נגישות
נגישות

דדה - DEDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על דדה

נורית  אדלר - תמונה
נורית אדלר 2 ביקורות
היה נחמד מאוד
4.5
01/01/19

היה מאוד נעים השירות היה מעולה וגם האוכל זאת לא פעם ראשונה שהיינו ובטח לא האחרונה ממש נהנו והמלצר היה נחמד מאוד המחיר קצת גובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן  - תמונה
עדן מבקר מתחיל
חוויה מענגת וטעימה!!!:)
4.5
29/11/18

מסעדה ממש מומלצת!!! מנות טעימות ונדיבות במחירים טובים, שירות מצויין ואווירה מרגיעה!!! חובה לבקר במיוחד למשפחות גרוזיניות:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
תענוג
5.0
03/11/18

אוכל אותנתי וטעים, שירות מעולה ומועדון לקוחות שווה. הזמנו טייק אוואי ותוך 20 דקות הכל היה מוכן, ארוז בצורה טובה כאשר כל מנה בחמגשית ונשמר חם והכל נאסף בתיק בד חד פעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 7 ביקורות
עוד נחזור...!
4.8
24/09/18

נעים, טעים, כדאי מאד לבוא. אין ספק שנחזור. אווירה נהדרת. שרות מצויין (ע''י מרינה), אוכל מעניין וטעים, ומחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה בלוך - תמונה
ילנה בלוך 4 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
16/06/18

היום היינו במסעדה לארוחת ערב.היה מאוד טעים ונעים.חוויה קולינארית טעימה מיוחדת עם אוירה אוטנטית.ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
01/04/18

אוכל גיאורגי טעים ומפנק,שירות לבבי ומקסים ואחלה מחירים (במיוחד לחברי מועדון). הזמנו מספר מנות בטייק אוואי והכל נארז היטב בחמגשיות כך שהחום נשמר עעד שהתיישבנו לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מסעדה גיאורכגית אותנטית עם מנות טעימות ובמחירים סבירים.
5.0
01/01/18

אוכל גיאורגי אותנטי וטעים! המנות נדיבות, השירות מעולה והאווירה מקסימה - נותנת תחושה אותנתית. ישנן מנות בשריות וחלביות, וכן מנות לילדים. מנת העופיות אהובה במיוחד על הילדים וכל יתר... המטעמין האותנטים מעולים אף הם! מומלץ בחום! שווה לברר על הצטרפות למועדון החברים על מנת לצבור נקודות ומימוש בביקורים עתידיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי, אוכל גרוזיני מסורתי במיטבו
5.0
26/11/17

עשינו takeaway מהמסעדה, קודם כל המלצר\מארח ממש נחמד וידע להמליץ על אוכל גרוזיני מסורתי. האוכל היה טעים, הזמנו חצ'פורי וחיניקלי, נראה טוב וטעים ומשביע. אחותי חברת מועדון אז קיבלה הטבת... יום הולדת, הנחה של 98 שקל! משתלם ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, אינטימי, שירות אדיב
5.0
20/09/17

דדה זו מסעדה גרוזינית במרכז ראשון לציון, היינו במסעדה המשפחה המצומצמת. שוב שירתה אותנו מרינה הלבבית, כמו בפעם הקודמת הייתה נחמדה. אכלתי חצ'פורי עם גבינות וחביתת עין, טעים ונראה טוב. היה... עיכוב בהכנת המנה עקב ריבוי משלוחים, חיכינו 40 דקות, אבל המלצרית החביבה דאגה לפצות אותנו בשני קינוחים. מבחינת המחיר יצא משתלם, מצרפת קבלה. קיבלתי דרך אפליקציית istudent לסטודנטים 30% הנחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
גיאורגיה הקטנה- חוויה קולינרית מושלמת
5.0
24/08/17

אנחנו מאוד אוהבים לחקור מטבחים שונים- אוהבים לחקור את התרבות, את הטעמים, את הניחוחות, הפעם במסגרת חיפושי המטבחים השונים בחרנו לסעוד במסעדת DEDA השוכנת בראשון לציון - המסעדה מתמחה באוכל... גיאורגי אותנטי המשלב בתוכו את המטבח הישראלי המודרני. בהגיענו לרחוב הרצל בראשון לציון נראה כאילו והמסעדה הינה מסעדה קטנה אולם בפותחנו את הדלת נגלתה בפנינו מסעדה רחבת ידיים, עשירה בצבעים וחמימה להפליא, נראה כאילו והגענו לסלון של משפחה גיאורגית אותנטית , התקבלנו בסבר פנים חמות וכעבור מספר דקות קצרות ביותר כבר הרמנו כוסית לחיים. אבל רגע לפני כן אספר לכם בקצרה על המסעדה, פירוש המילה "DEDA" הינו אמא בשפה הגיאורגית המסמלת משמעות עצומה במטבח ובחיינו בכלל, בדומה לאמא שמעניקה תחושת ביטחון, חמימות, נוחות, תרבות ומכל טוב כך גם צוות המסעדה, השירות כאן הינו ללא תחרות, אדיב, סבלני, סובלני, מהיר וחמים. שף המסעדה ממוצא גיאורגי וניכר שהוא מכיר כל מתכון ומתכון לעומקו, הכל מוקפד מאוד, מתובל במתינות, כל מנה מוצלחת מקודמתה ומוגשת במנות גדולות ועשירות, מה שבטוח זה שכאן תצאו שבעים! בכל הסניפים שמים דגש על היצירה הקולינארית מהמטבח הגיאורגי יחד עם אווירה, חוויה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בתפריט המוקפד והאותנטי מצאנו אמש מאפים מסורתיים, בשרים עסיסיים, מנות אותנטיות מהמטבח הגיאורגי המודרני אשר מוגשות בעסקיות צהריים, משלוחים וארוחות ערב עם תפריט אלכוהול משובח להשלמת החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה