נגישות
נגישות

קמפאי סטריט ווק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קמפאי סטריט ווק

Shalom - תמונה
Shalom מבקר מתחיל
גרוע
1.3
27/06/17

שירות גרוע ביותר שחוויתי, המנות הגיעו לשולחן אחרי 45 דק... בנוסף הביאו מנה לא נכונה המנות הגיעו בנפרד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elena - תמונה
Elena מבקר מתחיל
להעביר סדנא ״קשר עין עם הלקוח״ לצוות
2.8
09/05/17

השרות - מהגרועים שקיבלנו בת״א אי פעם!לא רואים סיבה לחזור...איכות חלק מהמנות לא חיפתה על חווית השהייה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viktor - תמונה
Viktor מבקר מתחיל
לא ממליץ
1.0
26/03/17

כרובית שחורה מבפנים מגישים פעמים....מנהלת משמרת אפילו לא אומרה סליחה. בושה, פעם אחרונה שאני אוכל במקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 5 ביקורות
אין מצב שאני חוזר לשם גם אם ישלמו לי.
2.8
01/01/17

הגענו זוג + 2 בנות, המסעדה לא היתה בערך חצי מלאה. המנות הראשונות הגיעו בזמן סביר יחסית והיו "בסדר" מבחינת הטעם. לעומת זאת, למנות העיקריות לקח המון זמן להגיע. מנה אחת הגיעה ואחריה עוד 10... דקות הגיעו 2 המנות הבאות, והמנה שלי עוד 2-3 דקות אחכ. הזמנתי צ'או צ'או - אטריות עם עוף. המנה עצמה לא היתה מספיק חמה והעיקר - חתיכות העוף, שהיו בציפוי כלשהו (כמו שניצל) היו קרות לגמרי וממש לא הרגישו טריות. ביקשתי להחליף והזמנתי מנה אחרת שגם לה לקח כל כך הרבה זמן שכבר ביקשתי שיארזו לי לטייק אווי במקום לאכול במקום כי כבר כולם סיימו. שאר המנות היו "סבירות מינוס" מבחינת טעם, וגם בלי קשר לבעיה במנה שלי, אין מצב שאני חוזר לאכול שם - כמו לאכול ב"סיני מהיר" גנרי בקניון. גודל המנות סביר, המחיר לעסקית סביר. השירות (מעבר לזמנים שלא תמיד תלוי במלצרים) היה אדיב ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
קיים פוטנציאל
3.5
03/03/16

מנות טעימות ומשביעות, מבחר גדול של מוקפצים, סושי, סלטים ומנות אורז. מחיר סביר ביחס לסושיות אחרות. לגבי האווירה, המסעדה כמעט תמיד ריקה. ישנם מקומות מקורים וישנם מקומות בחוץ. המלצרים... נחמדים ואדיבים. שתי נקודות טעונות שיפור-התבלבלו לנו במנה והוגש רול שלא הזמנו. לקח די הרבה זמן לרולים שכן הזמנו לצאת. אין שירותים למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YR - תמונה
YR 10 ביקורות
כנראה שלא ננסה שוב...
2.0
05/12/15

אתמול הזמנו משלוח. לקח להם למעלה משעה להגיע (שעה ורבע, אם להיות קטנוניים). הזמנו אגרול (מגיע רק אחד, חבל שלא מציינים), שתי מנות שונות של נודלס ומנה אחת אורז עם בשר. האוכל כבר היה פושר,... ספוג בשמן, חסר טעם, בנודלס היה בשר בכמות שמספיקה אולי לצלחת פטרי. הבצק של האגרול היה סמארקי מבפנים. אחת הקופסאות הגיעה פתוחה וטפטפה על כל השאר. סלט הפפאיה היה עשוי מפפאיות שכבר חצי בשלות והיה לו טעם של סלט שתסס והתקלקל. ולא, לא התלוננו. אכלנו כי כבר גווענו מרעב אחרי 75 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shulgie - תמונה
shulgie 8 ביקורות
מסעדה אסיאתית מומלצת
3.3
16/02/15

למנה ראשונה אכלנו את המרק הכתום ומרק המיסו - התרשמנו לטובה. כמו כן, את הגיוזה לא נופלת מהרבה מסעדות אסיאתיות טובות אחרות. למנה עיקרית בחרנו בקומבינציה סאקה, שהיא על טהרת הסלמון - טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
נחמד:)
3.5
31/12/14

ישבנו חברים לאכול צהרים בשישי בצהרים. המקום סה"ע נחמד אך השירות לא מאוד מקצועי וחלק מהמנות מתומחרות גבוה ללא סיבה. סה"כ נהננו אבל לא "נרוץ" לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה