נגישות
נגישות

קפה בית הבד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על קפה בית הבד

מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
קפה בית הבד - חוויה קולינרית ותרבותית מומלצת
5.0
12/05/15

לפני מספר ימים ישבתי עם בעלי ושני הילדים הקפה בית הבד ומאוד נהנינו. מתחם שרונה באופן כללי מהמם ולא מרגישים שאתה נמצא בתל אביב, בפרט בקפה בית הבד עם העיצוב הייחודי והמרגיע. האוכל היה... מצויין, בעלי ואני חלקנו מנת פתיחה של כרובית אפויה עם רוטב איולי טעים, בהמשך הזמנו פסטה ברוטב שמנת פטריות שהיתה טעימה מאוד (בטח ביחס למנות בבית קפה) ולצידו סלט מאוד מעניין וטעים - סלט הסלון. הילדים שלנו חלקו פיצה והיו מרוצים מאוד ואפילו סיימו אותה (מה שבדרך כלל לא קורה). האוכל הגיע מהר מאוד והשירות היה אדיב. בסיום הציעו לנו לראות את המיצג האורקולי במוזיאון בית הבד שמסבירים בו על בית הבד וזו היתה חוויה מעניינת. לסיכום האוכל היה מעולה, השירות היה מהיר ואדיב והאווירה באופן כללי היתה טובה מאוד, בהחלט נחזור שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbaroni - תמונה
inbaroni מבקר מתחיל
חוויה מדהימההה
4.5
06/05/15

ישבתי עם חברה ביום שישי בצהריים. אכלנו ארוחת בוקר זוגית שהייתה מאוד עשירה עם הרבה מטבלים, הכל הגיע מהר והיה טעים מאוד. המלצר שלנו היה מאוד נחמד ואדיב. בקיצור מומלץ, אני אחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
בית הבד
4.0
09/08/14

בד"כ אני מגיעה לשם בין השעות 12:00-14:00. למעט מקרה אחד בכל פעם מצאתי מקום. האוכל טעים והמלצרים חביבים. מאוד אוהבת את השילוב של בית קפה ומוזיאון, אפילו שהדבר היחיד שמראים במוזיאון הוא... סרטון בן 5 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
לא להיט...
1.5
06/06/14

בוקר/צהריים... הסלט האיטלקי (פינצנלה... או משהו דומה) היה אחלה... ופה נגמרות המחמאות. ארוחת הבוקר סתמית כמו גם המזטים שנכללו בה. הישיבה בחוץ, צפופה ורועשת כאשר המלצרים לא ממש עומדים... בעומס. בקיצור... לא להיט

עוד פרטים
הוספת תגובה