נגישות
נגישות

מון דילייט - moon D-light ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על מון דילייט

The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טעים, מיוחד אך יקר
3.8
13/03/15

לא היה מקום במון בבוגרשוב, והם המליצו לנו על הסניף הנוסף שלהם, כ-3 דקות הליכה משם. האוכל טעים, מיוחד, עם אופציות שונות. המחירים דיי גבוהים, אבל שווים את המנות המיוחדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
שרות מתחת לכל ביקורת
1.8
07/03/15

ביום ו' 6.3.15 התארחנו במסעדה 8 איש לחגיגת אירוע משפחתי. את המקום במעדה הזמנו ימים מראש. המסעדה הייתה מלאה והיו רק 2 מלצריות כאשר הגענו בשעה היעודה - השולחנות לא היו נקיים, ולא... ערוכים. חיכינו 20 דקות עד שמלצרית לקחה הזמנה. המלצרית לא עברה על ההזמנה לוודא שהכל ברור. חיכינו עו 20 דקות עד שהמנות החלו לטפטף - 3 מאיתנו קיבלו מרק ואכלו כאשר כל היתר בוהים בהם. לא נעים לאחר 10 דקות נוספות הגיעו לשולחן עוד כמה מנות ולאחר עוד 10 דקות יתר המנות ממש לא נעים. אחד מאיתנו חיכה את כל 50 הדקות על מנת לגלות שמנה אחת שחשב שהזמין לא נרשמה בהזמנה. המלצרית התנצלה, אמרה שהמטבח "התפרק" וניסתה לפצות אותנו ב- מנות קינוח - עלבון לאינטיליגנציה! לא בנויים ל -יותר מ- 10 אנשים בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
לא ברור למה אבל היה פחות טעים
2.3
25/06/14

במון היה מלא אז הלכנו לשבת בסניף החדש. אולי במקרה נפלנו על יום של סושימן פחות מוצלח או ששומרים את הדגים באופן פחות קפדני, אבל הדגים היו משמעותית פחות טובים והרולים הוכנו בצורה פחות... מקצועית, והיו פחות מהודקים. זה קצת קלקל את החוויה, ואני מקווה שזה היה חד פעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לואיז - תמונה
לואיז 6 ביקורות
אחות קטנה פחות מוצלחת
1.5
21/04/14

בערב חג, כשלא היו משלוחים ממון החלטנו להגיע לסניף שהיה פתוח. ישבנו על הבר ליד השפים. באופן כללי, למקום יש הרגשה מרופטת. הכל היה פחות מוצלח מהסניף בבוגרשוב, האוכל, השירות!!! ההגשה אפילו... עמדת השף. היה מלצר אחד יעיל ומנומס במיוחד, אחד בסדר (שאיבד הרבה נקודות כשהתחיל לתרץ את השירות הרע של שתי מלצריות בעומס וחשב שאני צריכה להבין אותן) ושתי מלצריות שצריכות לחשוב על הסבת מקצוע. חצי ממה שרצינו להזמין היה חסר. השירות היה על הפנים, אלא אם כן המלצר הנחמד היה בסביבה. האוכל היה כמו בסושיה מעפנה. ומחיר, של מון

עוד פרטים
הוספת תגובה
abirstol - תמונה
abirstol 11 ביקורות
המחיר באתר לא תואם למחיר בפועל
3.0
15/02/14

בחרתי מתוך התפריט של האתר הרישמי והפעיל שלהם והגעתי לעשות הזמנת take-away והמחירים שונים מהמחיר שפורסם, כאשר ציינתי זאת, הנציגה אמרה שהם מודעים לעניין אבל היא לא יכולה לעשות עם זה משהו.... לדעתי זה לא סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
פיוז'ן מעולה :)
4.8
09/01/14

ישבנו כמה חברים והזמנו יחד את האגאדאשי טופו שהיה טעים באופן מפתיע, זאת בערך המנה שהכי קשה להרוס גם ככה אבל היה טעים במיוחד. הזמנתי בנפרד גם רול עם גבינת סנט מור ורול עם צ'דר. איזה... רעיונות מדליקים!! סנט מור בסושי?? בדוק שאחזור לכאן שוב. לעומת המון עצמו גם המקום קטן יותר ושקט ויחס יותר חמים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל רובין - תמונה
יובל רובין מבקר מתחיל
טעים ומהנה
4.0
09/08/13

הגענו היום למסעדה, ארבעה מבוגרים, כדי לחגוג את יום ההולדת של אחד מאיתנו. אין לי נסיון עם סושי, וביקשנו את עזרתה של המלצרית. זו התבררה כמלצרית בעלת ידע נרחב במנות השונות וייעצה לנו... בתבונה על מגוון של מנות מייצגות. האוכל הגיע קצת לאט (רבע שעה) אבל הייעוץ שקיבלנו היה מקצועי - נהנינו מאוד מהאוכל שהיה טרי וטעים,מהאווירה הנעימה והמשוחררת. נחזור לכאן בהזדמנות הקרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה