אווירה מאד לא... נעימה ורועשת. הזמנו שקשוקה שהיה לה בעיקר טעם של רוטב עגבניות מקופסא, שיפודי פורטבלו- שכל מה שהיה שם זה כמה עגבניות שרי ופטריות רגילות חתוכות על שיפוד מלאים בשמן, הרושטי (לביבות קישואים) היו סבירים. כל הצוות מלצרים ומארחת נראו שהם לא עוברים את גיל 18 ולא היתה הרגשה שיש ניהול יעיל, אחראי ובוגר במקום. לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 23 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
22/11/14

בפעם הראשונה שהגענו למסעדה מיד התאהבנו. היא תמיד עמוסה ומומלץ להזמין מקום מראש. המסעדה חלבית בעיקר, המנות והקינוחים מאוד טעימים. מנה מומלצת בעיקר היא הטורטילני... פשוט טעם גן... עדן. המלצרים אדיבים והשירות מצויין. ניתן לשבת במרפסת ובחורף מחלקים קירבוליות. למי שלא ביקר שם ונמצא באיזור, חייב לנסות:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב ורעות - תמונה
אביב ורעות 5 ביקורות
אוכל מעולה, שירות קצת פחות
3.5
27/09/14

אכלנו בחג ארוחת בוקר. האוכל היה ממש טעים ומעוצב יפה אבל.... לחביתה של ארוחת בוקר לקח 15 דקות להגיע אחרי כלל המנות, המנות מוגשות עם בסיס בלבד ללא רטבים וכל פעם מבקשים מהמלצרית עוד דברים.... הפינוי של השולחן איטי והיינו צריכים לבקש שלוש פעמים שיפנו לנו. בקיצור אוכל טעים וחווית שירות פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה