נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

Moishi - תמונה
Moishi 2 ביקורות
מקום לא מזמין בכלל
1.0
23/04/21

הזמנו מקום דרך האתר. ליתר ביטחון התקשרנו לוודא שמירת מקום גם בטלפון. שהגענו למקום אמרו לנו אין בכלל הזמנה על שמנו. חיכינו בחוץ במשך כשעה פלוס שכל כמה דקות שאלנו מה קורה אמרו לנו כן ממש... עוד רגע זה מתפנה וכו' היינו עם 2 תינוקות בחוץ אף אחד לא טרח להציע לנו לשבת או מקום בתוכו לתינוקות שלא יתקררו. לאחר שכבר נכנסנו המנות שקיבלנו היו בינוניות ומטה, הקפה היה לא חם בכלל והשוקולוד שבו שאמור לתת טעם לא נמס בכלל כך שהיה מעין משקה חלב ללא כלום. חשוב כן לציין שבסוף הארוחה (כאשר במהלך הארוחה לא ניגש מלצר לשאול או להציע עזרה כללית) היה מלצר אדיב ששאל על החוויה שלנו והערנו לו על האוכל אז התחשב בנו והוריד לנו קצת בחשבונית. אבל שורה תחתונה שירות ואוכל ברמה ירודה לטעמינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ayelet971
ayelet971
13/06/2023
אחלה של מקים ההיתי שם בחמישי ויש שם אווירה ואוכל ממש ברמה גבוה טעים מהאוכל עד הקינוח היה מושלם פיצות טעימןת וגם הוופל בלגי היה נדיר ואחלה שירות ברור שאחזור לשם❤️🔥
yuvalkadosh18 - תמונה
yuvalkadosh18 מבקר מתחיל
ממליץ בחום
5.0
08/01/20

מסעדה הייתה מלאה מזל שהזמנתי מקום שירות מדהים מהמארחת ועד לסיום הארוחה האוכל היה טעים ואחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהלום - תמונה
יהלום 4 ביקורות
מקום נחמד שירות מצויין
4.5
01/10/19

נחזור לשם.!!! היה מקסים שירות ממש טוב. הרביולי היה קצת אובר אבל קיבלנו על זה פיצוי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נחמד
3.5
24/07/19

הגענו מפגש של 10 חברות שמרו לנו מקום. האוכל הוגש די מהר אין תלונות כל השירות הפוקצה היתה טעימה אבל עם חתיכות גבינה עליה אני הזמנתי סלט עם חלומי הגבינה היתה חתונה גס מדי ולא היה נעים... לאכול אותה כמו כן הסלט ירקות מתחתיה פשוט וחתוך גס גם הספגטי לא הי ה טעים לאחת הסועדות

עוד פרטים
הוספת תגובה
natali - תמונה
natali 5 ביקורות
מדהים ומומלץ בחום..
5.0
24/06/19

מסעדה מעולה!!! אוכל מדהים וטעים...שירות פצצה מומלץ בחום!!!!! מהרגע שהגענו הכול היה מושלם..האוכל השירות האווירה וכמובן המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 2 ביקורות
אוכל ושירות סביר,מחיר יקר.
2.8
20/06/19

ביקשנו כמה וכמה פעמים כל מיני דברים וכל מלצר שכח, בשתי מנות התבלבלו, הטעם לעומת המחיר היקר לא עמד בכלל בציפיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צור - תמונה
צור מבקר מתחיל
שירות ממש גרוע, חוסר רצון ללמוד ולהשתפר, אוכל בינוני
2.0
18/06/19

היינו שולחן של 12 אנשים בחמישי בערב, וכך היה: 1. אבא שלי הזמין מנת דג, אך היא לא הגיעה יחד עם שאר המנות של כולם. ביקשנו מהמלצרים לבדוק מה עם המנה, כי יכול להיות שמשהו התפספס, בכל זאת... הזמנה גדולה. לאחר 10 דקות ביקשנו שוב לבדוק. ואז שוב. כולם סיימו לאכול אך המנה לא נראתה באופק. לאחר כ-40 דקות מאז שביקשנו לראשונה, הופיע אחראי כלשהו ואמר לאבא שלי שהמנה בטעות לא הוזמנה, ושאל אותו אם הוא מעוניין להזמין אותה שוב. מאחר וכולם כבר סיימו לאכול ועמדנו להתחיל בטקס יום הולדת שתוכנן, אבי אמר שהוא לא מעוניין. 2. בסורנטו מאוד אוהבים בטטה, והיא מופיעה בחלק גדול מהמנות. מאחר ואני לא סובל בטטה ביקשתי שהמנה תגיע ללא בטטה. מישהי אחרת ביקשה את הסלט שלה ללא בצל ודברים נוספים. ומה אתם יודעים, הסלט שלי הגיע מפוצץ בבטטה, והסלט של ההיא הגיע עם כל מה שביקשה שלא. שוב פנינו למלצרים, שוב חיכינו זמן רב, ולבסוף המנות הוחלפו. 3. הזמנתי פטריות ממולאות בגבינות. הפטריות הגיעו עם רוטב שמנת חביב, אך למרבה הצער מישהו במטבח חשב שזה הגיוני להניח מפית יפה בתחתית הכלי שבו הוגשו. המפית התפוררה בתוך הרוטב, ואני לעסתי לי בכיף חתיכות נייר. לא טרחתי אפילו להתלונן, כי זו לא טעות. ככה המנה הזו יוצאת באופן קבוע וזה לגמרי הגיוני מבחינתם. 4. כשהגיע החשבון ציפיתי שיהיה שם פיצוי כלשהו על כל הבלגן, אך התבדיתי. ניגשתי למנהל המסעדה וסיפרתי לו על כל תלאותינו במסעדה, ושאלתי האם יהיה מוכן לתת פיצוי כספי כלשהו על כל עגמת הנפש. לא רק שהוא לא התנצל בשום צורה, הוא גם סרב בתוקף לתת פיצוי ולו סמלי. שורה תחתונה: שירות גרוע מאוד, בעל עסק שלא מוכן ללמוד מטעויות, אוכל סביר ולא יותר. מאוד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie_ - תמונה
natalie_ מבקר מתחיל
מדהימה!
4.8
12/06/19

הגעתי עם בן הזוג שלי, בחור די בררן באוכל. המלצר נאור היה אדיב מאוד כלפינו ונתן יחס אישי וזריז. הזמנו טורטליני, רבילוי במילוי ארטישוק, כדורי בטטה וגבינה ופטריות ממולאות. האוכל נפלא! פשוט... גן עדן במילים של בן זוגי. האווירה רגועה ונעימה. בהחלט נשמח לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מויש - תמונה
מויש 3 ביקורות
מקווה שמנעתי ממישהו ליפול, כי מבחינתי 120 שח הלכו לפח.
1.0
12/06/19

חוויתנו מתחילה בכך שהגענו למקום שנראה יפה, התיישבנו ליד שולחן זוגי שהיה מתנדנד בצורה חריגה, הצמדנו אותו לעמוד כדי שיפסיק להתנדנד והסתדרנו. אם אתם שואלים אותי כבר פה היינו צריכים להבין... שזה מקום שהאיכות והלקוחות לא בראש מעייניו, אבל המשכנו. הזמנו "פיצה חריפה אש", ופסטה ברוטב שמנת וגבינות שנקראת קצ'ה פפה בתפריט. הפיצה. נראה שחוממה לפחות פעם אחת, רוטב דל והכי גרוע- שרופה בתחתית! בעל הבית אחר כך סיפר שזה הקראסט שצריך להווצר. בקיצור לא טעימה והרגישה לא טריה. פסטה קצ'ה פפה. הפסטה כבר היתה יותר טובה. הרוטב היה דיי טעים. אבל קחו בחשבון שגם מנה זו כנראה חוממה לפני שהוגשה (מכירים שמחממים פסטה והקצוות שלה מתייבשים?- אז ככה), שלא נדבר על זה שהפסטה לטעמי לא הוכנה במקום אלא היתה קנויה ובאיכות לא גבוהה. מחירי המנות שהזמנו היו בין 50-60 שח. בעל הבית שמע את חוות דעתנו על הפיצה (את הפסטה עוד לא הספקנו לטעום), והוא הסביר לנו שככה אופים פיצה וכו'. הבנו שאין עם מי לדבר וכבר לא ביקשנו להחליף את המנה. לסיכום- מומלץ לאנשים שאין להם כח לבשל ולא אכפת להם לאכול אוכל בינוני מינוס, מחומם מספר פעמים ובמחיר לא זול. וגם אז- אל תזמינו פיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
חיפשנו מקום איכותי וקיבלנו מקום עם אווירה מזלזלת וזולה לעולם לא נחזור לסורנטו
1.0
31/05/19

קבענו שבוע מראש יום הולדת במקום לחבר במאי 2019. כשהגענו קיבלה את חתן יום ההולדת המארחת בגסות בלי חיוך ומבלי לברך ערב טוב או מזל טוב זאת למרות שאמרנו לה שהוא חתן יום ההולדת. כשהושיבה... אותנו המארחת היא ציינה שעכשיו 21:05 ושיש לנו בדיוק עד 23:00! היינו בהלם מהיחס ולא הבנו מדוע אנו זוכים לו. המלצרית הגיעה לאחר 25 דקות בהן נופפנו לכל מלצר ואף ביקשנו בייאוש מהמארחת שתקרא למלצר. לבסוף המלצרית הגיעה ללא ערב טוב או מזל טוב ומיד מסבירה שחצי מהתפריט לא זמין למרות ששאלנו מראש על מנות והסתמכנו על זה. בלית ברירה הזמנו שתייה שהומלצה אך לא הייתה טובה ואף אחד לא טרח לשאול אם טעים. הזוג השני איחר להגיע עקב תאונה וכל הזמן הזה, המלצרים והמארחת מגיעים כל כמה דקות לשולחן ושואלים בגסות את חתן יום ההולדת "איפה הזוג השני" "למה הם לא פה כבר!" "מה אתם לבד היום?" " יש לכם בול עד 23!" "זה לא בסדר שהם מאחרים ככה" ענינו מספר פעמים שהנושא לא בשליטתנו ומספיק לתקוף אותנו ביום ההולדת כי אנו לא אשמים בעניין ואין לנו איך לגרום לזוג הנוסף להגיע מהר יותר. בזמן הזה, המלצרים במסעדה לקחו לנו את התפריטים, המלצרים רצים ממש משולחן לשולחן, צועקים, מדברים בקולי קולות זה עם זה, מטיחים סכו"ם שאספו השולחנות בעוצמה שכל המסעדה שומעת ואף שוברים כלים בעוצמה ברצפה. כשהזוג הנוסף הגיע ב22 אחד המלצרים שרץ דרך לגברת על הרגל ולמרות שהיא צעקה מכאב הוא לא עצר ולא התנצל וגם אף אחר לא התנצל. כשהזוג המאחר התיישב המלצרית נזפה בהם בחוצפה ואמרה " שלום למאחרים שלנו, סוף סוף הגעתם" בטון מזלזל. האוכל יקר מנות קטנות ומצומצם ואין את מה שכתוב בתפריט. האווירה בוטה וגסה ולא נעימה. אפילו לא הזמנו קינוח ולא הצטלמנו פשוט ברחנו משם הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה