נגישות
נגישות

עונות ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על עונות

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בנאלי יקר ולא נחמד
2.0
21/05/17

ביקרתי עם זוגתי במקום בשעות הערב. מה נאמר ומה נכתוב, השירות היה איטי, הסלט הכי בנאלי שיש, בחוץ הם מוכרים בירה ב10 שח ומיץ סחוט במחיר סביר אך בפסיג של המקום לא ניתן לשבת והמחיר של אותה... שתייה יקר מאוד. המלצרית הייתה לא נחמדה ובכלל אוירה לא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוארד - תמונה
אדוארד 10 ביקורות
מאיזה ברמות. לא זול, שירות נוראי, אוכל גרוע. הנוף אכן טוב.
1.8
17/04/17

באנו עם אשתי ושתי בנותינו (בת 3 ובת שנה ו4 חודשים). המקום מול הים, ואין לנו דרישות מי יודע מה, אז ישבנו. הגדולה "הזמינה" צ'יפס. זה כל מה שהיא הייתה צריכה... היא ביקשה את זה מהמלצרית 6... פעמים כשהזמנו אנחנו. לקחנו גם המבורגר וטורטיה אנטריקוט. אחרי חצי שעה שהאוכל ו/או השתייה לא הגיעו (והגדולה שלנו כבר לא יכלה יותר לשבת ולחגוג לצ'יפס), ניגשתי לאחראית ושאלתי איפה האוכל, או לפחות הצ'יפס, כי כבר הילדות לא יכולות לשבת סתם... אז אחרי עוד כ 5 ד הגיע האוכל: 1. האוכל קר+צ'יפס יבש+ממש לא טעים.. 2. מיץ גזר הגיעה יותר מאוחר... נו מילא, הילדה אוכלת - הכי חשוב (לקטנה הבאנו אוכל מהבית). ואז, עברו עוד כ 20 ד, וביקשתי חשבון. פעם ראשונה... פעם שנייה... עכשיו מהאחראית... ויאללה מסעדה נחמדה - אז נלך בלי לשלם! נכנסנו פנימה, ניגשתי לאחראית - ביקשתי חשבון בפעם הרביעית. ועד שהגדולה הלכה לשירותים - יש! הגיע החשבון, 195₪. על המבורגר, טורטיה אנטריקוט, צלחת גדולה של צ'יפס, שליש בירה ועוד מיץ גזר. לא נורא יקר, אבל בהתחשב ברמת האוכל ובקשירות - מעצבן :) שיהיה לכולם בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, אם יש זמן לשבת - נהדר
4.5
23/10/16

הייתי בסניף של חיפה עם חברותיי באחד מהימים של חול המועד סוכות, אחרי טיול בבית שאן חזרנו לאכול בחיפה ליד חוף הכרמל. האוכל היה טעים, הזמנתי טורטיית עוף כי הזדרזתי להגיע הביתה ורציתי לאכול... בדרך, הטורטיה הייתה טעימה, בשר טעים ואבוקדו. מה שכן, המלצר בהתחלה היה נחמד, מצא לנו מקום עם שקעים להטענת הטלפונים, אבל אחר כך כשאמרתי לו שאני מזדרזת, אומנם האוכל הגיע מהר, אבל ביקשתי ממנו לעשות לי ישר חשבון והוא במקום לעזור, אמר תשאירי כסף ככה שחברות שלך יעבירו והיה נראה שהוא צוחק. גם אחרי שהוא ידע שאני ממהרת, הביא את המנה בצורה שאי אפשר לארוז אותה. נכון שיכולתי להגיד לו אבל יכל גם להבין...היו רק קצת מפיות שניסיתי להשתמש בהן, הוא הביא עם צלחת ולא בצורה שאפשר לקחת לדרך. המחירים היו גבוהים, אבל זה לא מפתיע בהתחשב בזה שישבנו בקרבת החוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צילום - תמונה
צילום מבקר מתחיל
לא ממליצים לאף אחד לשבת במקום כזה
3.0
05/07/16

באנו משפחה לשבת ועד שקיבלנו יחס זה לקח זמן ולא היה נעים ככה לשבת בשולחן ריק . כבר כשהגיע האוכל ,,,, לא נראה לי שהוא שווה את המחיר . חוץ מהים והאווירה החופשית לא נהנינו מהמסעדה האוכל... השרות . לא חוזרים לשם יותר . יקר ולא שווה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוראל פדידה - תמונה
אוראל פדידה 11 ביקורות
מקום נחמד על הים
4.5
18/08/14

עונות היא מסעדה על החוף, האווירה מאוד טובה, השירות נחמד והאוכל טעים ועשיר, גם יחס המחיר לתמורה מאוד טוב והמחירים ברמה נוחה לחלוטין! צריך רק לנקות יותר את השולחנות בגלל הלחות של הים!

עוד פרטים
הוספת תגובה