נגישות
נגישות

סנגריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על סנגריה

סוזנה - תמונה
סוזנה 2 ביקורות
טעים מאוד
4.5
01/02/20

מסעדה קטנטנה , במדרחוב של עיר התחתית ,עם שירות מצוין ואוכל טעים , כולל מנות אחרונות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
liatsteirlivny - תמונה
liatsteirlivny מבקר מתחיל
אוכל מעולה ומיוחד
5.0
26/01/20

הגענו במיוחד לסנגריה בחיפה בהמלצתו של חבר חיפאי והיה נפלא. אוכל טרי, נהדר, מושקע, שימוש מדוייק בחומרי גלם. סנגריה היא הרבה מעבר למסעדת טאפאס. אין בה את הטאפאסים הספרדים הרגילים על לחם... אלא מנות ראשונות נפלאות, עיקריות וקינוחים. וכמובן לא לוותר על קנקן הסנגריה. מחירים שפויים. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz - תמונה
Boaz 2 ביקורות
מסעדה מדהימה
5.0
25/01/20

מנות מיוחדות וטעימות מאוד! הגעתי עם אשתי, לקחנו 3 מנות ראשונות (לנגוסטינים בחמאת מרוה, מרק דייגים וארטישוק) ומנה עיקרית משותפת (ספריבס טלה). וקנקן סנגריה. ללקק את האצבעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
מסעדה קטנה ומטריפה
5.0
13/10/19

הגענו משפחה גדולה למסעדה, אבל איכשהו הם אירגנו את המקום הקטן ככה שכולם נכנסו בכיף ובנוחות. נתחיל בזה שהאוכל היה מעולה! כל מנה שהזמנו נראתה מעולה, הייתה בטעמים מדוייקים, עם הרוטב הנכון,... טעים בטירוף. מהמנה הראשונה ועד לקינוח הכל היה לא פחות ממדהים. אירוח נעים מאוד, גם עם כמה ילדים קטנים, וממליצה מאוד לנסות את הסנגרייה המצויינת שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 17 ביקורות
מסעדה מדהימה טעים ונעים
5.0
12/10/19

הגענו לחגוג בקבוצה משפחתית מעורבת, כוללת ילדים ובעלי טעמים שונים, כולנו נהנינו עד הגג, השירות ידידותי ואדיב ונדיב (התחשבות בילדים עם כל מיני בקשות שונות, קשב לכל דבר ושירות מהיר) המקום... קטן, אבל מטופח מאד ונקי, אכלנו מגוון של מנות וכל אחת טעימה ביותר. עד הגעת המנות נהנינו מלחם טעים ופריך עם רוטב פלפל טעים בפיקנטיות עדינה, הקרניבורים שלנו שבאו מארגנטינה נהנו מאסאדו, זנב עגל וצ'וריסוס עם תפוחי אדמה טעימים, בשולחן השני הזמנו לנגוסטינים, כדורים מגבינת מנצ'יגו, לזניה, שוק אווז בסיידר תפוחים ופאייה - שהיתה הנדיבה והטעימה ביותר מכל הפאייות שאכלנו (בברצלונה ומדריד) הקינוחים לא ביישו את הארוחה הנהדרת - קרם קטלניה טעים שזכה להזמנה שניה, צ'ורוס עם שוקולד ופבלובה , יחד עם חליטת נענע או אספרסו, השאירו טעם נפלא לסיום כל ביס טעים. כדאי

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal.wermuth - תמונה
michal.wermuth 4 ביקורות
אוכל מעולה ולא יקר
5.0
28/08/19

מסעדה קטנה באווירה ביתית, הגענו לחגוג יום הולדת, כל אחד הזמין מנה אחרת וכל המנות היו טעימות! היה ממש כיף ולא יקר. כדאי להזמין קנקן סנגריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
reutpoo1 - תמונה
reutpoo1 מבקר מתחיל
וואוו
4.8
10/08/19

פשוט וואו אחד גדול, כל מנה מדהימה, ללא נפילות. המחיר בסוף לגמרי שווה את התמורה (480₪ לשלושה כולל המון ראשונות, עיקרית, קינוחים וסנגריה) , ונהננו מכל רגע! חגיגת יום הולדת מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
katishik - תמונה
katishik 5 ביקורות
טעים , טרי , אינטימי עם שירות מצויין!
5.0
20/07/18

האוכל היה מאד טעים וטרי! האווירה אינטימית ומשרה אווירה רומנטית. השירות היה אדיב ונהדר! מומלץ מאד!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בי - תמונה
בי 4 ביקורות
חוויה של טעמים!!!
5.0
13/09/17

פשוט וואו!!! קטנה ומטריפה. קיבלנו מנות מדהימות. עשיות במקצועיות, עיצוב וטעימות להפליא. הכול היה מוקפד במהלך הארוחה. שרות מעולה ואישי. אנחנו מבלים המון במסעדות שף. סנגריה פשוט הפתיעה!!!... מאוד מתאימה לארוחה זוגית רומנטית. ובסוף גם המחיר היה מצחיק למסעדת שף! אבל ממש מחירים שפויים והוגנים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rony - תמונה
Rony מבקר מתחיל
איכותית, מוקפדת,שירות מעולה
4.5
30/05/17

מסעדה קטנה השף מיצר את המנות אחת לאחת אוכל מוקפד ומצויין שירות מעולה מומלץ לזוגות או קבוצה קטנה משפחתית או חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה