נגישות
נגישות

ביגה חיפה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על ביגה חיפה

roee55 - תמונה
roee55 5 ביקורות
מתאים למחפשי אווירה רגועה ושקטה
3.5
18/06/16

ישבתי עם חבר על קפה והזמנו גם וופל בלגי. מרגע ההזמנה ועד קבלת הקפה והקינוח עברו יותר מ15 דקות- לא מעט זמן בהתחשב שהמסעדה לא הייתה מלאה באותו זמן. הקינוח היה מוצלח מאוד ויחסית נדיב.... מחירים יחסית יקרים אך אווירה נעימה וצעירה. גם בהזמנת החשבון נאלצנו להמתין לא מעט. יחד עם זאת השירות היה אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noamlol2 - תמונה
noamlol2 15 ביקורות
קפה אמיתי
3.8
26/05/16

באתי לפני פסח לשתות קפה שם הלכתי בבוקר, ב8 וחצי לשתות כוס קפה טורקי עם הל למזלי היה להם במלאי, לא רק שהם גם היה להם חלב סויה גם נתנו לי קרם פרנ'ץ וניל ללא תוספת תשלום לקפה והקפה...... חלומי אני גם הזמנתי לי המבורגר ופסטה (משהו כמו 40-50 פר מנה) ו3-4 כוסות מיץ (זה היה אחרי ניקיון פסח, ורציתי לפנק את עצמי באותו יום) החשבון עמד על 180 שקלים אז נתתי לה 200 חלק והלכתי לדרכי לעומת מתחרים הקפה שלהם בין הטובים קפה טורקי עם הל שבושל בצורה מקצועית מומלץ בחום לכל חובבי הHIGH CLASS והCOFFEE NOBLES המחיר יקר לאוכל אבל המחיר של הכוס קפה שהיא הייתה 200מל+ היה 12 שקל אז בעיקרון, שתו קפה, תאכלו בבית, 4/5 ממומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
שווה לבקר
3.5
20/01/16

ישבנו כמה חברים והיה תענוג. האווירה קלילה והאוכל מעולה. המקום גדול ולמרות שתמיד יש הרבה אנשים עדיין כיף לשבת עם חברים. ממליצה במיוחד על הסלט טוסט למרות שהוא לא מופיע בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר טולדאנו - תמונה
מאיר טולדאנו מבקר מתחיל
מנות קטנות מאד
1.8
25/08/15

אכלתי שם ב19/8 הזמנתי מנת דג סלמון מחיר 85ש"ח מחיר מופרז ביותר למנה קטנה יבשה חוסר הבנה בבישול גרוע ביותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviel - תמונה
Aviel מבקר מתחיל
מסעדה מעולה בקריות, לדעתי הכי טובה באזור!!!
5.0
15/05/15

אני בד״כ לא כותב תגובות אבל באמת שלא נתקלתי הרבה זמן במסעדה כל כך טעימה עם שירות כזה מדהים!!! ממליץ בחום על סלט הקטניות ולקינוח קרמבל... 

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
כיף לחיות בביגה
4.3
27/04/15

אמש ביקרתי בסניף חורב ונהניתי מאוד מהתפריט המגוון ומהשירות המצוין. העוגות פשוט מטריפות ואין להן מתחרות בחיפה. הפריע לי מעט הריח של שרוף שנדף מהמטבח ועל כן אני ממליץ למבקרים לא לשבת... בסמוך אליו. כמו כן תהיתי מדוע לא ניתן היה לקבל מים מינרלים לא קרים. כל השאר - 10!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishay - תמונה
Avishay מבקר מתחיל
רגע לפני שתבחרו להתארח בביגה קרית חיים
1.8
20/03/15

היי, להלן עיקרי החוויה המצערת שלי במקום. 1. המנה אותה הזמנתי הייתה ארוחת בוקר זוגית בעלות של 120₪ עליהם יש כמובן להוסיף טיפ של 20₪. 2. הארוחה כללה מגש, שבמרכזו קערה בינונית עם עיסת... תירס (פולנטה), סביבה היו מסודרים כ-6 מטבלים סטנדרטים בצלוחיות קטנטנות המכילות בקושי כף של תכולת הממרח ועוד שתי צלוחיות של יוגורט עם גרנולה בגודל זהה. 3 . לצד המטבלים הונחו 3 פרוסות לחם, שליש בגט אישי מרוח בשמן חמניות/קנולה ושני קרואסונים קטנים, קרים ולא טריים. כאן המקום להדגיש כי דברי המאפה אמורים להיות בחזקת התמחות וזאת בהיותם בית מאפה או ככל שמספר לנו הסלוגן של הרשת "כמו ללחוץ לאפה את היד". 4 . לשתות ביקשתי מיץ תפוזים סחוט טבעי, אך בפועל קיבלתי משקה מתוק עם צבע צהוב עז שכנראה גם נסחטו אליו מעט נוזלי תפוז. 5.סלט העלים אותו הזמנתי היה מורכב מסוג בודד של עלי חסה פשוטה, 3 פרוסות של עגבנייה ושלוש קוביות של סלק - מה יש לומר, יותר עלים מזה ואתחיל לפעות. 6.החביתה גם היא הייתה אנמית וחסרת מעוף והקפה דלוח, ברמה ואיכות של קיוסק ולא של בית קפה. תוותרו, לא חייבים להגיע לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 3 ביקורות
חביב לא יותר
3.0
24/02/15

ארוחת בוקר זוגית היתה עשירה רק שהלחמים והקורסונים הגיעו קרים. הזמנתי בריוש בנדיקט,הבריוש לא היה טרי מה שהרס את המנה, וכשנשאלנו ע'י המלצר אם אנחנו מרוצים חוויתי את דעתי בנושא ואז הגיע... האחראי שהתווכח איתי כי אני טועה. אז אם אחזור לשם? לא נראה לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בילוי נפלא לכול המשפחה :)
4.5
13/10/14

לקחנו את שני הבנים הקטנים שלנו לאכול בביגה קריית חיים וממש נהנינו. פתאי סלמון היה ממש מעולה וארוחת ילדים לבן הגדול גם הייתה נהדרת. הבן הקטן טעם מכולם וגם התענג על לחמניה קטנה ופריכה... שהוגשה לו. הקפה בסוף מעולה.כל היחס היה ממש מקסים, שירות עם חיוך ואדיבות מכול הלב. נתנו לבן שלנו צבעים ודף לצייר. לא תמיד כיף לצאת עם הילדים אבל הפעם פשוט היה נפלא. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב ומעין - תמונה
נדב ומעין 2 ביקורות
פשוט מעולה!
5.0
05/07/14

אני בד"כ לא כותב ביקורות אבל הפעם הרגשתי שהייתי חייב. המסעדה מקסימה, האוכל טעים מאוד והצוות שירותי וחייכני. זאת בהחלט אחת המסעדות הטובות בקריות

עוד פרטים
הוספת תגובה