נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
נחמד מאוד
3.8
22/11/15

אחלנו ארוחת ערב, התבלבלו בתוספות של החביתה אבל בקטנה. המלצרית הייתה נחמדה אבל הייתה לבד על כל השולחנות בחוץ והתרוצצה, חבל ששאר המלצרים והאחראי לא עזרו לה כי כל דבר שביקשנו כמו לפנות... שולחן, אמרו עוד רקע וקראו לה במקום לפנות. שבת בערב היה מלא ובעיקר בילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
roniros - תמונה
roniros 20 ביקורות
קפה ומאפה נחמד
4.0
20/09/15

היינו בשישי בבוקר, אכלנו קפה ומאפה כל אחד. המאפים גדולים מאוד, והמאפה גבינה מלוחה היה מצויין. הזמנו סיידר תפוחים חם שגם היה די טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ארוחת ערב בקפה קפה
2.8
16/08/15

הגענו בערב שבת והיה די מלא. הזמנו פיצה, קוקטייל מרגריטה ומיץ ענבים. מבחר התוספות עבור הפיצה מצומצם ומשעמם - בצל/ פטריות /זיתים / פלפל... היה נחמד לו היו אפשרויות נוספות כמו גבינה... בולגרית וטונה, שבין כה וכה יש במסעדה. הגודל של הפיצה סביר ומספיק גם לשני סועדים שאינם מאוד רעבים. הקוקטייל לעומת זאת היה ממש קטנטן ואלכוהול לא הורגש בו כלל. למעשה זה היה הקוקטייל הכי מאכזב שאי פעם קיבלתי- בתמונה צילמתי אותו כפי שהגיע - עוד לפני הלגימה הראשונה. מיץ הענבים הגיע בבקבוק סגור ולא מקורר ורק אחרי שביקשנו הביאו גם קרח. באופן כללי המסעדה הייתה רועשת ומלאה בילדות בית ספר יסודי והאווירה בהתאם. נקווה שהמצב ישתפר אחרי שיגמר החופש הגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ארוחת בוקר בקפה קפה
4.0
21/04/15

ביקרנו שם בשבת בבוקר והייתה אווירה נעימה ורגועה. המלצרית שלנו הייתה מאוד חביבה ומקצועית וגם ארוחת הבוקר הזוגית הייתה נחמדה ומשביעה. הערה אחת לתשומת לב הבעלים, התמחור השונה שמופיע על כל... מנה בתפריט עבור חברי מועדון וכאלו שאינם היה קצת מעצבן. אינני אוהבת "מועדונים" למיניהם ולא נוטה להצטרף אף פעם. כשעל כל מנה אתם רושמים גם מחיר נמוך יותר, זה גורם ללקוחות אירעיים להרגיש שהם משלמים יותר מידי. לדעתי היה יותר חכם לכתוב במקום אחד % הנחה כלשהו לחברי מועדון וזהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
נחמד מאוד. שווה ביקור!
4.5
05/02/15

קיבלנו מתנה שוברים לארוחת בוקר ונהנו מאוד. ארוחת בוקר מצויינת עם כל מה שצריך (הייתי מחליפה את הקוטג' בגבינה יותר מעניינת) והלחמים היו טובים במיוחד הבריוש. השירות היה מצויין ובכלל נעים... לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעים מאד
5.0
12/12/14

ישבנו באמצע השבוע בשעת צהריים במסעדה שהיתה לא עמוסה ומאד נעימה עם אוירה רגועה ושלווה. המלצרים היו פנויים יחסית והיו מאד לבביים ונעימים ושירתו אותנו באדיבות נעימה. היינו עם עגלת תינוק... והם סידרו לה בשמחה מקום מיוחד שלא יפגע. האוכל היה נפלא כתמיד המחירים בהחלט ממוצעים ולבטח שווים למנות הטעימות. ממליצה לבוא בשעות הצהריים באמצע השבוע כשהמסעדה לא עמוסה. זה אחרת לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מצוין
5.0
10/08/14

היינו הבוקר כמה חברות כולן עם עגלות עם תינוקות. בחרנו במקום בגלל החניה הנוחה אך היה שווה בכל המובנים. נתנו לנו ספות שיהיה נוח לנו עם התינוקות. השירות היה אדיב ומ היר. האוכל ממש טעים... המנות גדולות מאד ומשביעות. אוירה נעימה ומחירים בהחלט סבירים לגודל המנות הרחב. שווה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
סניף נחמד יחסית לקפה קפה
3.5
27/07/14

למרות שאינני מחסידות הרשת, מאחר שרוב הסניפים האחרים בהם הייתי היו יקרים ללא הצדקה, הסניף החדש בהיכל הספורט הוא בהחלט נחמד ומומלץ. ישנם 3 אזורי ישיבה שונים לבחירה ואווירה נעימה כשהכל... עדיין נראה חדש ויפה. האזור שליד הבר די רועש וקצת מואר מידי לטעמי אז מומלץ לשבת בחוץ או בחלק היותר פנימי. החנייה- לפחות כשאין אירועים בהיכל הספורט, נוחה ומרווחת. באשר לעיקר - האייס קפה היה טעים וקטיפתי וקראמבל התפוחים היה מעולה והשאיר טעם של עוד. אשמח לחזור בעתיד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 4 ביקורות
מקום נחמד עם אוירה נעימה
4.8
10/05/14

המקום מאוד נחמד ומזמין, יש חניה בשפע. השירות אדיב ונעים, האוכל טעים והמנות עשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה