נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

אסנת - תמונה
אסנת 26 ביקורות
מנות גדולות ומפנקות.
3.8
15/11/18

הסלט חלומי בקפה גרג - מנצח! לא נותנים דוגמיות אלא מפנקים בכמות באופן כללי הייתה אוירה פחות טובה המוזיקה הייתה רועשת מדי שירות מעולה צוות מלצרים גדול מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 26 ביקורות
מסעדה שווה, מחיר שווה לתמורה
4.5
29/08/18

מסעדה מרווחת, נעימה עם אווירה יוקרתית מנות גדולות ומפנקות במיוחד יש צוות מלצרים גדול מאד - שירות 10. לאחר הזמנת המנות חיכינו פחות מ-10 דקות והמנה הגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 10 ביקורות
מגוון רחב, מקום טעים ליום קניות
4.3
13/07/18

כשמסתובבים בקניון, כעט תמי אנחנו נכנסים לגרג יש קפה מילאנו מפנק עם שוקלד וקצפת- טעיםםםם, פינוקים- פסטות סלט חלומי ענק- יש סלט טעים עם מוקפצים וגבינות מלוחות,וגם סלט עם ניוקי. ארוחות... בוקר שכוללות מלא גבינות זיתים אומלט עססי ועוד מלא דברים טעימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli Klopman - תמונה
Eli Klopman 5 ביקורות
לכו לסניפי גרג אחרים
2.0
28/09/17

מוסיקה רועשת, ישיבה צפופה, אוכל לא משהו אבל גולת הכותרת: כמה אוזניות והוראות שתחלקו למלצרים לא יחפה על הבלאגן. מלצרים שמגישים אוכל לשולחנות לא נכונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 3 ביקורות
היה נחמד. מתכננת לחזור בקרוב.
4.5
04/03/16

קיבלנו שרות טוב. האוכל הגיע מהר והיה טעים. הייתי בפגישה עסקית. מצאתי שלמרות שהמקום היה מלא והיו הרבה אנשים לא היה רועש מדי. המחיר סביר. לא יקר ולא זול. המלצרים נחמדים. הגיבו מהר לבקשות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מעולה במחיר ששווה לכל כיס
4.8
18/12/15

מעולה!!! ארוחה דשנה וטעימה במיוחד! בשישי בבוקר להתפנק עם אמא! מומלץ בתחילת יום סידורים וקניות בקניון מלחה המקסים בירושלים. ליקקנו את האצבעות! מחיר של 109 שקלים לארוחה מדהימה בוקר זוגית... שכוללת הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
ארוחה עם הילדים
5.0
30/11/15

כמו בכל הזדמנות שאנו בירושלים, אנו לא מוותרים על ארוחה משפחתית. הפעם בחרנו לסעוד בקפה גרג בקניון מלחה. נפגשו לבוצוהרים. הזמנו ארוחת בוקר זוגית משביעה עם מטבלים מגוונים, מיץ סחוט טרי.... בתי הזמינה פסטה מוקרמת. כל בקשה שביקשנו מהמלצרית, נענתה במהירות ובאדיבות למרות שזו היתה שעת צהרים עמוסה. בטוחים כי נחזור לסעוד שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 22 ביקורות
תקראו טוב! אוכל טוב, שירות בינוני מינוס
3.0
06/04/14

השקשוקה שלהם הייתה מאוד טעימה וגם הלחם המלצר היה לא כ"כ מקצועי אבל מאוד נחמד. הלזניה הייתה טעימה, לטעמי קצת יותר מידי עשירה באחוזי שומן. הזמנו שייק שלא היה תואם הזמנה הוסיפו לנו תמר בלי... שרצינו, כששלחנו את המלצר הוא אמר שבדק ואין בזה וכשהמנהל הלך פתאום אמרו שיחליפו לנו, בנוסף היה לנו קופון הנחה שביררנו לפני האם אפשר להשתמש בו ונאמר לנו שכן ע"י המלצר כשבאנו לשלם אמרו לנו שאי אפשר להשתמש בו, המנהל לא לקח אחריות על העובדים שלו ובתגובה אמר לנו שהמלצר לא קובע את הנהלים. הוא אפילו לא ניסה למצוא פתרון ולא נתן לנו שום פתרון פשוט הלך. המקרה הזה גרע מההרגשה הטובה שיכלנו לצאת מהמסעדה ובמקום זה יצאנו מאוכזבים בלי טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
muli - תמונה
muli 5 ביקורות
קפה גרג קניון מלחה - מכה
1.3
18/03/14

הזמנו אתמול פד תאי סלמון. הגיעה המנה איטריות שוחות ברוטב וקוביות סלמון ורצועות שחורות לא מזוהות. רק בדיעבד התברר לי כי המנה היתה מלאה בבצל שרוף שרוף שרוף. מאחר והמנה מאוד חריפה וחוש... הריח שלי לא משהו סברתי שמדובר באצות. אני מתקשה להבין איך הטבח שורף את הבצל לגמרי שחור שחור ומוציא מנה כזאת. בושה וחרפה. התענוג על הבזיון עלה כ-65 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה