נגישות
נגישות

ג'וזף בורגר בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על ג'וזף בורגר בר

NH - תמונה
NH 16 ביקורות
המבורגר מעולה אבל יקר מאוד
3.0
01/08/16

הגעתי עם חברים בעקבות המלצה שהו אחד ההמבורגרים הטובים בירושלים. המסעדה היתה מלאה ולקח זמן עד שהתפנה לנו שולחן אבל זה לא כ"כ חריג מאחר וזה היה ביום חמישי בערב. הזמנתי המבורגר אנגוס,... צ'יפס ובירה. ההמבורגר היה טעים מאוד, הצ'יפס מגיע במן קונוס נייר בתוך כלי גדול יותר וישנה אשליה שהוא גדול יותר בעוד שבפועל הוא קטן וזה קצת מאכזב. בשורה התחתונה שילמתי 90 ש"ח לא כולל שירות על המבורגר צ'יפס ובירה המחיר לא מצדיק את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esther - תמונה
Esther 2 ביקורות
מענגת
5.0
29/05/16

יצאתי לאכול עם חברה ופשות נהנינו. הבורגרים הם הטובים וטעימים שאכלתי. צוות המלצרים יעילים ונעימים. מחיר סביר והיה שווה כל שקל. המנות נדיבות ואווירה נוחה. אני ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
המבורגר ירושלמי טעים
4.5
01/11/15

ירושלמים, ובכן קבלו טעם חדש, מעניין וכשר. למה אני מציין את הכשר? כי כשאני אוכל המבורגר אני אןהב אותו עם גבינה ובייקון ושאר טריפות ולכן אני אקסטרה מעריך המבורגריות כשרות, כי כשאתה כשר... ההמבורגר שלך צריך להצטיין בזכות הכנה מיוחדת של הקציצה ושילוב מיוחד של בשרים לקציצה, ובזה ג'וזף הצליחו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איצקו - תמונה
איצקו 9 ביקורות
המבוגר צמחוני מוצלח
3.5
23/04/15

המבורג צמחוני מעולה, שווה יותר מכל מקום שאני מכיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
וואו!
5.0
12/03/15

הגעתי למסעדה עם 3 חברים לצפות במשחק של ליגת האלופות , הזמנו 3 המבורגרים עם תוספות כל אחת יותר טובה מהשנייה ( הכבד אווז חלומי! ) המנות הגיעו תוך 5 דקות . הבשר היה עסיסי וטעים במיוחד... הרטבים נהדרים והצ׳יפס קריספי . בסוף הארוחה הזמנו קינוח גם הוא היה נהדר! השירות מצוין ! ממליץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
jon - תמונה
jon מבקר מתחיל
אכלנו בג'וזף
5.0
12/03/15

השבוע הלכנו אני והחברה באזור השוק וחיפשנו מה לאכול , עברנו עברנו ליד "חצות" וראינו את ה"ג'וזף" , נכנסנו וקיבלה אותנו בחורה חמודה והושיבה אותנו. את ההזמנה ביצעה הברמנית עם טאבלט ותוך... שנייה האוכל כבר היה על האש . בינתיים התענגנו על מנה ראשונה של חלת בצל מן הטובות שטעמתי , שתינו בירה , באמת אווירה כיפית שמשלבת בר ואוכל טעים . האוכל היה טוב טעים וטרי הקציצה של ההמבורגר מוכנה היטב ועם הכבד אווז בכלל תענוג . בסופו של דבר אחלה של יציאה בערב עם המון אווירה טובה מומלץ בהחלט למחפשים משהו טוב לנשנש באזור השוק עם מחיר ששווה לכל כיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 7 ביקורות
ע-ל-ו-ב
2.3
04/03/15

אציין שאני חובב המבורגר מושבע ואכלתי בכל מסעדות ההמבורגר בארץ, הטובות יותר והטובות פחות. היינו אני והחברה באזור השוק ואני כחובב המבורגרים חיפשתי איפה אפשר לאכול המבורגר! הגענו למקום... בציפיה להמבורגר איכותי, אחרי הכל, יש "בורגר" בשם המסעדה. הזמנו את ההמבורגרים, 240 גרם (כביכול! תכף תבינו), וכבר במהלך ההזמנה חשדתי, המלצר שהוא גם הבר מן לא שאל אותי על מידת העשייה. חברה שלי הזמינה צ'יקן בורגר וביקשה שלא יהיו עגבניות במנה בכלל. לאחר המתנה של כ 15 דק' הגיעו המנות, נדהמתי לגלות שההמבורגר 240 גרם שלהם זה בעצם שני המבורגרים קטנים ועלובים (כמו החמישייה שקונים בסופר) אחד על השני. לחברה שלי היו עגבניות בלחמניה למרות שהיא ביקשה מפורשות שלא יתקרבו עגבניות למנה שלה. אבל נחזור להמבורגר: כל ההמבורגר עשוי הרבה יותר מדי, ממש כמו ההמבורגר הקפוא שאני מכין בבית במחבת. בקיצור, לאחר שנים של אכילת המבורגרים, לא נגעלתי כל כך מהמבורגר מאז גיל 13 במסעדות המזון המהיר הנפוצות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדנה - תמונה
ירדנה מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
18/06/14

אכלנו בג'וזף בורגר בר בשעות הצהריים. הזמנו המבורגר כפול. הבשר איכותי, נקי וטעים. גם החליפו ללא בעיה סלט ירקות במקום צ'יפס/טבעות בצל. השירות אדיב ביותר והאווירה שקטה ונעימה. תיהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתר - תמונה
אסתר מבקר מתחיל
אחלה מסעדה!!!
5.0
07/01/14

הייתי אתמול במסעדת בר ג'וזף וממש נהנתי, ההמבורגר היה ממש טעים והשרות וההאוירה היו מועלים. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה