נגישות
נגישות

בליקר בייקרי רחובות - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי רחובות

תאיר - תמונה
תאיר מבקר מתחיל
לא ממליצה
1.0
13/10/16

לא מומלץ בכלל!!האוכל לא טעים אני ועוד עשרה בנות ישבנו שם , יחס מזלזל מטעם מנהלת המסעדה. שביקשתי להחזיר מנה כי אינה מה שרציתי המנהלת התייחסה בזלזול ואמרה שזה לא "שטויות" וכשאנשים אחרים... ביקשו להחליף היא הסכימה ואפילו לא גבתה מחיר. לאחר הארוחה שבה לא אכלתי את האוכל שטענה ש'הזמנתי' שילמתי עם חברותיי את החשבון והיה חסר יותר מ15 שקלים שביקשנו להחזיר המנהלת אינה רצתה ושוב נהגה בזלזול רב . המסעדה אינה טובה לא ממליצה בכלל היחס גרוע, והאוכל גם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
יש אופציות טובות הרבה יותר בפארק במדע
2.3
18/07/16

ישבנו בעסקית באמצע יום עבודה. כל הרעיון של אנשים שבאים באמצע יום העבודה לארוחה היא שהיא תהיה יחסית מהירה. מהחוויה שלנו זה לא עלה. לקח המון זמן עד שהגיעו המנות, כל דבר שרצינו היינו... צריכים לבקש מספר פעמים מהמלצרית. האוכל הוא סביר וומש לא מעבר לזה- אבל המחירים (גם בעסקית) הם גבוהים באופן יחסי וממש לא מצדיקים את התמורה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל טעים, אוירה טובה, מה עוד צריך?
4.3
03/07/16

היינו ביום חמישי בערב בבליקר בייקרי ברחובות. הזמנו סלט בליקר ופנקייק עם נוטלה וריקוטה שהיו מנות טעימות מאוד! לקחנו גם 2 שייקים שהיו מעולים, מרעננים וטובים. בכלל, בליקר בייקרי יצאו עם... תפריט קיץ חדש שנראה מגוון ומפנק. השירות היה טוב, אווירה נעימה, אפשר לשבת גם בפנים וגם בחוץ, אחזור לשם בוודאות. טענה קטנה יש לי למקום, אין יותר מדי מבחר לטבעונים וזה משהו שצריך לבדוק אותו, אבל חוץ מזה מקום מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
בית קפה מצויין
4.5
07/04/15

ישבנו שם ואהבנו מאוד את המבחר של התפריט, בעיקר הקינוחים. השירות איכפתי ואדיב בהתאם לאווירה של המקום. הוצאת המנות מהירה. התלהבנו במיוחד מהאייס קפה עם אגוזי הפקאן הטחונים בפנים - משקה... פשוט אדיר שרק בשבילו שווה לחזור וייחודי להם (לא מצאנו במקומות אחרים). מומלץ ביותר, בית קפה מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של
19/04/2015
שלום לך מצטער מאוד על האי נעימות שהיה לכם היינו ממש בתחילת הדרך והיינו בסוג של הרצה. נכון שזה לא תירוץ אבל אשמח אם תבואו שוב ותתנו צאנס כי מאז אני בטוח שהשתפרנו ואנחנו משתדלים שכל לקוח יצא מרוצה.
Tsachi - תמונה
Tsachi 3 ביקורות
קפה מצויין, רטבים נהדרים ותפריט עשיר וטרי
3.8
30/01/15

ללא ספק הקפה הכי טוב ששתיתי בבית קפה בארץ. רק בשביל זה שווה להגי חשבתי אולי זה תוצאה של מזל חד פעמי, אך הזמנתי אותו כמה פעמים מברמנים שונים וכל פעם הוא הפתיע לטובה מחדש. התפריט עשיר,... האוכל טוב + והטריות שלו ניכרת. המקום עושה רושם של נקי ומסודר. לצערי השרות טעון שיפור. המלצרים לא שואלים אם הכל בסדר, לא ניגשים מיוזמתם ובכלל לצערי קשה לתפוס אותם. אך הכל כן הגיע מהר יחסית. מלבד זאת, אין טענות. אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
levana belo - תמונה
levana belo מבקר מתחיל
ביקורת
5.0
17/11/14

אתמול חגגנו יום הולדת במסעדת בליקר בייקרי פארק המדע. המקום נקי, מעוצב יפה ומוקפד, אוירה טובה ומוסיקה שמאוד התאימה.. היינו 12 סועדים, מתוכם 3 ילדים, לכולנו חיכו תפריטים על השולחן (הזמנו... מקומות מראש) והילדים מיד קיבלו "תפריט ילדים" שזה מאין חוברת צביעה + צבעים. נחמד !! העסיק אותם לא מעט זמן.. גם המנות בתפריט הילדים חביבות, כייף לראות שיש מודעות לעניין. הזמנו מגוון מנות, הגיעו יחסית מהר, לבינתיים נהננו משתיה ומנות ראשונות (רביולי סלק - מנה ראשונה מומלצת) המנות שאהבנו במיוחד היו מנות ספיישל (קנלוני תרד וגבינות וטורטליני פטריות) השקשוקה היתה מעט חריפה (המלצר אמר פיקנטית), אך החליפו את המנה בזריזות.. בסה"כ מסכמת כחוויה מצוינת.. אין ספק שעוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפית - תמונה
יפית מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!!!
5.0
17/11/14

חיפשתי מקום כשר לחגוג בו, וכמעט ולא הזמנתי מקומות לבליקר בייקרי משום חוות הדעת היחידה שהיתה עליהם באתר זה ויותר מזאת שהחוות דעת היתה על שירות למספר אנשים גדול כמו שהיה לי. החלטתי לקחת... סיכון ובכל זאת התקשרתי והזמנתי מקומות ל15 אנשים. יצא וענה לי בעל הבית איציק. שוחחתי עימו והוא הבטיח לי כי אני אקבל שירות מעולה. הגענו לבליקר בייקרי השולחן כבר היה מוכן לנו. השירות היה מעולה, אוכל מדהים ומחיר מתאים, מנות יצאו בזמן וחמות, מקום נקי מאוד. אני והמשפחה שלי יצאו שמחים ומרוצים. מה עוד שמספר האנשים גדל ל 21 והוסיפו לנו עוד שולחן בלי בעיה. אני ממליצה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 14 ביקורות
לא מומלץ
1.5
22/08/14

חגגנו שם יום הולדת לא בחירה מוצלחת במיוחד. הזמנו מקומות מראש ליום שישי בשעה 11 בבוקר. לקח זמן למנות להגיע וכשהגיעו חלק מהמנות הגיעו בפער גדול ככה שבזמן שהרוב כבר סימו את המנות חלק לא... קיבלו בכלל את המנות ונאלצנו לתזכר שבכלל לא קיבלנו אותם. המזגן טיפטפ ישירות על הצלחת של אחת הסועדות שהזימנו טוסט וקיבלו אותו באיחור רב שהוא קר ונאלצו לבקש חימום מחדש בעוד שרק לאחר המתנה נוספת לאחר החימום מחדש המנה שלי ושל אשתי הגיעו.אל אף ההמתנה המרובה ההזמנה הגיע בהרכב חסר ונאלצתי לבקש שלשה פעמים שונות להשלים את רכיבי המנה משום שכל פעם טרחו להביא חלק אחד מתוך המנה.השיא היה שהמרגרינה ללחם הגיעה פתוחה. מחיר לא מצדיק את המנה וההמנה היתה מלוחה יתר על המידה. על לחזור לשם אנחנו נוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה