נגישות
נגישות

מסעדת הדייגים - The Fisherman's Restaurant ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הדייגים

nick - תמונה
nick 3 ביקורות
מסעדת הדייגים
4.3
16/09/13

אוכל מצוין אוירה טובה אבל המלצריות לא כל כך טובות לדעתי לא צריך תמיד לומר מותק למרות המלצריות האוכל מצוין הזמנו דגים שהיו עשוים מאוד טוב והסלט התאילנדי פשוט נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
לא משהו
1.5
23/06/13

צהריים שבת... מיקום נפלא, על המים. שרות, אוכל, מחיר, אוירה... הרבה פחות. גם לא אהבנו את ההתעקשות על סלטי הבית לשניים או בכלל לא (אנחנו רצינו לאחד... בת הזוג לא נוגעת...)... שיהיה... לא... נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ITSHAK - תמונה
ITSHAK 14 ביקורות
אוכל טוב,שרות ביננוי
3.5
22/10/12

הגענו למסעדה חצי שעה אחרי המועד המוזמן,למרות שלא כל השולחנות היו תפוסים/מוזמנים עשו לנו טובה ששמרו את המקום המוזמן.במלצר היה חובבן-לא ניקה את השולחן בין מנה למנה,רוקן את הכלי של הפסולת... אך לא הביא אחר במקומו.לא הביא די כפיות עבור קינוחים שהזמנו. יחד אם זאת האוכל היה טוב-וטרי. ברבוניות טוגנו היטב.שיפודי השריפס היו מטובלים היטב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גוסטבו - תמונה
גוסטבו מבקר מתחיל
מלכודת תיירים!
1.3
19/10/12

הגענו, אשתי ואני, ב-3 אחרי הצהריים יום שישי. המסעדה היתה חצי ריקה. הזמנו סלטי הבית, אקרא ואנשובי ביתי. סלטי הבית (6 צלוחיות קטנות לשנינו) היו באיכות ירודה. האיקרה ללא טעם (בסופר יש טובה... יותר). האנשובי היו בסדר. הזמנו גם סלט ערבי שהיה טוב. לעיקריות הזמנו פילה לברק בגריל ושרימפס גמבס. הלב רק היה בסדר, מעט יבש ועם עודף שמן (לפי ההסבר של המלצר ואחד הבעלים, השמן הוא מהגרי...) השרימפס (גם על הגריל) היו כל כך מלאי שמן ועשויים עד מוות שנאלצו להחליף אותם. גם במנה החוזרת היו עשויים עד יובש. הזמנו עוד בקבוק שתיה, שלא הגיע בכלל. המחירים: 15 ₪ לאדם לסלטי הבית (?!), 15 ₪ לאקרא ולאנשווי, 38 ₪ סלט ערבי, 85 ₪ הלברק ו-100 ₪ השרימפס. 315 ₪ עם 2 בקבוקי קולה. מזמן לא התעכבתי כל כך ממסעדה בארץ. גם יקרה, גם אוכל לא טוב וגם שירות ירוד. רק המיקום מעולה. בתיירות קוראים לזה מלכודת תיירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/10/2012
הלקוח דרש להחליף את המנה ואכן החלפתי לו .אני פועל לרצות כל לקוח בגלל זאת המסעדה פועלת מזה 40 שנה וקהל לקוחותינו גדול מאוד. אשמח אם תשובו על מנת לשרת אתכם שוב בכדי שתהנו ולא רק מהנוף המדהים של הנמל. בתודה וסליחה רני בר גיל
Lena Pendler - תמונה
Lena Pendler מבקר מתחיל
יום הולדת במסעדה ״ הדייגים״
5.0
13/10/12

חגגנו יום הולדת לבני. הכל היה נהדר.ילד וכל המשתתפים היו מרוצים ,וגם מחיר הפתיע לטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי 3 ביקורות
ים שמים דגים ומסעדת הדייגים
3.8
11/08/12

בחוץ אמנם חם ובפנים קריר מהמזגן אך השרות וטעם המזון שהוגשו חיממו את הלב. המלצרית האדיבה, בעל המקום החייכן ומנת הרויאל הגדולה הפכו אותנו ללקוחות קבועים של המסעדה ואני מבטיחה שניפגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
ארוחה במסעדה
2.0
07/12/11

כבר במשך כמה שנים אנחנו אוכלים במסעדת הדייגים וכל פעם מאוד נהננו. אבל בפעם האחרונה הדגים על האש היו פשוט יבשים והקלמרי המטוגן ממש שרוף ולא טעים. זה לא האוכל שאנחנו רגילים לקבל במסעדה... הזאת. פשוט מאכזב. בעל המקום - תשים לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/09/11

לא רגיל שמלצרית תגיד "מותק וקפרה" , אני לא באתי לחתונה שלה.מרגיש כילו במרוקו. לפחות מוזיקה הייתה בסדר . אבל סה"כ נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vlad - תמונה
Vlad 3 ביקורות
1.7
17/07/11

בגדול האוכל היה טעים אך השירות ומחיר ביחס לגודל המנות זה כבר סיפור אחר. המלצריות מסתובבות במסעדה ומתנהגות כאילו הן הלקוחות שבאו למסעדה ולא להפך. כאשר שילמתי בסוף הארוחה, המלצרית החליטה... שכל העודף שהיא אמורה להחזיר לכאורה הינו הטיפ שלה ופשוט לא הביאה אותו. באמצע הארוחה באו להזיז לי את השולחן כי לא היה מספיק מקום ללקוחות האחרים. המנות היו קטנות להחריד ביחס למחיר שלהן. טיפה מוגזם לשלם 95 ש"ח על מנה של 10-11 שרימפסים. בסה"כ השירות והמחירים זה מה שהרס את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gennadi - תמונה
Gennadi מבקר מתחיל
3.3
09/04/11

האוכל מצוין, המיקום נפלא אומנם לא משופץ ולעומת זאת המלצריות מאוד לא נחמדות וזאת הפעם השנייה שלי במסעדה והיחס לא השתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה