נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
סניף מוצלח
3.8
19/09/19

הגעתי לסניף במוצאי שבת עם חברים, והזמנתי חמנה ראשונה סלט מלפפונים, ולמנה עיקרית מקאו ירקות טבעוני. ביקשתי את מנת המקאו עם הרבה רוטב, והיא אכן הגיעה עם הרבה רוטב ומאוד טעימה. השירות היה... אדיב ומהיר מאוד. סניף מאוד מוצלח שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tony - תמונה
Tony 11 ביקורות
אוכל סביר עם שירות לא טוב.
2.0
06/06/19

אווריה רגועה מאוד, גם של המלצרים, עד שהגיעו לטפל בנו עברו כמעט 25 דקות. המסעדה לא מצטיינת בשירות והאוכל יחסית סביר אך לא שווה את זמן ההמתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanak - תמונה
ilanak 12 ביקורות
לא מומלץ
1.3
26/09/18

אכלתי במקום מספר פעמים. בפעם הראשונה הגעתי בשבוע הראשון כאשר המסעדה רק נפתחה, היה לא מוצלח. החלטנו לתת עוד צ'אנס כעבור שנה, האוכל היה טעים מאוד (הזמנו 2 מנות נודלס מוקפץ) אבל השירות היה... מוזר, המלצרים התבלבלו בין המנות שלנו והגישו אותן לשולחן אחר בטעות. נראה ששורר אי סדר במסעדה בעניין ההזמנות באופן כללי. החודש הגענו שוב, סלט לאב גאי תאילנדי מאוד מאוד מאוד חריף בגבול הלא אכיל, הגיע קר מדי. מנות נודלס סטנדרטיות, רגילות, לא היה טעים כמו בפעם קודמת. אפשר לוותר על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עו"ד פלץ רענן - תמונה
עו"ד פלץ רענן מבקר מתחיל
חבלללל
1.3
07/04/18

הגענו לחגוג לבת יומולדת. המנות ממוצעות ומטה. בת הזמינה פעמיים מנה בלתי אכילה עם טופו כי היא צמחונית. לבסוף התפשרה על מנה אחרת של ירקות בלבד. המנה הוגשה לאחר שכל הסועדים כבר סיימו. במנה... הסתתרו חתיכות... עוף!!! מדובר במנה צמחונית. המלצר לא ידע כיצד להגיב למעט לזכות במחיר המנה. אין גבול!!! לא נמליץ להגיע. עצוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
מקום נחמד ולא יותר מזה
3.0
17/07/16

הלכתי עם כמה חברות לגפניקה ודיי התאכזבנו מהמקום. האוכל טעים, המחירים סבירים (למרות שהמנות פתיחה דיי יקרות ביחס לגודל המנה) אך השירות על הפנים. לא הסתכלו עלינו רוב הזמן ולאוכל לקח הרבה... זמן לצאת, היו הפרשים גדולים בין זמני ההגעה של המנות. הושיבו אותנו במקומות שבצדדים, זה בתוך מעין כוך קטן כזה והתאורה במסעדה דיי חלשה אבל כשיושבים בתוך הכוך האור לא נכנס לשם ולמרות שיש מקום למנורות מעל השולחן המלצרית אמרה שהן נשרפו.. אז אכלנו דיי בחושך. לא אווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
טעים ואיכותי
4.3
15/03/16

הזמנתי כבר מספר פעמים מסניף זה ובכל פעם ההזמנה מגיעה תוך זמן קצר. הסושי לדעתי מאוד טעים ולטעמי הירקות והדגים טריים ואיכותיים. יחד עם זאת, בכל הזמנה אני מקבלת מעט רטבים על אף שאני מבקשת... במפורש כמות גדולה יותר. המחיר של הסושי סביר יחסית, ניתן למצוא סושי במקומות אחרים במחיר נמוך יותר אך לדעתי האיכות של הסושי בסניף הזה מצדיקה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
נחמד
4.5
07/01/16

כאשר פתחו את המסעדה לראשונה, לא היינו מרוצים במיוחד. האוכל היה די תפל. לאחר כשנה החלטנו לנסות שוב. מנות פתיחה מוצלחות, סלטים טובים, סושי טעים (הזמנו גפניקה רול קלאסי), קינוח... חביב. מחירים סבירים ביותר. שמחה שנתתי צ'אנס למסעדה, שכנראה התנהלה כך בגלל שרק נפתחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
מסעדה ממוצעת
2.8
22/07/15

יחסית לשאר הסניפים של ג'אפניקה, בסניף הזה הרמה של הסושי נמוכה יותר:\ האורז לא היה ממש מוצלח, והרול כולו לא הרגיש שנעשה בשעה האחרונה.. השירות היה טוב, אבל הסושי בינוני..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
אוכל סביר, שירות לא סביר
2.8
24/06/15

אכלנו במסעדה )זוג(. הזמנו את הקומבינציה הזוגית כי חשבנו שהיא תהיה גדולה ובאמת מתאימה לזוג.... האמת היא שהמנה די קטנה (הסושי עצמו היה סבבה). מנת הפטריות הייתה טעימה אך גם כן מנה... קטנה. הקינוח (פבלובה קוקוס) לא היה טעים (לפי דעתנו). הבעיה הגדולה היא הזמן שלקח לכל מנה לצאת.... יחסית לזה שהמסעדה לא הייתה עמוסה חיכינו המון זמן לכל מנה (יותר מ 15 דקות),.... יחסית לסושיות אחרות זה ממש הרבה זמן. המחירים יחסית טובים אך גודל המנה הוא בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bananafish - תמונה
Bananafish 14 ביקורות
מפתיעה לטובה
4.0
17/11/14

ביקאנו במסעדה בגרנד מתוך גחמה ולא התאכזבנו. מנת הפתיחה - כנפיים ברוטב תפוז, צ'ילי וג'ינג'ר היתה מעולה. הרוטב היה סמיך וטעים מאוד. המנות העיקריות היו טובות -פאד תאי שהיה שונה ממה... שמכירות, כי היה פחות מטובל ועדין בטעמו, ורצועות עוף בלימון. השירות היה אדיב ומהיר, אך המלצריות צריכות לשים יותר לב ללקוחות שדורשים אותן. נקודה אחרונה- חבל שלא ניתן לשלם טיפ באשראי. המסעדה עצמה מעוצבת בצורה יפה ורגועה. נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה