נגישות
נגישות

אורבנו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על אורבנו

יערה - תמונה
יערה 2 ביקורות
‎הייתי ונהניתי בטירוף!
5.0
25/03/15

האוכל מעולה, האווירה כייפית והשירות על הכיפאק. לסיכום, ממליצה בחום על המסעדה.‎ היינו במוצ"ש בערב בעלי ואני לארוחה רומנטית וברקע הייתה מוסיקה מעולה. האווירה בערב ממש נעימה ובטוח שאבוא... עוד פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
uyatziv - תמונה
uyatziv מבקר מתחיל
מאכזב
2.0
27/02/15

למעט מנות ראשונות נחמדות האוכל היה ברמה נמוכה. השירות היה רע מאוד שכחו להוציא לנו שתיה והיה חסר כוסות יין כדי שכל השולחן יוכל לשתות. ההמבורגר שאמור היה להיות גולת הכותרת של המקום היה... קטן מאוד ועשוי לא טוב. לסיכום לצערנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר - תמונה
הגר מבקר מתחיל
חוויה נפלאה
4.8
14/02/15

לקחתי סיכון. נתקלתי בשם המסעדה באתר גרופון. רכשתי 4 גרופונים זוגיים והלכנו כל המשפחה לחגוג יומולדת. במילה אחת... היה מופלא. קיבלו אותנו נפלא, שירות מעולה, מנהל המקום ששמו בן נעים הליכות... ונותן עם הצוות שלו שירות נהדר. האווירה במסעדה כיפיית ואינטימית. האוכל טעים טעים, מנות משביעות ומוגשות באופן מעורר תיאבון. המקום נקי ונעים. בחרנו ללכת לארוחת ערב מוקדמת בשעה 17:00. בטוח שנלך לשם שוב. כשטוב אז טוב ... מפרגנים למקום מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri 17 ביקורות
מומלץ בחום!
4.3
14/12/14

הגענו שני אנשים בשש בערב במוצ"ש. לא הזמנו מקום. המארחת מיד הושיבה אותנו במקום נעים. הגענו עם שובר הנחה וזכינו לשירות מעולה. האוירה כייפית, מוסיקה מצויינת. למנה ראשונה לקחנו חציל... בטחינה+קציצות . עיקריות: כריך עוף + המבורגר. היה מצוין. לא לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaniv - תמונה
yaniv 10 ביקורות
מסעדה מעניינת ומעט שונה
4.3
15/11/14

התארחנו אתמול כל המשפחה (4 אנשים- 2 מבוגרים ושני ילדים) ומאד נהננו. הגענו למקום לאחר שקראנו את ההמלצות ולא התאכזבנו. שרת אותנו בחור בשם דן - מאדדדד נחמד.האווירה היתה טובה, המקום לא... בדיוק מסעדה רגילה המוכרת לנו אולם מעניין להתנסות בבר מסעדה. האוכל היה מאד טעים ואין ספק שהם מבינים בהמגורגרים. המרקם מאד איכותי, לא דחוס מדי ובאמת מאד טעים. הילד (בן 11) מאד נהנה מההמבורגר גם. הצ'יפס מאד טעים, השניצל שלקחה הבת ערב לחך שלה. זוגתי לקחה כפתיח את הטחינה עם מקצף חצילים וטענה שהיה טעים. כעיקרית לקחה את סלט השוק שממנו היא לא התלהבה יתר על המידה משום שהוא היה חתוך גס מאד ונראה לא הכי מושקע שבעולם וקצת חבל. חגגנו יןם הולדת לזוגתי ודן החליט שהקינוח על חשבון הבית מה שמאד הפתיע אותנו כי באמת שלא ביקשנו. בקיצור, אנו נחזור לשם בהנאה מרובה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו 8 ביקורות
שירות,איכות ואוירה
5.0
17/10/14

היינו 3 פעמים דרך קופון!!! כל פעם קיבלנו יחס של מליון דולר, שירות מעולה מהמלצרים ומהבעלים, אוכל מצויין עשוי כמו שצריך ומנות גדולות. פשוט כיף אוירה רגועה , אוכל טוב וצוות מצויין . רב... המנות טעימות (לפחות מה שניסינו). בטוח שנחזור למסעדה זו! תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YT - תמונה
YT 2 ביקורות
נהדר
5.0
14/10/14

השרימפס בחמאה ויין מדהים, הסלט האסייתי טעים מאוד וקציפת החציל מענגת. הגענו עם קופון, אך המחירים שפויים גם בלעדיו, במיוחד של היין. המלצרית חמודה עניינית וקשובה. מקום אחלה עם אוירה בלתי... פורמלית. היי פשוט נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Osin - תמונה
Yana Osin 37 ביקורות
אחלה!
4.3
14/05/14

מבקרים פעם שניה ונהנים מאוד! האוכל טעים, המחירים סבירים, והשירות מפנק!! בהחלט נחזור! טיפ - תתעקשו על המבורגר מדיום רייר, כי אף אחד לא אוהב לאכול גיחל בלחמניה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד מבקר מתחיל
וואו! המבורגר מעולה!
4.8
09/03/14

אכלתי עסקית של המבורגר, צ׳יפס ושתייה. אחד ההמבורגרים הכי טובים שאכלתי בחיי! נהניתי מכל ביס, מהרוטב המעולה, מהצ׳יפס הפריך, מהטריות ואיכות הבשר ומגודל המנה המשביע. השירות היה מצוין גם... כן. בהחלט אחזור לאורבנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה