נגישות
נגישות

הארנב הלבן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על הארנב הלבן

קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אוכל טעים במיקום מעניין
4.0
22/03/15

הארנב הלבן הוא מן הכלאה של מסעדה , פאב , מסעדת פועלים . הוא ממוקם באזור הבורסה ברמת גן . ישנם רק שני שולחנות בתוך המסעדה לעומת כעשרים שולחנות בחוץ . התחלנו בקרם חצילים שהיה נפלא במחיר... מגוחך של 19 ש"ח . גם הניוקי היה טעים מאוד מאוד . עדיף היה לה לפרגית צלחת שטוחה ולא מלחת עמוקה בה היא טבעה ברוטב . קינוח הצ'ורוס היה טעים מאוד . ללא ספק נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
barbirac - תמונה
barbirac מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת ומעצבנת
2.3
28/02/15

המקום נחמד מאוד יש בו אווירה נחמדה, אך השירות כושל , גם כאשר המסעדה ריקה המלצרים עושים טובה שנותנים שירות ,חיכינו למעלה מעשרים דקות לכוס בירה ולאחר שעה שחכינו להזמנה שלנו ,קיבלנו תשובה... שזה אפילו לא בשלבי הכנה. חבל שמקום אם פוטנציאל כזה גדול מאכזב וגורם לאנשים לא לרצות לחזור לשם !!! לא מומלץ, במיוחד אם אתם רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jenny - תמונה
Jenny מבקר מתחיל
חוות דעת על המסעדה
4.0
20/02/15

מסעדה מעולה, אוכל מצוין, השירות ניתן לשיפור וגם המסעדה לא ניראת לגמרי מעוצבת. אבל בסה"כ נהניתי במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 7 ביקורות
שירות לא טוב
2.8
17/02/15

ישבנו במסעדה לכבוד יום הולדתי (שולחן של 7). התאכזבנו לגלות כי התפריט השתנה לאחרונה, וכי בימי שישי אין יותר את התפריט הקולומביאני. השירות שקיבלנו היה לא מוצלח: אחת המנות הגיעה באיחור של... 20 דקות, ומנה אחרת יצאה עם שום, למרות שביקשנו מראש שתצא ללא שום. המלצרים לא שמו לב לטעות במשך זמן ארוך, ויש לציין כי חלקם היו לא ייצוגיים מבחינת לבוש, בצורה מביכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בקצב של צהרים
3.5
14/02/15

הגענו בערב שישי חורפי, והמסעדה החלה להתמלא זמן קצר לאחר מכן- ייתכן וזה הודות לשוברי "באליגם" אשר תקפים גם בשישי. המנה הראשונה- רוסטביף- הייתה טעימה הודות לתיבול מיוחד, אבל קטנה מכדי... לחלוק. ההמבורגר ושיפוד הסינטה נעשו היטב, לפי המידה שביקשנו. הגודל וצורת ההגשה היו ראויים ביותר. הצ'ורוס שהזמנו לקינוח היו פחות מוצלחים- קשים ויבשים מדי ומעטים מדי- בעיקר אם בכוונתכם לחלוק. האווירה כיפית ולא פורמלית. ניכר שהצוות רגיל לתפקד בשעות צהרים עמוסות, ועל כן הקצב של ההגשה מהיר מדי- ברגע שפינו לנו את צלחות המנה הראשונה, כבר נחתה העיקרית. את השולחן טרחו לנקות רק לאחר שפינו את צלחות הקינוח. דפוסי פעילות שמתאימים לעסקיות צהרים אינם מתאימים לשישי בערב, שאמור לספק חוויה יותר נינוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hug - תמונה
Hug 14 ביקורות
מקום נחמד+!
3.8
05/12/14

ישבנו לאכול בארנב הלבן בערב, תפריט הלילה היה מגוון כך שיכולנו למצוא כל אחד את המנה המתאימה לו/ה. הזמנו מיקס ישראלי, הבשר היה טעים אך רגיל. ניוקי אלה רומנה היה מוצלח ביותר... ומיוחד. הצ'ורוס לקינוח היה טעים עם טאצ' של קינמון שהוסיף לעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raanan Chasdai - תמונה
Raanan Chasdai 23 ביקורות
אהבנו.נחזור
3.3
20/11/14

נכון שהשרות מגומגם משהו אך כל מה שהזמנו היה מאד טעים.סביצ'ה,סיגר,שרימפס וקלמרי,סלט.מנות יפות בהתחשב בתמחור.על עכוב ביציאת מנות פוצנו בקינוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
gerby - תמונה
gerby 5 ביקורות
הארנב הלבן
3.0
07/09/14

רכשתי ארוחה זוגית דרך גרופון. הזמנתי מקומות מראש והדגשתי שאנו מבקשים לשבת בפנים. כאשר הגנו למקום התברר שלא שמרו לנו מקום בפנים ויש מקומות רק על הבר. סירבתי ואמרתי שאני מוכן לוותר ולשבת... בחוץ, אך ענו לי שכל המקומות שמורים. לאחר ויכוח קצר והמתנה סידרו לנו בכל זאת שלחן בחוץ. המסעדה התמלאה במהירות והיה ברור שכמות המלצרים בהחלט לא מתאימה לכמות הסועדים וזה פוגע קשות בשרות ובזמני תגובה של הצוות. לא קיבלנו גם שתיה חמה למרות שזה היה כלול בעסקה. לא התנצלו בפנינו, לא הציעו אפילו פיצוי סמלי, פשוט אמרו שאין מים חמים. לא רצינו לקלקל לעצמנו את הערב בגלל זה, פשוט קמנו והלכנו. לסיכום: אוכל לא רע, במיוחד סביצ'ה דג ים וקסואלה פירות ים (אחת מהטובות שאכלתי אי פעם). השרות חובבני ואפילו פחות מזה. המחיר-סביר עד טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה