נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
נהדר
4.5
28/10/16

באתי לקחת אוכל לבת שלי, קיבלתי שירות אדיב מאד ומהיר, הבת שלי היתה מאד מרוצה, האוכל מאד טעים לה. אני פחות בקטע של סושי אבל לפי המשפחה שלי ג'פניקה זה המקום לאכול סושי. המחיר מאד סביר- 39... ש"ח למנה משביעה וטעימה של קומבינציית סושי/מאקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igo - תמונה
Igo מבקר מתחיל
ארוחה בג'פניקה
1.0
26/12/15

לקחנו סושי וארוחת ילדים בסניף אם הדרך סושי הגיע בלי ווסבי למרות שביקשנו ארוחת ילדים הייתה לא אכילה - אורז לא מבושל ומשהו שחור בבשר של שניצלונים ארוחת ילדים הלכה לפח התקשרנו לשירות... ונאמר לנו להגיע שוב לאם הדרך, הלכנו לאכול למקום אחר לא נתקרב יותר למקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
היה נהדר
4.5
12/05/15

אכלנו אמש בג'פניקה, היה שירות מקסים, מלצרית נעימה וחייכנית. שירות מהיר. הסושי היה נפלא, המנת נודלס היתה קצת פחות מלהיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבר פרי - תמונה
ענבר פרי 2 ביקורות
הלקוח תמיד צודק
1.8
14/06/14

אתמול הינו במקום לאחר המתנה ארוכה למנות שהיו בגדול טובות ביקשנו חשבון הינו 15 אוכלים והחשבון כמובן היה ארוך לאחר שבדקנו את החשבון וטוב שכך ביתנו ששתי מנות שהוזמנו לא קבלנו בכלל לא שמנו... לב רק לפי החשבון המנות היו של פטריות אי אפשר לפספס שפנינו למלצרית היא תענה שהיגישה אותן וגם זמנה את עת אחראי ממישמרת התעורר דו שיח לא נעים אם כן או לא קיבלנו את המנות הדיון התנהל לפנינו אני לא חושבת שכאשר הלקוח או 15לקוחות אומרים שלא קבלו מנה חסימת יחויבו לא צריך להיות ויכוח אלה פיצוי בסוף שילמנו מנה אחת ויצאנו עם טעם רע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren Agranat - תמונה
Keren Agranat 6 ביקורות
הנודלס המגעיל ביותר שאכלתי מימי!!
2.3
03/12/13

היום הזמנו Take away (כי אין משלוחים) מג'פניקה סניף M הדרך. הזמנו 3 מנות: פאד תאי ירקות, שנגחאי ויאקיסובה בקר. כשהתחלנו לאכול הבנו שנפלנו: הפאד תאי היה חסר ירקות ובעצם נותרו בו רק... נודלס. שנגחאי, מנה פיקנטית בקארי אדום שעולה כמעט 50 ש"ח, הייתה פשוט תפלה ולא טעימה בעליל, הטעם היחיד שהיה בה הוא פיקנטי, אטריות האודון היו רכות עד כדי שהתחברו לגוש אחד מגעיל ורך. יש לי תאבון בריא ואין לי בעיה לסיים מנות נודלס ואת זו בקושי הצלחתי לאכול. חצי נזרק לאשפה. מיד התלוננו בטלפון (גם בעייתי - שירות לקוחות ולא למסעדה עצמה) והחליטו לפצות אותנו ב 30 ש"ח. לשם אני לא אחזור גם עם "הפיצוי", ואתריע בפני כל אחד שישאל אותי. כן אציין שמנת היאקיסובה היתה טעימה למי שהזמין את המנה. כמו כן, הבחורה שדרכה הזמנו בטלפון הייתה נחמדה מאוד וכן הבחורה שמסרה לנו את המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה