נגישות
נגישות

בי בי בי - BBB ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על בי בי בי

zema - תמונה
zema 75 ביקורות
ההמבורגר הכי טעים
4.5
26/08/17

המבורגר טעים ואיכותי מאוד. לדעתי ההמבורגר הכי טעים מבין הסניפים בצפון. בזכות העסקית והטבות יום ההולדת לא יצא יקר בכלל. רק 67 שקלים לשניים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים.
4.0
25/01/17

לזכות הרשת ניתן לאמר שאין כמעט נפילות בטעם, אכלתי ביוקנעם ועכשיו בחיפה והטעם אותו דבר. האמבורגר היה טעים, גם סלט העוף, ההום פרייז הטוב ביותר שאכלתי, מתכון מדויק. המחיר לא זול אבל דומה... למתחרים ועם ההנחה של כרטיס המועדון זה סביר. סה"כ כשרוצים אמבורגר טעים במחיר סביר זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
איכותי טעים וטרי
5.0
04/01/17

ביקרנו בסניף חיפה כמה פעמים למרותש בדרך כלל אני אוכלת בקריון בכל פעם בקשנו מנות שונות.האוכל טעים ביותר, השירות מקצועי ואדיב. האוירה נחמדה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
טעים ונעים
5.0
14/12/16

נהנינו מאד. המלצר והברמן היו מאד נחמדים, זו הייתה שעת צהריים ולא היו הרבה אנשים, אז הייתה אווירה רכועה ונעימה. כריך האנטריקוט היה מאד טעים ומשביע, מומלץ בחום. נק' לשיפור: המתנו הרבה מאד... זמן למנות, הבנו שזה בגלל משלוח גדול. במקרה כזה אפשר להוציא מנה ראשונה ע"ח הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga - תמונה
Olga מבקר מתחיל
לא ממליץ
1.8
16/05/16

החווית ארוחת מאכזבת . שירות גרוע ומלצרים מאוד חצופים המתנתי למנה יותר מחצי שעה (שער החברים שישבו בשולחן כבר סיימו לאכול) וכל זה עם הערות המלצר שהיו די חצופות ולא במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
BBB חיפה
4.0
31/12/15

רצינו להגיע לעסקיות קצת יותר מוקדם אבל בגלל פקקי השעה ומצוקת חנייה הצלחנו להיכנס למסעדה רק ב16:55 (העיסקיות עד 17:00). המנהל פגש אותנו בכניסה, היה מאוד נחמד ואישר לנו להזמין אותן בכל... זאת וגם הביא לנו צ'ייסרים - בהחלט מבורך. למנה ראשונה הזמנתי "פילה חציל" שהיה קטן אבל מאוד טעים ולעיקרית המבורגר שהיה נחמד אבל לא מהטובים ביותר. תפוזים /לימונדה (לא טבעיים) כלולים בעסקית אבל בשביל משקאות קלים צריך להוסיף 6 ש"ח-קצת מוזר, אבל בסה"כ העיסקיות משתלמות ומשביעות. נהננו מאוד מהארוחה אבל יש לציין שהמסעדה אינה במצב תחזוקתי טוב וזקוקה לשיפוץ לפני שתוכל לשמש גם לחגיגות ואירועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaniv - תמונה
yaniv 2 ביקורות
תענוג!!
4.3
29/10/15

שירות מעולה, אוכל טעים מאוד (ההמבורגר הטעים ביותר שאכלתי אי פעם ואני אוכל מספיק המבורגרים) מהפתיחים והמשך בעיקריות ועד לקינוחים. העובדה שישנה אפשרות להעסיק את הילידם עם טאבלטים ומשחקים... מזמינה לבוא עם כול המשפחה שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
אחת הרשתות הכי טובות בארץ
4.3
18/10/15

כמעט כל כמה שבועות אני מבקר באחד הסניפים של הרשת , במקרה זה אתיחס לסניף חיפה למרות שכמעט כולם זהים. הלכתי עם חברים והזמנו בורגרים עם צ'יפס , בנוסף לראשונות שונות . האוכל טעים כמו תמיד... .. השירות בסניף זה מאוד טוב ואדיב.. אווירה רגועה רוב הזמן , אחד הסניפים היפים של הרשת .. המחיר , זה מחיר סביר יחסית לשאר רשתות הבורגר בארץ ( אני מעדיף לאכול בזמן עסקיות , צהריים לילה וכו..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
שינוי בתפריט
4.3
02/09/15

ביום שישי בצהריים החלטנו לאכול בסניף BBB שבמוריה. הסניף היה די ריק. הופתענו לגלות שלמרות שזה היה יום שישי, ועל הפי המפורסם ארוחות עסקיות תקפות בין א' לה', באותו יום שישי (לא יודעת אם כל... יום שישי) הארוחות העסקיות היו בתוקף. לכן הארוחה הטעימה יצאה גם משתלמת. הפתעה נוספת בתפריט היא שנוספו מספר מנות אבל יחד עם זאת הורדו מספר מנות, כמו למשל כבדי עוף ומוקפץ כבד ועוף. חבל! בין המנות שנוספו טעמנו סנייה כמנה ראשונה, שהיתה מוצלחת מאוד. לעקריות עולנו אכלנו המבורגרים (לטעמינו, ההמבורגר הטעים ביותר). לקינוח (שלא כלול בארוחה העסקית) בחרנו בפרופיטרולים, שהיה גם מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
פחות טוב מהסניפים האחרים
2.8
31/08/15

הכל החיל מזה שהמקום עמוס אבל לא מאורגן בימי ראשון כשיש מבצע 1+1. ישבנו על הבר כאשר מאוד רועש, הזמנו שני המבורגרים שהגיעו לא עשויים מספיק, הצ'יפס מגיע בנפרד ועולה 14 ש"ח, מייקר משמעותית... את החשבון. טבעות הצ'יפס היו מלאות שמן. בגדול לא נהנו וחבל. ל- BBB יש סניפים עם שירות ובעיקר המבורגרים טעימים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה