נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

עמיתי - תמונה
עמיתי מבקר מתחיל
וווווואו!!!!!!!!!!
5.0
12/08/13

אחרי הריון של 9 חודשים בו פינטזתי על הרגע שאוכל לאכול סושי, בעלי הפתיע אותי ביום כיף בירושלים כשהדובדבן שבקצפת, אחרי הציפייה הארוכה, איך לא , ארוחת הערב בג'פניקה שסיימנה לנו את היום... בכזה כיף . האוכל -אליפות העולם. מרגישים שהמרכיבים טריים ואיכותיים .אני לקחתי סושי צמחוני ובעלי אכל פאד תאי. וכמובן לקחנו לפתיחה את הסלט עם הרוטב חמאת בוטנים (אין דברים כאלו!) על השירות בכלל אין מה לדבר. המלצרים כולם חייכנים ושמחים ומשרים אווירה נעימה וטובה במסעדה. העיצוב של המקום לא היה מבייש אף פיליפ סטארק. היה פשוט תענוג. מחכה כבר לביקור הבא שם .כיף לדעת שנפתחה כזו מסעדה איכותית בירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shargil - תמונה
shargil מבקר מתחיל
סניף ג'אפניקה החדש
4.5
08/08/13

בתור מישהי שאוהבת סושי ואוכלת הרבה, נהנתי מאוד מהסניף החדש של ג'א]ניקה בירושלים! לא רק שהעיצוב מדהים ויש בו אווירה של מסעדת יוקרה וממש לא עוד סניף של ג'פאניקה, גם הסושי מעולה!!!!! הרושם... שהמסעדה השאירה אצלי היה כל כך טוב, שחזרתי לאכול שם פעם נוספת באותו החודש!! אני גרה ליד תל אביב וממש לא חסרות שם סושיות, אבל הייתי חייבת לנסוע שוב לירשולים במיוחד ולאכול בסניף פעם נוספת-ואני בטוחה שאעשה זאת שוב!!! אם אתם בירושלים אני מאוד ממליצה ללכת ולאכול שם!!! לא תתאכזבו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayan - תמונה
maayan מבקר מתחיל
ג׳פניקה חדשה בירושלים!
4.5
06/08/13

אני מכירה את רשת ג׳פניקה והייתי בכמה מהסניפים, הסניף החדש בירושלים הוא משהו מיוחד. מעבר לאווירה הנפלאה שהמקום והצוות מספק, גם רמת האוכל גבוהה מאוד! הכל היה מאוד טעים ואפילו פגשתי במנות... חדשות שלא הכרתי קודם. אמנם הורגש שמדובר בסניף צעיר שעוד לא משופשף כמו סניפים אחרים אבל נראה שמאוד משתדלים שהלקוח יהיה מרוצה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה לביא - תמונה
דנה לביא מבקר מתחיל
סושי זול ואיכותי
4.5
06/08/13

לפני כחודש ילדתי את בני בכורי, לאחר 9 חודשים ארוכים ומייגעים ללא סושי, לקחתי אתמול בערב את בעלי לאכול, בפעם הראשונה מאז הלידה, סושי בסניף ג'פניקה החדש בעיר. יש לציין שמאוד התרגשתי... כשנכנסתי למסעדה. הרגשה של חוץ לארץ:) מקום מושקע ומעוצב מדהים (לא ראיתי עוד סניפים כאלה של ג'פניקה ואני לקוחה קבועה של הרשת). הזמנו אדממה ושתי קומבינציות (צימחונית וסלמון). קיבלנו את ההזמנה מהר מאוד אך לצערי נעשתה טעות וקיבלתי דג טונה במקום סלמון... המלצר התנצל מיד על הטעות ומיד החליף לי את המנה בזו שהזמנתי. יכול להיות שזו חוות דעתי המתלהבת מיד אחרי הריון, אבל מאוד מאוד נהנינו. המקום מקסים ומזמין, המלצרים חביבים והעיקר הסושי והמוכר והידוע של ג'פניקה שומר על איכותו וטעמו המופלא גם בסניף ירושלים. איזה כיף, אנחנו בטוח נחזור. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף גרינברג - תמונה
אסף גרינברג מבקר מתחיל
מהמסעדות היפות בארץ !
4.3
06/08/13

לפני כמה ימים חברתי החליטה שהערב, אחרי שכל המבחנים נגמרו , אפשר לצאת ולחגוג את המאורע. תחילה חשבנו ללכת למתחם הרכבת החדש בירושלים אבל בדיוק מחוצה לו חיכתה לנו מסעדה יפייפיה במראה... שבשנייה משכה את עיננו , (חייבים לציין שהיעדר שיחוט במקום גרם לנו להבין שהגענו לגפניקה רק כשקיבלנו את התפריטים). החלטנו לעצור ולבדוק במה מדובר, משנכנסנו למסעדה לא הפסקנו ללהתרשם מיופיה הרב והמגוון בשלל חדריה השונים. מחדר במבוק ועד בר Vip, חדר שלם שכולו פלדה חלודה ובר ענק ומזמין. האוכל היה מעולה , הסושי הוגש קצת באיחור, אבל הבנו שהסיבה היא עקב החוסר התמקצעות של העובדים. ניכר היה שמדובר במסעדה שבהרצה. המלצרים היו קצת מבולבלים ולא הכי בקיאים במנות. אבל בשורה התחתונה החלטנו להנהיג נוהל סיום מבחנים- כל חופשת סמסטר תיפתח בסניף גפניקה בירושלים. אוכל מצויין , שירות אדיב ומזמין ובעיקר אווירה שכבר חשבנו שלא נמצא עוד בעיר הזאת. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
anthony - תמונה
anthony מבקר מתחיל
בזבוז זמן וכסף
1.5
04/08/13

הסושי והנודלס ברמה נמוכה מכל האחרות - גם מהזולות והעממיות שבהן. שירות חובבני ומלא טעויות כאילו מנוהלת ע"י קבוצת ילדים חסרי נסיון ותודעת שירות. פריטים בתפריט הוכרזו כ"טעות" ובחשבון נעשתה... טעות - כמובן לטובת המסעדה - וללא התנצלות כלל. בקיצור - באנו לחגוג ויצאנו כועסים ומאוכזבים. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 5 ביקורות
איום ונורא !!!
1.0
04/08/13

בט"ו באב חג האהבה הזמנתי את זוגתי לארוחה שהיתה אמורה להיותחגיגית . המלצר לקח הזמנה אשר כללה מנה ראשנה אדממה, מנה עיקרית דג סולומון בתוספת אורז ומנה נוספת קומבינציית סושי ירקות. אז כך... את המנה הראשונה לא קיבלנו כמנה ראשנה אלא בסוף המנה העיקרית לאחר שהסבנו את תשומת המלצרים. מנת הדג הגיעה בשעה טובה לאחר חצי שעה של המתנה כאשר הדג היה קר והאורז גם קר וגם אינו מבושל דיו וקשה. את מנת הסושי טרם קיבלנו. כאשר הסבתי את תשומת לב המלצר לאיכות המנה הוא מיד החליף לי את האורז הקר והקשה במנה אחרת כאשר האורז עדין קר וקשה (לא מבושל דיו). ואז הגיע גם הסושי תודה לאל. אלא שהעצות של הסושי גם לא היו עשויות היטב ואי אפשר היה ללעוס אותם (מסטיק ). תוך כדי שאנחנו נאבקים עם הסושי פתאום הופיעה מלצרית חמודה והגישה את המנה הראשונה (אדממה)ותנצלה על האיחור בהדשת המנה , אלא שגם המנה הזו היתה מבושלת למחצה . מרב יאוש סיימנו חצי מנת סושי לא מבושל דיו ואדממה לא מבושלת מספיק . לסיכום אנחנו ממש אבל ממש לא ממליצים להכנס למסעדה הזו השירות גרוע האוכל מתחת לכל בקרת אינה ראויה לרשת ג'פניקה . ראו הוזהרתם..

עוד פרטים
הוספת תגובה