נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 42

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

חיים - תמונה
חיים 2 ביקורות
באנו רעבים ויצאנו מלאים ומרוצים.
4.8
07/02/18

ערב מדהים וטעים שלי ושל החברים שאיתי. באנו רעבים מאוד ויצאנו מלאים בבשר טוב ואיכותי. הטיבול נהדר והשירות מצויין. יש לציין שגם המחיר שווה לכל כיס. בטוח שנחזור לפה שוב בקרוב.... תודה רבה... ל 300 גרם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינב ואלעד - תמונה
עינב ואלעד מבקר מתחיל
טעים, מחיר הוגן ושירות מצוין.
5.0
16/01/18

היינו אתמול בערב ומאוד נהנינו. אוכל טעים מלצרים מהממים (רועי וגל) התחשבו בנו בבעיה בריאותית ופרגנו במנות שוות וגדולות. הגענו עם גרופון אך ממש לא הרגשנו זאת. פינקו אותנו אין ספק שנחזור.... והמחיר שווה בהחלטטט!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר אבישר - תמונה
שיר אבישר 2 ביקורות
מענג
5.0
15/01/18

תענוג צרוף.כנראה שאחזור.מחיר הוגן יחסית לתמורה ישיבה באוירה נפלאה והסלטים והבשר רמה גבוהה והבונוס שזה כשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 2 ביקורות
מומלץ מומלץ מומלץ!!!
5.0
03/01/18

הגענו בלי להזמין מקום לערב שכל השולחנות היו מלאים או מוזמנים. כמעט שהתאכזבנו אך הצוות התעקש לנסות ולמצוא לנו מקום ואכן פתחו עבורנו שולחן נוסף.. השירות שקיבלנו מהמלצר היה פשוט מושלם... והאוכל הגיע במהירות, שירות מהטובים שנתקלנן בהם והטעם פשוט נהדר. ממליצים בחום.בהחלט מקום לחזור אליו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
מחכים כבר לפעם הבאה לאכול שם...2
5.0
30/11/17

מזה זמן שאנחנו רוצים להגיע למסעדה ולא הצלחנו, אחרי שישבנו ואכלנו במסעדת 300 גרם, אנחנו יכולים לומר שהיה שווה לחכות ולעשות את הנסיעה מהקריות לבצת ולהספיק להכנס רגע לפני הסגירה, השירות... אדיב ומדהים, המקום נעים ואינטימי ועל-אף 2 אירועים שהיו שם באותו ערב הצלחנו לקבל שירות ויחס מעל ומעבר. והאוכל, פשוט אין מילים, החל מהגבטות ועבור דרך המנות ראשונות ופתיחה וגולת הכותרת של הסטיק עם הפרגית והקבב, הכל עשוי פשוט בטוב טעם ומכל הלב. זו מסעדה שאין מצב שאתה לא חוזר אליה שוב ושוב והמחירים שווים לכל כיס, במיוחד לאור האיכות והכמות של האוכל שמקבלים שם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoval - תמונה
Shoval מבקר מתחיל
מספק,תמורה מלאה למחיר.
4.8
17/10/17

באנו עם ציפיות נמוכות וללא ספק יצאנו מרוצים מהכל בדגש על השירות והאוכל. נחזור בכל ביקור באזור. יכולים להגדיל את מבחר היינות חוץ מזה מושלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
07/09/17

טוב אז ככה, חוות דעת הכי אמיתית שתקראו, ולא חרטא של מישהו שכותב שהיה לו נהדר סתם. שהגענו לראשונה למסעדה, זה היה ביום של לחץ נוראי, ואירוע גדול, דבר שיכול לקרות ולמלצרים היה קצת קשה... לעמוד בעומס. עד כאן ביקור סטנדרטי במסעדה מוצלח או פחות. הקטע המדהים מגיע עכשיו, בעלי המסעדה הרגישו לא נעים מהשירות שהתקבל והזמינו אותנו לחוויה מתקנת. הרגשנו כמו מלכים, השירות היה מדהים האווירה במקום נהדרת וביתית. לזוג שמנהל את המסעדה כל כך חשוב היה שנהיה מרוצים. האוכל היה נהדר, אני וחבריי נוהגים לעשות מפגש אחד לחודש במגוון מסעדות בארץ וזאת ללא ספק מהטובות שאכלנו בה. ועם כל הסיפור מסביב, בכלל מחמם את הלב וגורם (למרות שאנחנו הולכים בכל פעם למסעדה אחרת) לכך שללא ספק נחזור לשם שוב ויותר מפעם אחת. יש מסעדות, ויש מסעדות שמגישות אוכל מהלב. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורט נתניה - תמונה
אורט נתניה מבקר מתחיל
נהנינו מאד
5.0
25/08/17

התארחנו כל צוות הפנימייה לארוחת צהריים מפנקת, השירות היה מצוין, האוכל טעים ובשפע!! ממליצים מכל ה-❤️ תודה לאיתי, גל וצוות העובדים האדיב. צוות פנימיית אורט נתניה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
אפשרי אבל בינוני
3.5
25/08/17

ממש קשה להבין את ההתפעלות. המקום עצמו גדול, ולמרות שהזמנו מקום מראש לא נראש שזה רשום אצלם ואף לא טרחו לחפש. המקום הפנוי היה בחדר vip שהוא חדר אמנם מבודד אבל עם שולחנות פלסטיק, תאורה... ממש חלשה ומזגן לא אפקטיבי. האוכל היה סתמי. קשה ליפול חזק בבשר על האש, אבל גם קשה להדהים. בנינו על המאזטים של הפתיחה שהובטח שהם מיוחדים. אכן מיוחדים- אבל בטעם סתמי. מנת סלמון היתה חצי מבושלת. ההמבורגר של מנת הילדים היה משהו שגם המבורגר תעשייתי עולה עליו. המחירים יחסית לא יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dvir - תמונה
Dvir מבקר מתחיל
מומלץ מאוד!
4.5
21/08/17

מומלץ מאוד! אווירה טובה, שירות אישי ונדיב. מחיר סביר למסעדה ברמה מאוד גבוהה. מומלץ לכל. מנות נדיבות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה