נגישות
נגישות

הארנב הלבן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על הארנב הלבן

Guy - תמונה
Guy 3 ביקורות
מסעדה שהייתי מוותר על הנוכחות שם !!
1.3
26/02/16

הגעתי עם שובר זוגי שרכשתי מבאליגם. אוכל לא טעים, הזמנו המבורגר שהגיע קר וצ'יפס מוגד קר וחצי טיגון. חבר שלי הזמין פאייה והגיע תפל וגם לא חם . השירות היה לא טוב , אמנם המלצרית היתה חביבה... וחייכנית, אבל המנות הגיעו באיחור והמתנו יותר מחצי שעה לקינוח. למרות שקיבלנו תוספת על חשבון הבית , הקינוחים לא היו טעימים בכלל. אין הצדקה למחיר ששילמנו בגרופון ולעולם לא אחזור לשם שוב. לא מצליח להוסיף את צילום החשבונית. הזמנה 4Eּּ+0 שעת הדפסה 20:41:48 היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אננדה  - תמונה
אננדה 4 ביקורות
לא שווה את הכסף
2.0
25/02/16

הגענו עם גרופון, לא היה מלצר שניגש אלינו ולא שאל "אתם עם הגרופון?" האוכל היה פשוט וסביר למדי, לקח לו שעות לצאת ואפילו 2 ההמבורגים שהזמנו לא יצאו באותו הזמן וגולת הכותרת היתה עוגת... הביסקוויט, שניראתה כמו משהו שאחיינית שלי בכיתה ג יכולה להכין, כולל שכבת השוקולד למעלה, שנראתה כאילו מרחו שוקולד השחר עם סכין. מעולם בחיי לא הייתי במסעדה והרגשתי זלזול כזה בלקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moanush - תמונה
moanush 14 ביקורות
יצאנו מאוכזבים מאד מהשירות, וחבל כי האוכל דווקא היה טעים.
3.0
03/02/16

הגענו עם קופון (אולי זה מה השהפיע על היחס כלפינו), שני מלצרים לא ידעו טוב מה מגיע עם הקופון ונאצלו ללכת לבדוק כמה פעמים על שאלות ששאלנו, המנות הגיעו זמן רב לאחר ההזמנה, והגיעו כל המנות... יחד ולא כפי שביקשנו. המלצר התנצל ושאל אם לעכב את המנות העיקריות (שכבר היו מוכנות!) , כמובן שסירבנו כיוון שהואכל הגיע אחרי הרבה זמן וגם לא רצינו לקבל מנה קרה... מרוב שהיינו רעבים כשסימנו לאכול שמנו לב שלא הגיע הלחם שהיינו אמורים לקבל. המלצר התנצל, וכך זה נגמר. ללא הצעת פיצוי כלשהי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אוכל טעים עם שירות מעולה
4.5
17/01/16

הזמנו ליום שבת בשעה 16:00 בתוך המסעדה וכך היה . המלצרית הייתה חביבה/שירותית / אדיבה בצורה יוצאת דופן . הגענו עם קופונים . למנה ראשונה סביצ'ה דג שהרעייה אהבה מאוד ולחם תירס עם גבינה וסלט... חסה עם רוטב אבוקדו שהיה בסדר. ההפתעה הגיעה בעיקריות . הצלעות שהזמנתי ברוטב BBQ היו מדהימות , המנה יכלה להספיק לשלושה אנשים והייתה מלווה באורז , שעועית חומה וסלט כרוב . הילדה הזמינה רביולי בטטה טעים מאוד . רעייתי הזמינה פלטת פירות ים ואכלה אותה בהנאה רבה וכך גם מנת הפרגית . הגרופון כלל יין שהתברר כבקבוק יין גדול מיקבי תבור שנשתה עד תומו . לקינוח הזמנו עוגת גבינה ועוגת שוקולד חמה שהיו בטעם ביתי ומצוינות . אין ספק שנמשיך לחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 3 ביקורות
לא משהו
2.3
29/10/15

הגענו עם קופון זוגי. הסינטה הצרובה נצרבה להם בטעות בקצוות, השניצל (הלבן) היה מאוד שומני וכל מה שיכל להיות יבש בקינוח של צנצנת חלבה, היה מאוד יבש. המלצרים התבלבלו בהזמנה שלנו לקינוח, לא... ידעו להגות את השם של אחת המנות והחזירו לנו עודף שהיו חסרים בו "רק" שמונים שקלים. יאמר לטובת המלצרים שאני משוכנע שאלו היו טעויות מתום-לב, אבל עדיין נדף מהם ריח של חוסר מקצועיות משווע. ישבנו בחוץ, בחופה שהייתה מכוסה כולה בעשן סיגריות כי לא היה מקום בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
נהנינו
3.5
22/10/15

לאחר קריאת שתי חוות הדעת האחרונות קצת חששנו לחזור לאכול בארנב הלבן . הגענו בשבע בערב. המוזיקה הייתה טובה והאוירה כיפית. הגענו עם קופונים , 139 ש"ח ארוחה זוגית . התחלנו עם פוקצ'ה חמה... וטעימה , נתחי רוסטביף בשמן זית שהיו מדהימים וקרם חצילים שהיה טעים אם כי מתוק מדי לטעמנו . לעיקרית : פילה אמנון מעולה עם צ'יפס חם טעים . הפרגית לוותה ברוטב מתוק וטעים אם כי לא היה צורך להטביע איתו את הפרגית , פירה טוב בצד. לקינוח לקחנו עוגת שוקולד חמה שהייתה מתוקה ומעולה עם כדור גלידה וניל . השירות היה טוב . המקום נראה נקי . תאום ציפיות : מדובר בפאב/מסעדה עם מחירים נמוכים . אין לצפות לאוכל גורמה בטח לא במחיר של 70 ש"ח לארוחה מלאה ליחד שכוללת ראשונה , עיקרית קינוח ושתיה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
libatlr - תמונה
libatlr 9 ביקורות
מסעדה מאכזבת
2.0
18/09/15

ביקרנו הערב במסעדת "הארנב הלבן". היינו 6 אנשים עם קופונים של באליגם. מהתיאור של הקופון היה נשמע שמדובר בבר שף מגניב באוירה יחודית. לצערי האוירה היתה אוירה של קיוסק די עלוב. המלצר ואחראי... המשמרת היו מאוד נחמדים אבל האוכל היה ברמה מאוד נמוכה, על גבול העלוב. הפטה כבד היה קשה מאוד ולא טעים. השניצל היה רגיל ופשוט. ההמבורגר בא עם פרוסה אחת קטנה של בייקון שהיתה בתוספת של 10 ש"ח (הראנו לאחראי המשמרת שמיד זיכה אותנו על הבייקון ופיצה בשתיה חמה לכל השולחן). הקינוח צנצנת חלבה היה ממש לא טעים. ניוקי הערמונים ופטוצ'יני פירות ים היו טעימים. מעבר לכך המנות והאוירה היו מאכזבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
השפן השחור  - תמונה
השפן השחור מבקר מתחיל
הארנב מזמן לא לבן
1.0
26/06/15

בדרך לשירותים המלוכלכים ראינו לשמאלנו את המטבח המלוכלך, ואז ישבנו אל השולחן הדביק. לסינטה היה ריח רע מאד, והחזרנו אותה, וכך גם לקינוח החלבה (שלא היה קשר בין השערות שהובטחו בתפריט לבין... פירורי החלבה שהיו על השכבה הלא מזוהה שמתחתיה). ממש ממש לא טוב! דוקא היינו לפני כמה חודשים והיה בסדר, אבל משהו רע עבר על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
סטייק אנטריקוט מעולה
3.8
05/05/15

חלל גדול ומרווח . שירות לבבי . הסינטה במנות הראשונות הייתה טעימה . הפוקצ'ה חמה וטעימה עם קונפי שום . הבנות הזמינו את ההמבורגרים אותם כבר טעמו בעבר וגם הפעם נהנו מאוד. הקטנה התלוננה על... הכמות הענקית של הבצל חי שהייתה על ההמבורגר . הצ'יפס היה בינוני , חם אך לא עשוי מספיק לטעמנו . האורז הלבן היה חסר יחוד כלשהו , רק אורז . האישה ויתרה על הסלמון כי ראתה שהוא מוגש עם כוסברה . במקום היא הזמינה פילה אמנון עם עשבי גינה שהתבררו ככוסברה . הסטייק אנטריקוט הפתיע לטובה והיה מעולה , רך וטעים עד מאוד , מלווה ברוטב טעים .לקינוח לקחנו עוגת ביסקויט ומאפה מטוגן שהיו טעימים מאוד. ביקשנו וקיבלנו כוס קפה על חשבון הבית בשל העובדה שהיו חסרים פריטים רבים בתפריט שרצינו כמו : פירה ורוסטביף .

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 3 ביקורות
לא מומלץ
1.3
12/04/15

היינו בשישי בערב, כשהזמנו מקום לא ציינו בפנינו שאין מקום בפנים המסעדה והמקומות הם בחלל החיצוני. מדובר בחלל גדול, מקורה ועם תנורים אך עדיין היה מעט קריר והאוירה רחוקה מלהיות אינטימית... ונעימה. המחירים לא גבוהים אך המנות מאוד מאוד לא מוצלחות.. הכרובית הייתה רכה מידיי וספוגה בשמן עם חלקים שרופים, מנת הקבב טלה הייתה יבשה וחסרת טעם, מנה אחרת הגיעה עם חתיכות בטטה שחלקן היו קשות ולא עשויות.. בקיצור לא מנות ראויות להגשה במסעדה ובטח לא מסעדה שקוראת לעצמה 'מסעדת שף'..

עוד פרטים
הוספת תגובה