נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

לילך - תמונה
לילך מבקר מתחיל
יחס גורר יחס
2.3
27/08/18

הזמנו קינוח בשם קרמינו. אמרו 1+1 אז הזמנו שניים. כמובן שלא הצלחנו לסיים את השני ואנחנו ממנו רק קצת. ביקשנו לארוז. המלצרית לקחה את הצלחות והחזירה בשקית את הארוז. בבית ראינו שארזו לנו את... השאריות שגרדו מהצלחת הראשונה ואת הקינוח השני בכלל לא נתנו. בושה . זה יחס ללקוחות? לצחוק על הלקוח ? לא נחזור שוב. יש עוד הרבה בתי קפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר גמור אך בלי הבוכלטריה.
3.8
27/07/18

ארוחת הבוקר זוגית בכייף בתגבור תשלום של 30 שח לבוקא מפנק אכן טעימה מאוד. הלחם הלבן הברקה והדגנים ככה ככה.החביתה טעימה וגם הסלט ובכמות נכבדה. גם המזטים והקפה בסדר גמור. הלא בסדר זה... הבוכלטריה של תוספת כסף..עוד 3 שקלים להגדלת הקפה..למה? עוד 30 שח לשדרוג המנה וכן הלאהוהלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
בעיקר לבוא לארוחות בוקר
3.5
08/06/18

החליפו תפריט למגוון יותר וטובים שכך. הסופש המקום לא עומד בעומס וחבל כי הרבה אנשים באים בשישי בבוקר. מבחינת האוכל ארוחות הבוקר מעולות. הסלטים ברמה משתנה חלקם טובים חלקם גרועים עד הרמה... שאין רוטב והירקות נראים לא טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
בית קפה סבבה לגמרי ופתוח בשבת
4.5
15/10/17

מסתבר שלא מזמן החליפו את התפריט, יש תפריט ענק. מפחיד בהתחלה שהם מתפזרים על כל כך סוגי מאכלים. הזמנו שקשוקה וסלט איטלקי יצא די מהר היה טעים מאוד קיבלנו לחמים גדולים. לא היה יקר - 50 וקצת... למנה. בנוסף המשקום היה נקי ומסןדר אהבנו לשבת בפנים, ובעיקר שהמקום פתוח בשבת לא דבר מובן מאליו גם בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר גמור
4.0
15/05/17

ישבתי עם הילדים בשמונה בערב אחרי סרט, אמרו שיהיה עיכוב בהזמנה בגלל הזמנות קודמות, האמת ציפיתי לפיצוי כי הזמנתי מקום מראש אך הוא לא היה..שיהיה. הזמנו ארוחת בוקר זוגית ששדרגנו ב25 שח עם... עוד לחמניה וופל בלגי עם קצפת ויותר ממרחים, היה טעים במיוחד החביתה עם כל תוספת שתרצו, גם מלאו מס פעמים את המאזטים והוופל בסוף היה נחמד לילדים אם כי פצפון. סה"כ בסדר גמור למי שלא רוצה בשר בשישי בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
מחיר גבוהה יחסית לתמורה ולטעם
3.0
26/11/16

אכלנו 2 ארוחות זוגיות של בוקר קליל..הגיעו דומיות של סלט טונה ואבוקדו וטחינה ירוקה בכוס שקשה לדלות ממנה את הטחינה ..הלחם היה יבש וניכר שלא טרי ביותר החביתה בנאלית ביותר והסלט סביר עם... חידוש מעניין קוביות קטנטנות של סלק. ארוחה בסדר בטעם הלא חדשני שלה..מחיר מופקע ...מעט מידי אוכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 10 ביקורות
מקום נחמד ונעים לשבת
3.8
06/11/16

מקום נחמד ואווירה נעימה (יש נחיה נוחה בגלל המיקום בהיכל הספורט), הצוות יעיל, נחמד ואדיב מאוד. המנות שהזמנו היו טובות, ארוחת הילדים נדיבה וטעימה (כוללת הפתעה וגלידה לקינוח) והמחירים... סבירים. חבל רק שיצאנו עם קצת הרגשה של "קמצנות", בגלל המרקים. הראשון היה שלמרות מודעה גדולה האומרת "1+1 על המרקים", הסתבר שזה לא תופס בשישי-שבת, למרות שלא ראיתי על המודעה את המשפט הזה. הדבר השני היה שהמרק הגיע לבד, בלי סלסילת לחם וקצת חמאה, שזה דבר בסיסי ביותר, בכל מקום שמכבד את עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מאוד מומלץ
4.8
18/06/16

אכלנו את ארוחת הבוקר פרימיום, ארוחת בוקר ענקית עם מלא סלטים קטנים לחמים שתייה לחמה ומיץ תפוזים ענק, אומנם לא זול אך מקבלים המון דברים, אפילו 2 מאפים קטנים אישיים. השירות של אחראית... המשמרת והמלצרית היה מעולה אדיבות וחיוך שלא רואים בכל מקום. למרות שיש את החניון מול אולם הכדורסל יש קצת בעיית חנייה אבל בקטנה לגמרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ארוחת בוקר בקפה קפה רוממה
4.5
29/02/16

באנו בבוקר שבת עם שובר של ארוחת בוקר קליל, אותה שידרגנו ב10 ש"ח לארוחת הבוקר הרגילה בשביל לקבל יותר מבחר של מטבלים וגם הוספנו סלמון מעושן ב5. המטבלים אכן היו מוצלחים, במיוחד האבוקדו... וממרח הארטישוק. הלחמים כמו כן היו טריים ולוהטים. החביתה המקושקשת הייתה קצת קטנה ולדעתי לא היו בה 2 ביצים כמובטח בתפריט אבל גם ככה היה המון אוכל. השירות היה מאוד נחמד למרות היותינו לקוחות קצת מעצבנים שעברו 2 שולחנות עד שהגיעו למנוחה ולנחלה- אזור יחסית שקט. בהקשר הזה חייבים לציין שהאקוסטקיה במסעדה גרועה, היא מוקפת בקירות זכוכית שלא בולעים את הרעש והקולות של הסועדים האחרים נשמעים באופן כל כך רם שלא ניתן אפילו לשמוע את מוסיקת הרקע. מומלץ להגיע בשעות פחות עמוסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
שווה לבקר
4.5
23/01/16

שירות מהיר ואוכל טעים יש מספיק מקום ישיבה גם בפנים גם בחוף ועוד איזור נוסף מקורה. מיץ תפוזים שנסחטו במקום בהחלט יתרון. המלצרית הייתה נחמדה מאוד, הקפה הגיע בהזמן. לא נאלצנו להזמין למנות... ובעיקר לא המתנו לחשבון מה שקורה לא מעט בחלק מבתי הקפה שביקרנו בהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה