נגישות
נגישות
טלפון ראשי 08-9106411

עוד מסעדות בבאר שבע

בורגרים בבאר שבע
באר שבע
מסעדת המבורגרים, כשר
כרמים בבאר שבע
באר שבע
מסעדת בשרים
אווז הזהב, ביג בבאר שבע
באר שבע
מסעדת בשרים, כשר
השיפודיה של שופן בבאר שבע
באר שבע
מסעדת בשרים, כשר
ריבר באר שבע - RIVER בבאר שבע
באר שבע
מסעדה אסייאתית, כשר

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

4 ביקורות וחוות דעת על איזאקאיה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
סושי טעים ומפתיע
4.0
13/12/19

סושי טעים, חומרי גלם טריים, מגוון ועם מרכיבים מפתיעים (לוטוס, אגוזים למינהם, סלק, אגס), עשוי טוב ולא מתפרק, מוגש בצורה יפה. המלצריות נחמדות ולא היו עיכובים בלקיחת ההזמנה. נקודות... לשיפור: אין בכלל תפריט באנגלית, כדי להדפיס אחד או שניים כי יש הרבה סטודנטים זרים בעיר. חיכינו המון זמן למנות עצמן. כמעט ואין מענה טלפוני, חייגתי פעמים רבות במהלך היום כדי להזמין מקום לערב ופשוט לא ענו לי. מחירים די יקרים ביחס לעובדה שמדובר במקום קטן ולא פנסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar מבקר מתחיל
סושייה חבויה וחביבה במרכז הישן של באר שבע.
4.0
19/04/16

בתור אחד שתר את באר שבע בחיפוש אחרי סושיות,הופתעתי לגלות מדיבור עם הבחורות שעובדות במקום,שאיזאקאיה קיימת כבר קרוב לשנתיים. אני חושב שעיקר ההפתעה נעוץ במיקום של סושייה,חלפתי על פניה... פעמיים לפני שנכנסתי למעבר שבו היא ממוקמת,בחיפושי לא ראיתי שלט חיצוני שמעיד שיש סושייה והאיזור הפנימי לא היה מואר בכלל למעט אורות הסושייה והדירות מעליה. קודם כל הדברים הטובים : -השירות מאוד ידידותי.שאלתי שאלות וקיבלתי תשובות עינייניות עם חיוך,האווירה היה ניחוחה,ובסך הכל בשביל אמצע השבוע המקום נראה מנומנם משהו. -המנות מאוד נדיבות,רולים גדולים,ובהחלט הרגשתי שקיבלתי תמורה לכסף ששילמתי. ומנגד : -הרולים היו מאוד כבדים,והאורז פשוט לא היה מהודק מספיק ויותר מחצי מהם התפרקו תוך כדי אכילה,חלקם תוך כדי טבילה בסויה.המנות היו יכולות להיות יותר בפרופורציה מבחינת המרכיבים,וברולים שעברו גריל (ספייסי סלמון גריל בעיקר) הטעם של הגריל השתלט לגמרי על הרול. המולמה הוא רול מאוד מעניין,אבל שוב,הרול כבד והתפרק לי גם כשהרמתי בשיא העדינות עם הידיים. ואחרון חביב,האבוקדו היה קשה ובשרתני,ובחלק מהחתיכות פלטתי אותו החוצה כי הוא פשוט לא היה אכיל. אם ידוע שפרי או ירק הם לא ברמת הגשה,כדי ליידע את הלקוח ולהמליץ על חלופה. בשורה התחתונה,מקום חביב,מחירים סבירים למנות שלטעמי היו מאוד נדיבות,אבל כדי להשקיע עוד טיפה ברולים שעל הנייר נשמעים מעולים,ויכולים להיות כאלה,אם רק תהיה טיפה יותר תשומת לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מעולה
3.8
10/01/16

מקום קטן וצנוע בעיר העתיקה בבאר שבע. בהיותי חובבת סושי אני חושבת שמדובר בסושי מיוחד ויוצא דופן. חבל מאוד שהמקום ממוקם במקום לא מרכזי ולא נגיש, דבר שבוודאי מונע מהמקום להתפתח. למי שהמקום... לא נגיש, ניתן להזמין גם משלוחים. מנה מומלצת- סושי בסירה גדולה, מנה שרציתי להזמין זמן רב, אך בכל הסושיות מחירה עלה על 300 שקלים. באיזאקאיה הסירה במחיר ממוצע לכל כיס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avielcd - תמונה
avielcd 3 ביקורות
סושי ברמה אחרת
4.5
13/03/15

עם כל כך הרבה חפרים שפותחים סושיות, כיף שיש מקום אחד שניתן לאכול בו סושי מליגה אחרת. מקום קטן וצנוע, אבל הסושי הכי טוב בבאר שבע. מקצועי, נקי, מגוון, משביע ומלא מילוי. דודו, השף, שולט... בתחום, וגם מייעץ. וגם לא יותר יקר למרות ששווה יותר. המינוס היחיד - זמן ארוך עד קבלת ההזמנה, שנובע מההשקעה ומזה שדודו עושה הכל בעצמו. אי אפשר לחזור לסושי אחר אחרי שאוכלים את הסושי הזה !

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-9106411

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה