נגישות
נגישות

cofix - cofix ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על cofix

HEZI - תמונה
HEZI 2 ביקורות
קופיקס cofix אבן גבירול 92 תל אביב
3.8
04/01/14

החוויה המקום עצמו מעוצב כקרון רכבת או נכון יותר כדלפק מזון בקרון רכבת, העיצוב נעים, צעיר, אורבני ולא משאיר מקום לשבת או להישען חלילה על דלפק כלשהו. בחוץ שולחן בר אחד או שניים. על פחית... קוקה קולה אי אפשר להתווכח. הטעם זהה והמחיר 5 ש"ח. לעניין הגודל / איכות / טעם - הקוראסונים לא נופלים מגודלם של אלו המוצעים ברשתות האחרות דוגמת ארומה, ארקפה, אילנ'ס הסמוך ושאר בתי הקפה השכונתיים והאינטימיים יותר. הקפה מוגש בכוס שנחשבת קטנה, אבל עדיין המחיר נמוך ב- 50% מהפוך קטן בכל מקום אחר. גם הבייגלה והפוקאצ'ות משביעים רצון בגודל ועל הטעם אפשר להתווכח. לא מדובר במאפה עילית קראנצ'י וחלומי אבל בהחלט מספק למי שרוצה להנעים את אחר הצהריים במאפה טעים. הכריכים מסוג המשולשים המוגשים אצל חלקנו בשירות המילואים. בסיסיים, בגודל בינוני - אך שוב מספקים את הסחורה. האייס קפה בגודל של כ- 330 מ"ל, אכן לא מדובר בכוס הג'ארה של ארומה שבשקט מחדירה לגוף מאות קלוריות, אלא בכוס צנועה יותר - הטעם והמרקם מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
ג'בטינה מפתיעה
4.5
24/11/13

הגעתי כהרגלי והפעם הופתעתי ע"י גבטינות, לקחתי טונה, מאוד מאוד טעים. המתנה לא ארוכה, שירות כייפי ואדיב, הרבה סבלנות וחיוכים. 10 שח לסנדביץ וקפה. מי יכול להגיד מילה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
קופיקס לעם
4.8
01/11/13

איזה כבוד להיות הראשון שמדרג את קופיקס אבן גבירול - כמה אחריות אז ככה... ההמתנה לא הייתה כול כך ארוכה (10 דקות) הופתעתי מהכמות הרבה של האופציות. כשגיליתי שב-5 שקלים אני מקבל אותו עם... סויה(לפעמים לוקחים לי 4 שקלים רק על הסויה) הרגשה של חופש מילאה אותי. חוצמזה הפתעה טובה גם לקבל תפוזים סחוט טרי - מול העיניים ולא מפלסטיק שסחטו בבוקר. תפוזים מצוינים גודל בינוני אבל עם המון קרח. נשאר מספיק. לסיכום - מוריד את הכובע. והקפה? טוב זה קפה זגפרדו שהוא מעולה אבל ההכנה היא פחות מקצועית וללא תשומת הלב + העובדה שאלו לא פולי הפרימיום של זגפרדו נותנים קפה טוב, לא יותר. אבל מה זה חשוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה