נגישות
נגישות

דדה - DEDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על דדה

Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
ארוחת ערב גרוזינית
4.8
14/03/17

חשבנו להכיר לאמא של הבן זוג את נפלאות המטבח הגרוזיני. בדיעבד התברר שהיא כבר מכירה, אבל לא נורא. כל המנות היו טעימות ונדיבות, השירות באמת מקצועי. לא מלצר שתקוע בסמארטפון שלו חצי מהזמן,... אלא קשוב ושם לב לסועדים במסעדה. חוץ מזה, הנשים בשולחן קיבלו לרגל יום האישה שובר הנחה לביקור הבא. אחלה מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
כיף גדול
4.5
14/02/17

ב.31.1 אכלנו במסעדת דדה. היינו 6 סועדים וטעמנו מבחר גדול של מנות . כולם טעמו מהכל. אוכל טוב , מאוד מסוגנן ומעושר ורחב כפיים שירות מאוד אדיב ונגיש , עשיר וטעים. אווירה מיוחדת במינה... האוכל מתובל בטוב טעם. המאפים ,המרק, תבשילי הבשר ולסיום קינוחים. באמת נהנו, לא יקר ביחס לארוחה עם בשרים רבים. שרות אדיב. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 3 ביקורות
נעים וטעים
3.8
02/01/16

אנחנו שני זוגות שהתארחנו במסעדה. זכינו בשרות ידידותי והגון, קבלנו את המלצת המלצר שהתאימו לכמות מתאימה לארבעה אנשים. האורכל היה טעים מאוד וברור שנחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roma - תמונה
roma 4 ביקורות
לא מומלץ
1.0
25/09/15

הזמנו 6 מקומות, המנות נראו נפלא בתפריט אבל לא בחיים. המנה שלי היתה מלוחה מדי, כאשר הערתי למלצר הוא אפילו לא הציע להחליף את המנה. כאשר ביקשתי מיים קרים, קיבלתי בקבוק של מיים מינרליים,... בתשלום כמובן. לא ממליץ לאף אחד להזמין מקום במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
נחמד
4.0
23/08/15

באנו עם גרופון, קבוצה של אנשים...הפתיחים והסלטים לא היו נדיבים במיוחד...אבל טעימים ומיוחדים בטעם! מעבר לזה, המקום עצמו אותנטי עם אווירה נעימה וכייפית. האוכל היה טעים, יחד עם זאת, הצעה... לכל הסועדים לא מביני עניין (כמונו) - הזמנו לחמג'ו וצ'יבורקי, וחינקלי בשר וחשבנו שנטעם טעמים מיוחדים...חשבנו שכל מנה תהיה מיוחדת בטעמה, אבל כל המנות היו ממולאות באותו סוג בשר ותיבול, פשוט הבצק והעשייה היה שונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 3 ביקורות
דדה - ראשל"צ
4.0
14/10/14

ב- 13/10/14 אכלנו במסעדת דדה. היינו 4 סועדים וטעמנו מבחר גדול של מנות . כולם טעמו מהכל. אוכל טוב , ברמה, עשיר וטעים. מתובל בטוב טעם. המאפים ,המרק, תבשילי הבשר ולסיום קינוחים. באמת... טעים. חשוב מאוד- לא יקר לארוחה עם בשר. שרות אדיב. מומלץ למי שאוהב לאכול. שלומי.

עוד פרטים
הוספת תגובה