נגישות
נגישות

אורבנו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על אורבנו

luli - תמונה
luli 6 ביקורות
גודל הציפייה לחצי אכזבה לא נחזור שוב.
3.0
03/02/18

אוירה מעולה מקום מסביר פנים, צוות אדיב. אוכל קצת פחות, ישבנו משפחה זוג ושני ילדים. הזמנו 4 מנות שהיו איך לומר חלקם היו לא רעות וחלקם חובבניות וחסרות טעם. מנת האנטריקות הייתה כמו גומי... לא מושקעת ויקרה מאוד לא שווה את המאמץ, שני מנות אחרות, המבורגר הייתה טובה ומהנה, ופיש אנ צ’יפס גם אובה ומספקת. הזמנו מהמיוחדות את פטוצ’יני פירות ים שאיל לומר פטוצ’יני היה קצת, כלומר דוגמא ופירות ים קצת פחות וחסר כל טעם. גם שניסינו לטבל במלח ופרמזן. בקיצור יצאנו מרוצים בגלל האווירה פחות מהמזון. מחיר גבוה מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
קסם יפואי
5.0
18/03/17

מדובר במסעדה בניחוח יפואי הממוקם בליבה הפועם של יפו, על קו התפר שבין העיר העתיקה לכיכר השעון ושוק הפשפשים. המסעדה שוכנת במבנה אבן מהמם ובעל עיצוב מקסים, יכולנו שעות לבהות ביופי... הזה. ישנן מבחר פינות ישיבה – בפנים או בחוץ ואין לי כלל ספק כי בשעות הערב המקום הופך לרומנטי עוד יותר ומלא בקסם מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאה - תמונה
ליאה מבקר מתחיל
מסעדה קטנה ומדליקה
5.0
16/07/16

הגענו לארוחה משפחתית בערב שבת. נהננו מהכל - האוירה, העיצוב, האוכל, בטעם ובהגשה. השרות היה מצוין. אורי המלצר המקסים (ביותר) הרגיש לנו כמו חלק מהמשפחה. הסנג'ר הנדיב של המשפחה(: מוזיקה... כיפית שאיפשרה גם לנהל שיחה. היה מעולה ועמד לגמרי בציפיה לערב משפחתי מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronened - תמונה
Ronened 2 ביקורות
מסעדה נהדרת ביפו
4.8
22/05/16

הגענו 5 סועדים לסעודה משפחתית ביום שבת המקום לא היה עמוס והתמלא בהמשך האווירה במקום נעימה והעיצוב המשלב את האבן המקורית של המבנה הישן עם עיצוב מודרני נעים לעין. המנות גדולות, וטעימות... מאוד כל הסועדים נהנו, מאוד מומלץ לארוחת צהריים או ערב טובה ביפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 18 ביקורות
מאכזב ברמות
2.5
20/12/15

יום שבת בצהריים. המקום עדיין ריק. נכנסת משפחה ומזמינה 6 מנות. מקבלים אותם אחרי חצי שעה ואולי קצת יותר. אחרי זה ,מה יש לספר על האוכל? בינוני. מלאי כופתא-מתוק מידי. המברוגר-אכיל, אבל לא... משהו לספר בבית. קבלנו פיצוי בדמות מנות אחרונות של מוס שוקולד. המנה הטבעונית נחמדה. לסיכום-ראה כותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach - תמונה
Lilach מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.3
22/10/15

כל המנות שהזדמנו היו טעימות מאוד, מגוונות והשירות היה מעולה. נהנינו מאוד! הזמנו עסקיות שכללו מנות עיקריות ומנות ראשוניות והכל הגיע מהר והיה מצוין. ממליצים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
jasminew - תמונה
jasminew מבקר מתחיל
הפתעה נהדרת
4.8
11/09/15

הגענו למסעדה בעקבות משאלתו של הבן לאכול סטייק, ומשאלתנו למצוא אחד טוב בלי שיפשטו את עורנו. קראנו ביקורות טובות על "אורבנו", ובאנו. המקום נעים ומזמין, השירות ידידותי ויעיל מאוד. כשראינו... את התפריטים קצת התאכזבנו, המבחר נראה לנו די דל ולא היו שום מנות מיוחדות. אבל כשהגיע האוכל לא הפסקנו להתפעל... הכל היה טרי, מדוייק, וטעים מאוד. איזה כיף לקבל מנה שגרתית כמו סלט קיסר או כבדי עוף עם פירה שיש כמעט בכל מסעדה בעיר, ולהנות ממנה כמו שנהנים ממנת שף מושקעת. החבר'ה שם פשוט יודעים לבשל, ויודעים לנהל את העניינים כמו שצריך - בלי הפשלות הנפוצות של לא להוציא את כל המנות ביחד, לשכוח איזה תוספת וכיו"ב. אפס תקלות, מאה אחוז הנאה. נבוא שוב בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 31 ביקורות
תענוג של מקום
4.8
02/06/15

בקורנו השלישי במסעדה חיזק את תחושתנו שבעלי המקום מתייחסים להסעדה ברצינות. חלל המסעדה מקסים, המנות טעימות ונדיבות. ישבנו על הבר (באדיבות סיון)וליווינו את מלאכת הכנת הסלטים וצליית הבשר... והדגים ואנחנו מסירים את הכובע בפני הצוות המקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GAL - תמונה
GAL מבקר מתחיל
מצויין!
4.5
09/05/15

בד"כ לא כותבת חוו"ד על המסעדות אבל הפעם רואה לעצמי חובה לפרגן! היינו בצהרי שישי עם קופונים של באליגם (שילמנו 120 ש"ח במקום 240 ש"ח) ואכלנו ארוחה מעולה במחיר מצחיק. הסטייק שאכלתי פשוט... היה מושלם. והתוספות שעועית ירוקה ופירה טעימות מאוד. בעלי לקח מנה של כבדי עוף ופירה .היה טעים אך כמות הפירה היתה קטנה. הוא ביקש וקיבל תוספת פירה מהמלצרית, ללא תשלום נוסף. בנוסף קינחנו עם עוגת גבינה נהדרת. כל זה + שתיה קלה, בירה וקפה במחיר הקופונים בלבד. יש לציין שהאוירה במקום נהדרת עם זמרת שהופיעה בכניסה ושרה נפלא. המיקום- אח"כ טילנו ביפו העתיקה ופשוט הרגשנו "קפיצה קטנה לחו"ל". מומלץ בחום. יש לציין שגם ללא שובר ההנחה המחירים סבירים מאוד. (לדוג' מנת אנטריקוט עולה 93 ש"ח )

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחום - תמונה
נחום 3 ביקורות
חוות דעת אירוח באורבנו
4.3
02/05/15

היינו בערב שישי 1/5/15,ב- 9 בערב. הגענו עם שובר של באליגם.קיבלנו מקום פינתי ושקט.המסעדה הייתה מלאה. התפריט היה מגוון ועשיר. האווירה מקסימה ורומנטית,מוסיקת הג'אז השרתה למקום אוורירת... חו"ל, עיצוב המקום פשוט יפיפה. האוכל היה ברמת דה לקס, מנה ראשונה עיקרית וקינוח היו ללא דופי (ואני ביקורתי מאד). ראשונה חציל בטחינה + פראנה, עיקרית אנטריקוט + פרגית שנעשו ברמה גבוהה, הודנו לשף רדואן ולבעל המסעדה באופן אישי. השירות היה לאורך כל הערב אדיב עם חיוך וסבלנות.למנה הראשונה לקח הרבה זמן להגיע, אבל פיצה על הזמן. המלצה להבא כשיש מבצע עם תפריט מובנה, להדפיס את התפריט התואם למבצע ולא שהמלצרית תקריא אותו. לסיכום נהנתי מאד אחזור בטוח וממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה