נגישות
נגישות

טופולופומפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על טופולופומפו

The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
יקר ומיוחד מאוד
3.5
22/02/15

הלכנו לאירוע מיוחד - יום הולדת של חברה טובה, היינו 4 סועדים. המלצרית המליצה לקחת כמה מנות "קטנות" וכמה מנות "גדולות". המנות הקטנות מאוד יקרות (60-80 ש"ח), וגם מאוד קטנות באמת. המנות... העיקריות נעות בין 90 שח לבין 400 ש"ח. המלצרית מאוד המליצה על הדגים, אבל הם היו יקרים לנו מידי, ולקחנו דברים במחיר יותר סביר (90-135 ש"ח). הקארי חצילים חלומי, הבקר מצויין, ועוד 2 מנות עם עוף היו נפלאות. סה"כ היה טעים, נעים, ויקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 3 ביקורות
חמדנות מאכזבת
3.0
29/11/14

מסעדה יפה, אוכל טעים, שירות טוב. את המחירים המפולפלים ידענו לפני שנכנסנו, אז קשה להתלונן. מה שמבחינתי קילקל את החוויה היא חיוב תמוה על 70 ש״ח, כששאלתי עבור מה, הוסבר לי שעבור 5 קנקני... מים ״מושבחים״ שלתומי (ולבקשתי) חשבתי שהם מי ברז ללא תשלום, וכמובן שאף אחד לא תיקן אותי בזמן ההזמנה. חבל, חמדנות לשמה, שלא לומר חוצפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מקסים וטעים
3.8
03/10/14

מקום מעולה באוירה מעולה, מנות יפייפיות בעיצובן וצבעיהן. וטעמן מעולה !!! שירות טוב, אבל החשבון שקיבלנו בסוף הארוחה הדהים אותנו , ולא בצורה חיובית.. מחירים גבןהים למדי, למרו שגודלהמנות... קטן יחסית למסעדות אחרות. סה"כ חווויה טובה ונעימה עם סיום מפתיע עם קבלת החשבון המעט מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
כאב אזניים
2.3
28/06/14

האוכל טעים ומיוחד, היה מעניין לנסות אבל בשום אופן לא אחזור: 1) מוסיקה בווליום בלתי נסבל, כואב באזניים ואי אפשר לדבר. האם קללת החתונות הגיעה גם למסעדות?! 2) מחירים שערורייתיים, גם של... האוכל וגם יינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
מיוחד וטעים
4.3
20/06/14

היינו במסעדה אתמול ואכלנו ארוחת צהריים עסקית. האוכל היה טעים ומיוחד, האווירה והעיצוב של המקום על רמה. החסרון היחיד - יקר. להוציא על ארוחה עסקית יותר מ-100 ש"ח זה יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
greshef5 - תמונה
greshef5 10 ביקורות
מעולה
4.8
30/04/14

אני מבלה הרבה במסעדות ואוהב אוכל ויין. חווית ארוחת הערב אתמול במסעדה השאירה אותי עם טעם לעוד ועוד. מהמקום עצמו, איכות ההגשה והשירות, איכות האוכל. מצוין. בראש השורה הראשונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאכזב מאוד!
1.8
01/04/14

אני ובן זוגי מאוד אוהבים אוכל והבילוי שלנו זה מסעדה טובה פעם בחודש. אנחנו לא מתקמצנים והולכים למסעדות הכי הכי, כי זה הפינוק שלנו. הגענו לכאן והיה פשוט מבאס! החל מהשירות שבו המלצרית פשוט... ניסתה בכל הכוח לדחוף לנו את המנה הכי יקרה בתפריט, ועד למצב בו היא מסבירה לנו על מנה מסוימת ושניה אחרי אומרת "אוקי להזמין לכם?" שנייה, תני לנו להגיע להמשך התפריט לראות מה עוד יש. בזמן שהיא לוקחת מאיתנו הזמנה היא כבר הזמינה לנו את המנה ראשונה שהזמנו(יש לה מן מחשב ידני כזה). זה היה קצת מבאס כי רצינו לשבת ולאכול ברגוע. המנות יצאו נורא מהר אחת אחרי השנייה. המנת באן היתה פיצית ברמה לא סבירה. 65 שקלים. הייתי בשוק מהגודל. והטעם, פשוט לא טעים. כל שאר המנות חוץ מהעיקרית שלקחנו- מן בשר כזה ברוטב עם שתי לביבות אורז בצד, היו סתמיות ולא שוות את המחיר. על המנה של הבאן אפילו התלוננו ואמרנו שהיה לא טוב, היא אמרה "טוב על טעם וריח, כולם נורא אוהבים". לא הורידה את זה מהחשבון או חשבה להציעה פיצוי מכל סוג. שורה תחתונה, פשוט לא עומד בסטנדרטים של המסעדות האחרות בישראל מאותו זא'נר. בהחלט לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
OVER PRICED
3.3
27/12/13

עיצוב יפיפה, שירות לעילא ולעילא, הקפדה על הפרטים הקטנים. המנות יקרות (מאוד) וקטנות. לא לבוא רעבים כי שבעים לא תצאו. מנת צ'יקן טיקה - 100 ש"ח על 4 חתיכות עוף בתיבול שמזכיר את התבלין... שקונים בסופר ("תבלין מזרחי"). קבב (90 ש"ח) - 4 חתיכות קטנות של קבב שתמצא בכל מסעדה מזרחית דרגה ד'. סלט עלים מהראשונות (48 ש"ח) בגודל של פקק של בקבוק מים. דמי חליצה 68 ש"ח, שתייה קלה 15 ש"ח - פשוט חוצפה, איך שלא מסתכלים על זה. מה שכן, אפשר גם לפרגן, מנת הסלמון הייתה הטובה שאכלתי במסעדות (לוותה בתג מחיר לא פרופורציונלי אבל לפחות היה טעים במיוחד). הקינוחים טובים מאוד (כמובן, יקרים). אין ספק שמשלמים פרמיה נכבדת על טרנדיות. מבחינת "תמורה לכסף" לא מדובר במקום טוב. מדובר בחוויה שונה, אך יש מסעדות טובות בהרבה באותה דרגת מחירים שמציעות חוויה שונה לא פחות, גם מבחינת ה"עניין". שמח שהייתי, ולא חושב שאחזור. אני חושב שהמסעדה מתחה מעט את הקו במקרה הזה, ולא בטוח שתחזיק במחירים ותמורה כזו. גם אם למישהו יש אינסוף כסף שהוא מוכן להוציא, הוא עדיין לא מוכן ש"יתקעו" אותו ככה. (על מה ולמה גובים דמי חליצה כפול מהמקובל?)

עוד פרטים
הוספת תגובה