נגישות
נגישות

קינג ג'ורג ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על קינג ג'ורג

Dor - תמונה
Dor 23 ביקורות
תענוג כמו בכל סניפי הרשת
4.8
03/02/15

עיצוב נעים, אווירה טובה, אוכל מצויין במחירים לכל כיס. הזמנתי את הסטייק בגרסה המשודרגת - 400 גרם. הסטייק הגיע בדיוק במידת העשייה שביקשתי, כולל תוספת וסלט, במחיר שלא מתקרב אפילו לטווח... המחירים של סטייקים באותו משקל במסעדות אחרות. הוכחה שלמחיר הנמוך אין קשר לאיכות האוכל. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
מקום מצויין
4.8
26/10/14

אני ובת זוגתי התיישבנו במסעדה ליד הבר. העיצוב של המסעדה צעיר ונעים והייתה תחושה של מקום נכון לאכול בו ולבלות ערב קליל. הזמנו המבורגר ופסטה ברוטב שמנת עם בצל ופטריות. הפסטה הייתה מאוד... טובה והרוטב היה קליל ובכמות הנכונה. ההמבורגר היה מצוין. מה שעוד יותר היה מצוין זה המחיר- 40 ₪ בלבד! השרות היה מצוין ויעיל. אני מאוד אוהב את הקונצפט של מסעדה המגישה אוכל טוב ופשוט במחירים שפויים. המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
סבבה לגמרי
4.0
06/09/14

ישבנו על הבר כי שם הברמנים מפנקים ודואגים לכל דבר. המנות (אורז מקסיקני ונודלס חריף) שמגיעות בזמן, ולגמרי מספקות. המחירים של המקום הוגנים. אנחנו נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi 3 ביקורות
אכזבה
1.5
26/07/14

היגענו קבוצה של 8 אנשים. לא מצאו את ההזמנה שלנו אבל הושיבו אותנו בחוץ ( כי בפנים לדבריהם אין מקום ל-8 ). המלצרים ממש מתעלמים מהלקוחות. היינו צריכים ממש להתחנן לשירות! המנות הגיעו... בהפרשי זמן נוראים, המבורגר שהוזמן מידיום רייר הגיע well done כמעט שרוף, מנה עם נקניקיות הגיעה קרה וטחרי תלונה, הוחלפה במנה אחרת שהגיעה כשרובינו סיימנו לאכול, אבל החשבונית החילה גם את המנה המבוטלת. מנה של סלט עוף הייתה למעשה טבולה בנוזל הרוטב, אם היו מחממים עוד קצת, אפשר היה לקרוא ךזה מרק! אחרי שהתלוננו למנהלת, הבנו שיש להם בעייה במטבח. הזמנו שתי מנות נוספות והתבקשנו להזמין עוד מנה נוספת כששלוש המנות האחרונות היו מעיין פיצוי, אבל גם כאן, פשוט החליפו דברים שאין להם בדברים אחרים בלי לומר מילה. פשוט חבל, אנחנו נחזור לסניף אחר של הרשת הזו אבל לא לסניף הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מאכזב מאוד מאוד
1.8
22/03/14

מאכזב מאוד!!! שירות גרוע, כל דבר היינו צריכים לבקש לפחות 3 פעמים. הוזמנו 6 מנות לשולחן מנה אחת הגיע כשכולם כבר סיימו לאכול. המלצרים לא מנוסים בכלל!!! אחת מהבנות חגגה יום הולדת, ביקשנו... זיקוק (אפילו במסעדת פועלים יש זיקוקים) לא קיבלנו. מאכזב ברמות קשות!!! אנחנו נאמנים לסניף ראשון לציון ובגלל היותנו תושבי פתח תקווה החלטנו לנסות, חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה