נגישות
נגישות

נגילה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על נגילה

דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
היה כיף
4.8
12/07/16

יום טיול בירושלים הביא אותנו לנגילה ושמחנו לגלות שמסעדה זו משתתפת בהצעות של יום ראשון 1+1. לקחנו מוסקה על מצע אורז מלא (49 שח) וימבורגר של עדשים פטריות וטופו (49 שח). לתוספת לקחנו סלט... (10 שח). המנות נדיבות וטעימות בכל קנה מידה. חלל המסעדה יפה מאד, שוכן במבנה עם קשתות מרשימות ונעים להיות בו. השירות קצת איטי ולקח להם זמן להתארגן על ההטבה של 1+1. סה"כ חוויה טעימה ונעימה והפעם גם זולה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vadim - תמונה
Vadim 7 ביקורות
מקום מיוחד, אנשים נחמדים מאד, אוכל מעולה לצמחונים וגם לטבעונים!
4.5
16/02/16

היינו בסביבה וקפצנו לארוחה מהירה אחרי הזמנה טלפונית היחס היה מצויין תוך נסיון לטפל בכל בקשה ורצון שלנו מקום מיוחד, אנשים נחמדים מאד, אוכל מעולה לצמחונים וגם לטבעונים! מחירים מעט גבוהים... אך נותנים תמורה טובה מבחינת גודל וטיב המנות. נהנו מאד, תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ידידיה - תמונה
ידידיה מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מדהימה
4.8
02/09/15

הבוקר הלכתי עם אשתי לארוחת בוקר מאוחרת במסעדת נגילה. האמת שנהינו מאוד. המקום נעים ועדין מוזיקה טובה, צוות נעים, והעיקר - האוכל מצויין. מזמן לא אכלתי ארוחת בוקר ממנה נהניתי כל כך. האוכל... מטובל, בנדיבות ומוגש בנדיבות. הטעם מצויין. בקיצור - תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן חן - תמונה
נתן חן מבקר מתחיל
היה טעים - אבל
4.0
31/07/15

שלום לכם היום אכלנו אצלכם רעיתי ואני האוכל היה טעים מאד השירות היה איכותי ומהר אבל לא היה נעים לנו לשבת במסעדה כאשר המלצריות מסתובבות עם מכנסים קצרים מאד במסעדה המכבדת את עצמה לבוש... המלצרים/ות צריך לכבד את המקום בלבוש אחיד ולא חשוף ובפרט שהרבה דתיים נכנסים לאכול במקום לטיפולכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת נגילה
מסעדת נגילה
01/11/2015
לקחנו לתשומת ליבנו והעברנו למלצריות הוראות קוד לבוש מתוקנות. נשמח לראותכם שוב אצלנו! צוות נגילה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
מסעדה צמחונית חדשה ומצויינת!
4.3
31/08/14

אכלנו מוסקה טבעונית וקציצות צמחוניות. הקציצות היו טובות והמוסקה הייתה מעולה!!! מבחר גדול של מנות טבעוניות. בואו לבדוק ולהנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אידך גיסא - תמונה
אידך גיסא 3 ביקורות
מסעדה צעירה, רעננה ומעולה!
4.8
07/07/14

סעדנו שם פעמיים בערב, אשתי ואני, ונהנינו מאד. האווירה אינטימית (עדיין לא גילו אותה...), השף נחמד מאד, ההגשה אדיבה וחיננית, הכל נקי, התמונות מסביב יפות ומעניינות, מחירי המנות - סבירים... למדי,וכמובן - טיב האוכל. המנות הראשונות מקוריות ומעניינות, הדגים - מעולים. למעשה, זו אחת ממסעדות הדגים הטובות שאני מכיר, ואני אוהב לאכול דגים. אין ספק שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
נגילה
4.5
21/05/14

ישבנו לצהריים. האוכל טעים מאוד, לא מסעיר, אך בריא, טרי, ולא מתחכם. המנות היו די נדיבות, והעסקית שמוצעת בצהריים משתלמת במיוחד. אווירה נעימה, אחלה מוזיקה (התחשק לי כמה פעמים לשאול מה... שומעים...). אופציה טובה גם לצמחונים ולטבעונים. מאוד נהננו, וכנראה שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kk - תמונה
kk מבקר מתחיל
המלצה חמה על מסעדת נגילה בירושלים
5.0
29/03/14

עברנו באקראי ונכנסנו למסעדה. למרות שהשעה היתה מאוחרת והמקום היה לפני סגירה , השף גילי רותם קיבל אותנו במאור המליץ לנו על קציצות הדגים. טעמנו, והתאהבנו בטעם, בטריות ובנימוחות. המקום... שקט, נקי אוירה ירושלמית אמיתית, במחירים הוגנים ביותר. יצאנו מתוך ידיעה שבטיול הבא שלנו בשוק, מסעדת נגילה תהיה תחנה קבועה עבורנו לסעוד בה.

עוד פרטים
הוספת תגובה